ETB-ek emititutako filmak euskeraz

Sortzailea FHarlock, 2006ko Abuztuaren 20a, 19:03:50

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

darko

IRUDI ERREALA

- Bihotzaren aukerak (Random Hearts)
- Denek nahi zuten hilda
- Gezurtia, gezurtia

EUSKAL ZINEA
- Krimen Ferpektua
Hizkuntza bat ez da galtzen ez dakitenek ikasten ez dutelako, inperialistek eurena inposatzen dutelako baizik

FHarlock

Beno, zine klasiko bikainak gogoratu ditu gaurko Hurkamendiko hamabiak (Doce del patibulo) direla eta:
- Scaramouche. Warnerren eskuetam egun hauetako baten dvd-ean lehen aldiz atera behar du, eta errestauratu du.
- Taras Bulba (dvd-eak ez dakar... ala ere, edizioa, kristoren kaka txarra da, irudia desastre desastre delarik).

Eta gero, beste klasiko bat: E.T. extralurtarra. Beste dvd bat euskal bikoizketa ahaztu duena.

FHarlock

Ea norbaitek zehazten lagun diezaidakedan, zihur nago euskeraz eman zela Hara nor dabilen hizketan (mira quien habla). Norbait gogoratzen al da hiru zatiak eman al ziren?

Antzekoa Etxean bakarrik (Solo en casa) hau ez nago ain zihur eman zenik, baina nahiko bai.

Arsenicum

#18
 Apocalipse now VO subtitulatuetan ere eman zuten ala? Nik dakidala bikoiztuta bakarrik.

  desafio total = erronka totala?  :blink

blaze, Paul Newmanen pelikula

eta VO subtitulatuan...

Porco Rosso, doctor stranglove, new york new york, Amacord
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

FHarlock

Aipamenaren egilea: Arsenicum  Noiz: 2007ko Martxoaren 30a, 23:15:39Apocalipse now VO subtitulatuetan ere eman zuten ala? Nik dakidala bikoiztuta bakarrik.
Egongo ez da ba VO-n, telebistatik grabatutako nire VHS ala dago, iazko euskal partyra igo nuen ea norbait kapturatzen duen, gero niri kaptura pasata azpitituloak azpititulo formatu digital batera bihur ditzaket 30 minututan kaptura edukita, eta dvd muntaia egin.

Beste VO-ko vhs batzuekin joan zen, Casablanca, Dersu Uzala (hau bi vhs, bestean bikoiztuta)... Ez nengoena zihur zen bikoizturik eman bazen.

Apocalipsis Now-ren kasuan, muntaia lantxoago litzateke, gehitutako eszenak kendu, edo hauei azpitituloak itzuli, Redux da dvd-ean lor dezakedan bakarra.




Aipatunew york new york
VHS VO hau ere igo nuen ba.

Kaptura pasatzen badidazue, errekonprimitu gabe kalitate honean, 30 minututan azpitituluen konbertsioa egin, eta muntaia eginda dago.




Aipatu
eta VO subtitulatuan...

Porco Rosso, doctor stranglove, new york new york, Amacord
Porco Rosso VO-n? Harritzen nau horrelakorik egin izana. Beste biak, baliteke, bigarrena, Fellinirena edo Viscontirena da? Hori sumatzen dut baietz.

Arsenicum


Apocalipse Now ez dago VO+Sub orduan. Ze zure VHS-a pasatzen nago dvd-ra eta bikoiztuta dago.

Porco Rosso ez dakit VO+Sub edo bikoizturik dagoen. Begiratuko dut beste baten.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

FHarlock

Aipamenaren egilea: Arsenicum  Noiz: 2007ko Martxoaren 30a, 23:51:20

Apocalipse Now ez dago VO+Sub orduan. Ze zure VHS-a pasatzen nago dvd-ra eta bikoiztuta dago.

Porco Rosso ez dakit VO+Sub edo bikoizturik dagoen. Begiratuko dut beste baten.
Zin egungo nukeen VOS-an grabatu nuela. Edo hori, edo beste zinta baten dago azpitulatua, Dersu Uzalaren antzera.

Porco Rosso bikoiztuta grabatu nuen. Hori bai zihur.

Eta harrapatu ez duenari, Dr. Strangelove, Peter Sellers protagonizatu zuen, telefono Rojo volamos hacia Moscu da.

