Totoro Auzokidea - Tonari No Totoro (1988) (Hayao Miyazaki) [1080p] [ONLINE]

Sortzailea Taichisan, 2007ko Uztailaren 08a, 23:53:33

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

jonnydbz

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

MikelEiza

Aipamenaren egilea: Ronbin  Noiz: 2007ko Uztailaren 13a, 19:00:40
Bideoari buruz... nik aspaldi jaitsi nuen DVD+VHS muntaia bat gazteleraz, 1,5 GB-ko tamainaduna (2 CD). Oraintxe ez dut gogoratzen audio japoniarra zuen baina begira dezaket. Nahi baduzue bideo hori erabili dezakegu bigarren bertsioa egiteko. Nik neuk egin nezake, lehen bertsio honen audioa erabiliz. Zer deritzozue?
Daukazun bideoa kalitate onekoa baldin bada, niri berdin zait zein bideo erabilitzen den. Nik jaitsita daukadana duela egun batzuk pasatu nion Taichisan-i, baina Ajuk esan zidanez oporretan omen dago eta ez zuen ezer montatuko. Oporretatik bueltatzean esan beharko du Taichisan-ek zer egin.

Taichisan

Ba Robin, nahi dozun bezala, proba ezazu bideo horrekin eiten, pasaten didzazu ta komprobatuko det ia kalitatea hobeagoa den belebeltzek pasatutakoa baino ,ados? japoniar audioa eukiko balu ya demana izango zan baino euskararekin nahikoa^^
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

nami_eiku

MILESKER JARTZEAGATIK!!
Azkenik berriro ikusi ahal izngo dut Totoro!!
A ze poza!!

darko

Hizkuntza bat ez da galtzen ez dakitenek ikasten ez dutelako, inperialistek eurena inposatzen dutelako baizik

jonnydbz

Ronbinek aspaldi esan zidan euskerazko audio pasatzen bazioten berak egin zezakeela. Baina audioa duenak pasa egin behar dio.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Taichisan

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2007ko Abenduaren 30a, 12:30:12
Ronbinek aspaldi esan zidan euskerazko audio pasatzen bazioten berak egin zezakeela. Baina audioa duenak pasa egin behar dio.
Ongi ba, Robin-i pasako diot audioa, zeren Belebeltzek pasa zidan RAWarekin zeharo guztiz desinkornizatzen da ta ez dot astirik horretako gauzak egiteko orain^^

Robin, nigaz kontaktatu ta adudioa pasako dotzut!
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Ronbin

Kaixo denoi

Taichisan, ez da beharrezkoa zuk audioa pasatzea, ze lagun batek pasa dit (hemendik jaitsi omen zuen zure pandoa aspaldi ^_^). Dagoeneko nire bideoan gehitu dut eta ondo gelditzen da.

Hortaz aparte, nik neukan muntaiak ez zeukan audio japoniarrik (gaztelera bakarrik) baina beste bat jaitsi dut, audio japoniarra eta ingelesezko azpitituluak dauzkana. Hortik audio japoniarra atera eta nire bideoari gehitu diot. Beraz dvdrip duala lortu dugula esan daiteke. Gaztelera ere gehituko diot (triala izateko) ala dagoen bezala utziko dut?

PD: Ea gaur gauerako pando bidez igo dezakedan. Asko jota biharko igoko dut (errege opari moduan :P)
PD2: Azpitituluak norbaitek euskaratu nahi al ditu? Jonnydbz...  :whistling

Taichisan

Aipamenaren egilea: Ronbin  Noiz: 2008ko Urtarrilaren 04a, 16:28:43
Kaixo denoi

Taichisan, ez da beharrezkoa zuk audioa pasatzea, ze lagun batek pasa dit (hemendik jaitsi omen zuen zure pandoa aspaldi ^_^). Dagoeneko nire bideoan gehitu dut eta ondo gelditzen da.

Hortaz aparte, nik neukan muntaiak ez zeukan audio japoniarrik (gaztelera bakarrik) baina beste bat jaitsi dut, audio japoniarra eta ingelesezko azpitituluak dauzkana. Hortik audio japoniarra atera eta nire bideoari gehitu diot. Beraz dvdrip duala lortu dugula esan daiteke. Gaztelera ere gehituko diot (triala izateko) ala dagoen bezala utziko dut?

PD: Ea gaur gauerako pando bidez igo dezakedan. Asko jota biharko igoko dut (errege opari moduan :P)
PD2: Azpitituluak norbaitek euskaratu nahi al ditu? Jonnydbz...  :whistling

Ba perfekto orduan^^, zuk Robin egin nahi dozun moduan, trial egin nahi badezu arazorik gabe, gende gehiago jaitsiko du ta^^ zure releasea izango denez gero zuk daukazu ahalmen osoa^^
Ta nahibadozu sartu post honetan ta horrela kenduko dugu nire lehen bertsioa ,ados?^^
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Ronbin

Erregeak egun bat berandu heldu dira  :xD
Bideoak giga bat baino gehiago okupatzen duenez, igoera 2 pandotan banatu behar izan dut. Nahi duenarentzat emule bidez ere jartzen dut.
<a href="ed2k://|file|Totoro%20auzokidea%20[DVD+VHS%20DUAL][Euskera-Japoniera][Euskal%20encodings].avi|1253076992|9ECF36CCE44CA54C55DE397E97ADFDBA|h=QELK3VHFKC4P7JNMK6IVCMJD4SCIJMMW|/">Totoro auzokidea [DVD+VHS DUAL][Euskera-Japoniera][Euskal encodings].avi</a>

Kiogo

Eskerrik asko!  :lmaosmiley3

Pandotik jarri ditut jeisten, unian ziztu bizian doala! Jeistean sartuko det emulen

Taichisan

Perfekto^^, lehen post-a berregin dut ta zure bertsioko pandoak ta elinka jarri det, baita fitxa teknikoan aldatu behar izan dudana^^ Eskerrik asko Robin^^
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

jonnydbz

Oso ondon Ronbin oso arro nago zutaz :xD
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

darko

Hizkuntza bat ez da galtzen ez dakitenek ikasten ez dutelako, inperialistek eurena inposatzen dutelako baizik

kenshin

Woo! Skerrik asko... deskargatzera segituan...  :hail