Sakura, Kartak Zakura - Kadokyaputa Sakura (70/70) [MEGA|1080p] [ONLINE]

Sortzailea Taichisan, 2007ko Maiatzaren 19a, 01:37:11

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

MikelEiza

Atzoko guztiak jaitsita eta gaurkoak jaisten jartzeko prest.

Eskerrik asko :thumbsup.

olen

Millesker! Abiadura oso onean zabiltzate eh!

Taichisan

Adiskide paregabeak ditudalako elkarlanean da hori^^ Belebeltz bere izerdia botetan Rawak komprimatzen ta Orionatk baita bere indarra zehazten audioak kalitate hoberenean har dezan^^.

Esan behar dizuet, lehengo denboraldia 35.atalean amaitzen dala, eta atla horretara heltzerakoan paroi bat egingo dudala beste proiektuak amaitzeko(One Piece ahalegia), jakin dezazuen :whistling

ONGI IZAN, SAKURAZALEOK! :egiptooo :yahoo
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

olen

Proiektuak amaitu? One piecen ez al dira 200 kapitulu baino gehiago? Denboratxoa eramango dizu horrek :angelno

orionatk


Arsenicum

Aipamenaren egilea: olen  Noiz: 2007ko Ekainaren 27a, 20:00:54
Proiektuak amaitu? One piecen ez al dira 200 kapitulu baino gehiago? Denboratxoa eramango dizu horrek :angelno

Momentuz 104 direz euskeraz dauzenak. Holan be...asko.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

kenshin

14, 15, eta 16 deskargaute...
17, 18, eta 19 deskargetan... eskerrik asko... ^_^x

MikelEiza


kenshin

Ey... galdera bat sortu zait... aber... pandon sakuraren atalak mantentzen dira "betirako" edo... noizbehinka ezabatu egiten dira??
Gauza da, ni hurrengo hilabete osoan ez nagoela eta zihurtatu nahi dut bueltatzean deskargatu ahal izango ditudala igotzen dituzuen atal guztiak... ^_^x

Beraz, gordetzen dira pandon edo ez??
Bestela... berdin du... deskargatuko ditut emuletik bueltatzean...

Arsenicum


Pandon 15 egunez mantentzen direz artxibo danak, bae bajatzen deuen bakoitzak "send" emon ezkero beste egun batzuk luzatzen da. Bardin da 'send' hori ze emailetara iten dozun.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Taichisan

EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Taichisan

Oso ondo portatzen hari zaretenez gero, eta egunotan aaaaaaaaaaaaasko aspertzen hari naizenez gero gaueetan, emen duzu beste 3 atal labetik atera berriak.

Ointxe 27,28 ta 29rekin jarriko naiz asike....

Orionatk ahal dozunean igo ezazu 35.audioa mesedez^^
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

MikelEiza

Ba ea gauetan horrela aspertzen jarraitzen duzun ze aspaldiontan daramazun martxa oso ona da :hail :hail

Atalak jaisten jarri berri ditut. Eskerrik asko ta segi horrela :thumbsup.

717

Kaixo!! Berria naiz forumean! Mila esker euskerazko animeen bikoizketak eskuratu eta konpartitzeagatik, ia zoroa bihurtu naiz internetean bilatzen eta argia ikusi dut forum hau aurkitzean! Neretzako Euskerazko bikoizketa, japonesetik aparte, bikoizketarik onena da eta asko maite dut, horregatik zuen lana eskertzen dizuet.

Erregalutxo bat, bikoizlarien izen batzuk emango dizkizuet:

Sakura Kinomoto: Dolores D?az
Tomoyo Daidouji: Bego?a Huegun (Bikoizketaren Zuzendaria)
Touya Kinomoto: Kiko Jauregi
Yukito/Yue: Jose Ramon Larrea
6.477 millones de personas. ?De verdad piensas que si cada uno de nosotros pondr?amos un poco de nuestra parte nada cambiar?a?


Taichisan

Aipamenaren egilea: 0717  Noiz: 2007ko Uztailaren 01a, 14:29:56
Kaixo!! Berria naiz forumean! Mila esker euskerazko animeen bikoizketak eskuratu eta konpartitzeagatik, ia zoroa bihurtu naiz internetean bilatzen eta argia ikusi dut forum hau aurkitzean! Neretzako Euskerazko bikoizketa, japonesetik aparte, bikoizketarik onena da eta asko maite dut, horregatik zuen lana eskertzen dizuet.

Erregalutxo bat, bikoizlarien izen batzuk emango dizkizuet:

Sakura Kinomoto: Dolores D?az
Tomoyo Daidouji: Bego?a Huegun (Bikoizketaren Zuzendaria)
Touya Kinomoto: Kiko Jauregi
Yukito/Yue: Jose Ramon Larrea

Ongi etorri gure etxera 0717 espero dut gure foruetan ondo pasatzea :msn-wink
Bikoizketaren izen batzuk dekotaz jada, baino beste pertsionai baten bikoizlaria jakiten badozu(Mitsuki andere?oa, Sakuraren lagunak, Keroberos(handia), Eriol, Espinel sun, Ruby Moon, ta horrelakoak) jarri itzazu bikoizketa fitxa gutxika gutxika betetzeko;)

Ondo pasa!!
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!