Totoro Auzokidea - Tonari No Totoro (1988) (Hayao Miyazaki) [1080p] [ONLINE]

Sortzailea Taichisan, 2007ko Uztailaren 08a, 23:53:33

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Taichisan

TOTORO AUZOKIDEA  -  TONARI NO TOTORO (1988)







Filmaren Ezaugarriak:

Herrialdea: Japonia
Generoa: Fantasia
Urtea: 1988
Zuzendaria: Hayao Miyazaki
Gidoia: Hayao Miyazaki
Produktora: Studio Ghibli
Sinopsia: Familia bat auzoz aldatzen da eta alabek etxe ondoko basoan Totoro deituriko basa-katu erraldoi bat ezagutuko dute. Abentura ederrak biziko dituzte orduan elkarrekin



1. Aukera - Bideoaren ezaugarriak: (Full HD)

Iraupena: 1h eta 26m (86min)
Kolorea: Koloreduna
Pisua: 2,73GB
Erresoluzioa: 1920x1036
Esteka (MEGA) [ONLINE]



2. Aukera - Bideoaren ezaugarriak: (Full HD)

Iraupena: 1h eta 26m (86min)
Kolorea: Koloreduna
Pisua: 2,73GB
Erresoluzioa: 1920x1036
Estekak (Solidfiles)
estekak



3. Aukera - Bideoaren ezaugarriak:

Iraupena: 1h eta 26m (86min)
Kolorea: Koloreduna
Pisua: 1,17GB
Erresoluzioa: 640x480
Esteka (MEGA)

EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

MikelEiza

Presio pixkat sartu eta berehala atera duzu :lol.

Nik inoiz ez dut aukerarik izan filme hau ikusteko eta esan duzuenagatik oso ona dela ematen du. Beraz ezin izango dut ikusteko aukera hau galdu. Eskerrik asko.

Taichisan aspaldiontan lan izugarria ari zara egiten, segi horrela :thumbsup.

darko

Eta hain zale berriak ez direnak? :lol

Nik ere ez dut ikusi, baina kritika onak irakurrita jaitsi egingo dut.
Hizkuntza bat ez da galtzen ez dakitenek ikasten ez dutelako, inperialistek eurena inposatzen dutelako baizik

Taichisan

Jajajajajajajaja, Denontzako oparia da, EUSKAL ENCODINGS zale guztientzat, baino bereziki heldu berrientzat, haiek bait dira (gurekin batera) talde honen generazio berria, eta pixkanaka pixkanaka gehio izango gara ,eta hori material berria ekarriko du, .....^^

ESKERRIK ASKO GUZTIOI EUSKAL ENCODINGS, AMETS BATETIK SORTUTAKO IDEIA, ERREALA BIHURTZEN LAGUNTZEAGAITIK, ZUEK GUZTIOK GABE EZ GINATEKE HONAINO HELDUKO!! ESKERRIK ASKO GUZTIOI!!!!
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Barbadil

Filma ez dago helduentzarako zuzendua nagusiki, 13 bat urtekoentzarako dela uste dut. Hala ere oso gustora ikusi nuen. Euskaraz edukirik gainera jeitsi beharreko zerbait da ("Must have" horietakoa).

Eskerrikasko horrelako lan on, azkar eta audioa euskaraz lortzeko zailtasunarengatik.



Hau ikusita Harlock euskaraz eskatzen hasiko naiz, norbaitek ba al du? (jejeje)
Kupel txarretik...
ardo onik ez.

MikelEiza

Taichisan oraindik ez dut osorik jaitsi baina aurrikusi dudanean bideoa ez dela oso ona konturatu naiz. Filme hau euskeraz zegoela komentatu zenean bideo bila hasi nintzen eta zuk erabili duzuna baino bideo hobeago bat aurkitu nuen. Nahi baduzu Sakurarekin bezala egin dezakegu nik zuri pasatu eta zuk montatu. Hori egitea nahi baduzu abisatu.

Hemen dituzu bi kaptura kalitate aldea ikusteko:


Taichisan

Aipamenaren egilea: BeleBeltz  Noiz: 2007ko Uztailaren 09a, 13:18:55
Taichisan oraindik ez dut osorik jaitsi baina aurrikusi dudanean bideoa ez dela oso ona konturatu naiz. Filme hau euskeraz zegoela komentatu zenean bideo bila hasi nintzen eta zuk erabili duzuna baino bideo hobeago bat aurkitu nuen. Nahi baduzu Sakurarekin bezala egin dezakegu nik zuri pasatu eta zuk montatu. Hori egitea nahi baduzu abisatu.

Hemen dituzu bi kaptura kalitate aldea ikusteko:



Oso ondo deritzot, hobeto^^pasaidazu ta montauko dot berriz, bigarren bertsioa, japonieraz dauka pista?hitzela izango zen eta Dualean egiteko^^ , oso lan ona egiten duzu Belebeltz , segi horrela^^
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

MikelEiza

Tamalez audioa ez da japoniarra, uste dut txinatarra dela. Bideoak audio gabe 882 MB ditu. Nik dagoen bezala utziko nuke, konprimatu gabe, gaur egun CDetan jende gutxik gordeko baitu eta gainera 700MB-raino jaistean kalitate nahiko galduko baitu. Esaidazu horrela konforme zauden eta horrela bada ahalik eta lasterren pasako dizut.

Taichisan

EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

MikelEiza


Ronbin

Hau bai notizia ona!!! Totoro euskeraz!!! Pelikula hau oso oso gustokoa dut, eta lehen aldiz ikusi nuenean etb-n izan zen. Eskerrik asko Taichisan!!!

Bideoari buruz... nik aspaldi jaitsi nuen DVD+VHS muntaia bat gazteleraz, 1,5 GB-ko tamainaduna (2 CD). Oraintxe ez dut gogoratzen audio japoniarra zuen baina begira dezaket. Nahi baduzue bideo hori erabili dezakegu bigarren bertsioa egiteko. Nik neuk egin nezake, lehen bertsio honen audioa erabiliz. Zer deritzozue?

717

Mila esker!!!!

DOWNLOADING....

Filma hau betidanik ikusi nahi izan dut! Eta gainera euskeraz!!! ^o^
6.477 millones de personas. ?De verdad piensas que si cada uno de nosotros pondr?amos un poco de nuestra parte nada cambiar?a?


jonnydbz

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

717

BIKOIZKETA FITXA:

Satsuki: Miren Aranburu
Mei: Itziar Gomez
Tatsuo Kusakabe: I?igo Puignau
Yasuko Kusakabe: Loinaz Jauregi???
Kanta-ren amona: Ane Aseginolaza
Totoro: Takagi Hitoshi (Originala-Japoniarra)
Kanta-ren ama: Bego?a Huegun
Kanta-ren aita: I?igo Elosegi
Kanta: Nekane Sarobe
6.477 millones de personas. ?De verdad piensas que si cada uno de nosotros pondr?amos un poco de nuestra parte nada cambiar?a?


Ronbin

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2007ko Uztailaren 13a, 21:29:03
Joe Ronbin emozionau in jakula :bleh
Bai, izan ere udan denbora libre asko daukat, nola ez dugun afaririk egiten... :P