DORAEMON - FILMOGRAFIA [28/39]

Sortzailea Taichisan, 2009ko Martxoaren 25a, 14:12:46

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Josu Etx


Koko

#46
Barkatu, filma doraemon eta labirintoko sekretua da, nahastu egin naiz.
Eta hau da link berria, (bestea erori egin da)
https://mega.nz/#!uUxDBQoZ!3Egz_bcS3v_2jOyYcM46I69gV3H5oRG1noxojPh0EZU

Josu Etx


Aju

36. pelikula igota bdrip kalitatean.

Aju

Geneuzkan pelikula guztiak igo ditut bdrip kalitatean. Lehen mezua eguneratuta.

arrakala

Eskerrik asko Aju! Hala ere, gai hau zakarrontzian dago.. ez dakit bertze gairen bat dagoen Doraemonen filmografiarekin, edo hau den ona. Hala balitz, bere lekura mugitu beharko litzake, ez?

Aju


arrakala

Juxtu gaur mugitu dut, jeje.. admin txokoko zakarrontzian zegoen, ez dakit ongi zergatik..

Aju

Lehen mezuko DLCa eguneratuta.

  • 20 eta 28 pelikulak pista japoniarra gaizki zutelako, eskerrik asko egoninobi abisuagatik
  • 19 eta 23 pelikulak euskarazko pista berria dutelako DVDtik aterata (lehengoa muntaia zaharreko MP3 128kbps-tatik aterata zegoen)

29, 31 eta 32 pelikulek ere hasierako abestia gaizki geldotua dute, baina ez dut uste muntaia berri bat egiteak merezi duenik eta horrela geratzen dira.

intzgoku

kaixo lagunak!

saiatu naiz pelikulak deskargatzen eta errorea ematen dit pelikulen gaietan sartzen

Aju

Ba bai, azken biak edo kenduta, besteak izorratuta daude. Nik bideo berriarekin birmontatu nituen guztiak, baina hainbeste dira... Ea pixkanaka berrigotzen ditugun.

Aju

ORain fijatu naiz hau hari zaharra dela eta normala dela ez funtzionatzea.

Aju

Lehen mezua eguneratuta 34 eta 37 pelikulak gehituz.

ametsak_akatzen

Filma askoren estekak "Arazo bat egon da! Bilatzen ari zaren gaia edo foroa ez dago edo zure mugetatik haratago dagoela dirudi." agertzen den mezura bideratzen dute, konpontzeko aukerarik ba al dago?
Eskerrik asko