KAPITAIN PLANET ETA PLANETARIAK [MG][095/112]

Sortzailea Taichisan, 2007ko Uztailaren 27a, 12:57:17

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Taichisan

KAPITAIN PLANET ETA PLANETARIAK
DENBORALDI GUZTIAK







SINOPSIA
Gaia, Lur planetaren izpiritua, ezinean dabil gizakiak eragiten duen kutsaduraren aurka borrokatuz, eta bost eraztun magiko sortuko ditu bost gazte berezirentzat: Kuamy afrikarrari, lurraren ahalmenarekin; Wheller ipar amerikarrari, suaren ahalmenarekin; Linka errusiarrari, haizearen ahalmenarekin; Ghi asiarrari, uraren ahalmenarekin; eta Matty hego amerikarrari, bihotzaren ahalmenarekin. Eta botoere guztiak bateratuz Kapitain Planet sortuko dute.



FITXA TEKNIKOA

Izenburu Originala: Captain planet and the planeteries
Produkzio Urtea:1995
Denboraldia: 3
Atal kopurua: Zehaztu gabea
Egoera: Bukaturik
Produktora: DIC entreteniament/ Hanna Barbera productions
Nazionalitatea: AEB / Japonia
Emisioa Euskal Herrian: Betizu kanala/Etb1/Etb3


PUBLIKAZIOAREN EZAUGARRIAK

Gauzatzea: DVB-Rip
Arduradunak: Taichisan
Publikazioa: Atalak eskuratu ahala
Atalak: 113
Iraupena: 23 min. ggb.
Tamaina: Zehaztu gabe.
Bideoa: XviD 640*480 - 4:3
Audioa: DVB/MP3 estereo/ Euskera
Hizkuntza: Euskera


Atalak biltzen dituen karpeta (1-82 atalak) [MEGA]
Atalak biltzen dituen karpeta (83-100 atalak) [MEGA]

Falta diren atalak:

33 Isle of Solar Energy
65 The Night of the Wolf
68 I Just Want to Be Your Teddy Bear
69 Missing Linka
86 No Horsing Around
94 No Place Like Home

EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Taichisan

Bi atal gehiago igota, 31.-Kutxa eta 35-Denok errudun, laster atal gehiago....
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Taichisan

EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Arsenicum

Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Taichisan

Azkenik ta lagunen iritzia sakon aztertuz, nire release guztiak bi deskargatzeko formatutan jartzea erabaki dut, Emulea(primario bezela) ta Pandoa(sekundario bezela), horrela Emulean beti eukiko dituzue eskuragarri atalok eta Pandoan ere irrikaz dagoenari eta itxaron ezin duenentzako.

Hauxe bera esanda, Emulean estreinatu det KAPITAIN PLANET ETA PLANETARIA telesaila, badakizue poliki poliki atal berriak aterako ditudala ,baino tamalez ez dut ezta pentsatu ere telesail osoa grabatuta, 3 hilabeteko grabaketa masiboak baino ez nituen egin(egunero atal bana errepikatuta) asike gehienez jota eta jakinda etb1eko kagada berdinak egiten dituztela(atalak errepikatu derrepente,etab.) ba uste dut behintzat 60 bat atal izango ditudala gutxi gora behera, denboraldi guztietatik pixkat(algo es algoXD).

Ba hor dituzue Kapitain planeten lehen atal txanda, 23 atal lehen, bigarren hirugarren eta azken denboralditik. Goza ezazue patsadaz lagunok^^
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Jetman

mila eskerrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :thumbsup

Taichisan

Denbora asko pasa da Kapitain planet telesaila hasi nintzenean, ta ia ia telesail osoa eskuratzea lortu dut.
Orain asteburutan dabiltza beremititzen ETB3n ta falta zitzaidan atal guztiak eskuratzeko kompromesua hartu dut, baino dakizuenez gero ezin dut ordenagailo honekin ezer ez ripeatu, fulminatu egiten da ta. Orduan hor doa nire eskaera: Ia material guztia daukadanez gero ripeatu ahal duen norbaiti pasako nioke komprometitzen bada, noski, telesail hau bere osotasunean ripeatzera, igoerak nire esku.

Dena den eske egia esan urte hontan telesail mordo eskuratu ditut eta denak ripeatzeko oso zail izaten da pertsona bakarrentzat, han dago be AKET ahal duena egiten baino ala ere gutxi da. Ordun esango didazue interesatutak zaudetenok
.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Taichisan

Azkenik eta asko kostata, hasia da Megauploadetik jaisteko Release berria, Kapitain planeten denboraldi guztiak, goza itzazue!
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Taichisan

10.atalerarte igotak 8. izan ezik, ez dakit non egongo den atal hura
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Taichisan

Kaixo lagunok, tamalez ez dakin zein izango den Release honen etorkizuna, zeharo desbordatuta nabil aspaldi proiektutaz (euskal encodingsekin serikuzirik ez direnak) eta pixkat agobiatuta nabil ikusten dudalako telesail asko ireki ditudala eta ezin ditudala amaitu, batez ere mutaiak direnak.
Barkamena eskatzen dizuet nire izenean, nire erruz izango bait da ia telesail guztiak (denbora luze batean) amaitu gabe gelditzea.

Espero dut ulertuko duzuela. Goraintziak guztioi, barkatu.

Agur.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

zumarra


Taichisan

Berrigoerak hasi dira, eta Kapitain planet berrigotzeko planaren barruan zegoen.
Karpeta sortu dut batez ere ahinbeste atal direnez gero, ez oztopatzeko lehen posta, horregatik nahiz eta 90 atal jarri igo direla, igotzen dabiltzate poliki poliki karpetara, osatzen dudanean igoera esango dizuet jakin dezazuen.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Taichisan

EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

zumarra

Eskerrik asko, lagun. Bat gehiago zakutora...  :osopozik: :osopozik:

deathlok

Eskerrik asko eginiko lanarengatik!!! Hau bai klasikoa ...