Sakura, Kartak Zakura - Kadokyaputa Sakura (70/70) [MEGA|1080p] [ONLINE]

Sortzailea Taichisan, 2007ko Maiatzaren 19a, 01:37:11

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Spinel Sun


kenshin

TT_TT
mesedez mantendu pando-n artxibuek... ze... nire pandok ez dau aurkitzen 8. atalerako bidaltzailerik: "Waiting for sender" jartzen dau...
TT_TT aber deskargetan dan... ah... azkenien danak jarri ditxut pandon deskargetan... ^.^x

Aju

Pandon behin igo ta hor egoten dira kapituluak, gero inor ez da egon behar igotzen, ta nik denak bajatu ditut pandotik, asike, osorik daudela igota, fijo... pazientzia, ni be horrela ibili nintzen Waiting for senderrekin.

kenshin

jajaja... bale... ez nekixen nola habilen "pando" delako programa hori... jajaja... bo... orduen bakarrik emulen mantenduko ditxut ez??
eta... jo... ba ... 4 ordu doie "waiting for sender..."
jajaja... bale... oin informauaue nau... skerrik asko!! ^.^x

Arsenicum


Elinkak jarrita dauz lehenengo orrialdean. Nik 13ak sartu dotaz. Ia iturri batzuk egonda arinau dabilen emuletik.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

kenshin

ok! 13 kapituluek deskargatuta. Eskerrik asko. :yahoo
^.^x

kenshin

U^_^x
ikusi ditut kapitulu guztiak... gauza bat... mmm... behar duzue laguntzaren bat ripeoan edo muntaiaren bat egiteko sakurarena?
bueno... ez daukat asti askorik eta uztailean ez nago... baina... tira... U^_^x zerbaitetan lagun badezaket... esaidazue... ^_^x

MikelEiza

#37
Release honekin hiru pertsona gabiltza lanean Orionatk, Taichisan eta ni. Orionatk audioak grabatzen ditu nik bideoak jaitsi eta konprimatu eta bakoitzak bere zatia igotzen du. Taichisanek audioa eta bideoa jaitsi, muntatu eta berriz igotzen ditu.

Nik nire partetik ez dut laguntzarik behar, azterketak bukatuta ditudanez denbora daukadalako, baina balietek Taichisan eta Orionatk beste gauza batzuekin lanpetuta ibiltzea eta laguntza behar izatea. Ea beraiek zer dioten.

PD: Taichisan egunotan bidali dizkizudan mezuei ez diezu erantzun eta ez dakit atalak jaitsita dituzun. Jaisten dituzunean esan eta horrela disko gogorretik ken ditzaket.

Taichisan

Aipamenaren egilea: BeleBeltz  Noiz: 2007ko Ekainaren 23a, 22:19:37
PD: Taichisan egunotan bidali dizkizudan mezuei ez diezu erantzun eta ez dakit atalak jaitsita dituzun. Jaisten dituzunean esan eta horrela disko gogorretik ken ditzaket.

Barkatu Belebeltz, ez dut astirik izan denak jaisteko ,gaur eta bihar jaitsiko ditut guztiak(33.ataletik noa), mobida azko gertatu bait dira familian ta pixkat despistaturik nabil, barkaidazu.
Ia laster berriz hasten naizen muntaketetan :ring
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

MikelEiza

Lasai egon denbora duzunean jaitsi eta abisatu :thumbsup.

kenshin

bale ba... norbaitek behar badu laguntzaren bat esan iezadala...
baina...  :blink esan bezala, ni uztailaren 1etik 30era ez naiz sartuko Euskal encodings-era ze atzerrira noa bidaian...
hala ere laguntza behar baduzue esan eh?? bueltan hemen egongo naiz laguntzeko prest... DENA SAKURAREN ABENTURAK IKUSTEAGATIK!!!
jajajaja...
bueno... ba hori... agur ^_^x

Taichisan

Tardatu dot baina azkenean badituzue, beste 3 atal pandotik jaisteko;) fordward egin ta gero emulera ,ados?
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Spinel Sun


orionatk

Eskerrik asko!! Baina arazotxo bat daukat. Ia egun osoa daramate geldirik 14 eta 15a  %90-95an. Ez al daude oraindik osorik igota?

Taichisan

Badaude igota bai^^ bide batez hona beste 3 gehiago, badakizue fordward ta emulera^^
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!