Sakura, Kartak Zakura - Kadokyaputa Sakura (70/70) [MEGA|1080p] [ONLINE]

Sortzailea Taichisan, 2007ko Maiatzaren 19a, 01:37:11

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Spinel Sun

ipinitak berriz!!!milesker danagatik taichisan!!!!  :drunk

Aju

Ongi etorri Kenshin.

Pandok nik dakidala apenas kontsumitzen dau. Igual izango da memoria betez izorratzen daben holako birus bat, nik emulerako euki neban holako bat. Ta hon bi egun arte emule konektatu ta segundu batzutara interneta blokeatzen daben beste birus bat  :undecidedd

EDIT: Por cierto, zelan doaz kapituluak emuletik? Behar izan ezkero, neu ere fuente moduan jar naiteke

Taichisan

4.atala ber igota;) ez ahaztu FORDWARD EGITEA^^ eta ahaldozuenok emuletik kompartitu^^
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Taichisan

13.atalerarte igotak, FORDWARD egin ta emulean kompartitu^^ :starwars :tv_happy :king :yahoo :egiptooo
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Arsenicum


Atzo gauen jarri eta badagoz danak 4.na izan ezik bajatuta.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Spinel Sun

1,2 eta 3 deskargatutak, 4. ipinita, 5,6,7,8,9 deskargatutak ta besteak deskargatzen, milesker!!!!!!!!! :vueltasss

jonnydbz

Aipamenaren egilea: olen  Noiz: 2007ko Ekainaren 14a, 20:58:43
ehu-sarie hartzen doztenien batezbe
:xD :xD danok berdin gabitz, baina ni torrentaz :lol
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

kenshin

#22
O_o
Barkatu... ez dot ondo azaldu... jeje... ez nauen pandok asko okupetan dauela esan nahi... baizik eta sakuran atalak asko okupetan dauela... ejej... parkatu eh... jejej...sk ez naz trebie gauzak azaltzen... jeje...
sq... emuletik jeisterakuen 175 Mb inguru okupatzen dau sakuran atal bakotxak eta hemen 220 ta piku Mb...
hori zan gure nauena esan... jeje...  :vueltasss ... jeje... ok.. beraz, beste realase bat zauzie eitxen?? ok... bale... ulertu dot... jeje..
beste gauza bat... emuletik deskargetako 7. atalerarte bakarrik dau.  norbaitxek deskargau badau 8. eta 9. atalak jarri ditzala emulen mesedez... bueno... ni saiatuko naz pandokin jeisten eta emulen sartzen... ^.^x
besterik gabe... agur!

Aju


kenshin

ok skerrik asko...
banabil jeisten ya, 5,6,7 eta 8 atalak (ez dot danak jarri ez gehiegi kargetako...)
joe... ze ona dan pando!! bene benetan ona!!! joe... jarri ta deskargau itxen dau... jejeej...
bua... ondo egongo zan dvd-rako menu guapu bat eitxie... banabil ikasten nola ein... baine... TT_TT ordenadorerako menuek die.... eta ez dvd-rako... penie... (nire lagunek be hori uste dau...)

Arsenicum


Nik be 13ak bajatu dotaz, gero momentu baten emulen sartu eta elinkak jarriko dotaz. Pando ondo dau bai, baie 3 edo 4 egun. Gero agur maria. Emulen, ondo banatzen dana hor geratzen da. Pando banaketarako ondo dau, baie epe luzerako oso txarra da.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Aju

ah, 13rarte ahal da jarri ala? Esan ta hurrengoak ipiniko dodaz

kenshin

nola?? baine ez dabil ondo pando ala?? hau da... zer pasetan da?? egun batzuk pasa ondoren gelditu eitxen da??
... ala... penie... niri momentuz dpm funtzionetan nust...
baine zein da problemie arsenicum??

Aju

Esan nahi dabena da pandotik jendeak arin bajatu ta gero konpartizioaz ahaztu egiten dala, gero emulen ez direla sartzen kapituluak, ta emuletik konpartitu ezkero behintzat ziurtatzen zara jenteak emuleko incoming karpetan daukozela kapituluak ta denboratxo bat daukela konpartitzen.

kenshin

ah... bai... noski...
hoin bai ulertu dot... jeje... ^.^x
bai... arrazoie daukotzue... nik be emulen kopixauko ditxut sakuran atalak...