FHarlock

Beno, ba badiduri nire memoria inspiratuta dabilela azkenaldian. Atzo TVE BEn-Hur eman zuen, eta gogoratu nahiz nola duela urteak, ume nintzela amarekin aste santu baten barnetegi batera joan eta han erromatar filme bat ikusi nuela, bi vhs ziren, originalak, ez ETB-tik emandakoak, dendetan erosia, erromatar filma, Ben-Hur zela zin egingo nuke... baina ezin zin egin zihurtasunez. Agian aste santuan ematen diren luze horietako bat izatea posible da.

Film luzeetaz ari garela, buruan daukat baina ezin zin egin ere oraingoan, Otsoekin dantzan (Bailando con Lobos) ETB1 eman zuela uste dut. Eman bazen, zine muntaia, 3 ordukoa. Zuzendari muntaia, 4 ordukoa, duela gutxi ikusi izan al da telebistan.

Bai zihur nagoela, eman zela, Jin Henson Faktoriako bat. Rene igelaren jatorria kontatzen duena, bere urmaeletik nola irten zen famatua egin aurretik. Tituloa ez dakit orain zihur, baina eman, eman zutela hori bai zihur dakidala.

orionatk

Otsoekin Dantzan batxillerren ikusi nuen. Euskeraz ikusi nuela uste dut, baina baliteke sub. eusk. ikustea. Ez dut ondo gogoratzen. DVD originala zen, hori bai.

FHarlock

Aipamenaren egilea: orionatk  Noiz: 2007ko Apirilaren 01a, 13:47:49
Otsoekin Dantzan batxillerren ikusi nuen. Euskeraz ikusi nuela uste dut, baina baliteke sub. eusk. ikustea. Ez dut ondo gogoratzen. DVD originala zen, hori bai.

Ea hortik bada nik ezagutzen ez dudan dvd-ran bat, eusko jaurlaritzarena edo ikastolentzat, salgai egon diren bertsioen atzetik ibili naiz ea noizbait edizio dexente bat ateratzen duten, eta bat bera ere ez zuen euskera.

Arsenicum


BenHur euskeraz eman zuten. Euskerara bikoiztuta, eta Bailando con lobos bebai euskeraz ze nik holan ikusi nuen lehenengo aldian
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

FHarlock

Aipamenaren egilea: Arsenicum  Noiz: 2007ko Apirilaren 01a, 15:11:11

BenHur euskeraz eman zuten. Euskerara bikoiztuta, eta Bailando con lobos bebai euskeraz ze nik holan ikusi nuen lehenengo aldian

Orduan beste bi filma fitxerorako, eta beste bi dvd kakaztu dizkigutenak, eta badaratzamagu... gehiegi. :crybaby

FHarlock

Badiduri inspiratuta nabilela azkeneko egunotan. Ez al zuen ETB-ek euskeraz eman Ghandi?

FHarlock

Nire dokumentazioa irakurriz, atzo ikusi nuen euskeratu zirela: Erin Brokovich, Marea roja, A simpli wish (1997, Michael Ritchi)

La peque?a picara eman zutelakoan nago Matraka txikia bezala. Norbaitek gogoratzen al du?

Eta azpititulakoekin, informazio pixka bat lortu dut, hona hemen beste titulo batzuk, ezin nuke zin egin, baina denak gero bikoiztuak eman direlakoan nago:
- Doce del Patibulo. Bai, ETB-ek pasadan igandean VOS eman zezakeen ere TDT ongi erabilita... baina zer espero daiteke gaur egin ETB-rekin.
- Asfaltoko ohiana.
- Azken emperadorea. (Orain arteko dvd-eak ez dakartzate, baina Cameo edizio berezia prestatzen dago, eta Allo Allo-rekin portatu zitzaigun. Abisatuko diet.)
- Azken tangoa parisen.
- Harreman arriskutsuak (Amistades peligrosas)
- Jivago doktorea (Dvd-eak ez
- New York New York.
- Patton. (Dvd-eak ez dakar)
- Ryanen alaba.
- Zendako presoa.


FHarlock

Gaur goizean Antena 3 Babe el cerdito valiente eman du. Gogora arazi dit, uste dudala ETB-ek eman zuela. Norbait gogoratzen al da?