KARE KANO [26/26]

Sortzailea Aju, 2007ko Abenduaren 20a, 19:28:31

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 2 Bisitariak erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Aju

Momentuz, neukan ripeoarekin montatu dut 14. atala. Agian arsenicumek ere grabatu zuen, eta ikusiko dugu nola geratzen den, eta agian igo daiteke. Rawaren ripeoa ere igoko dut geroago. Eta baten batek bideo hori baino hobea badauka, abisa dezala.

15arekin ez dakit zer egin, kapitulu erdi laburpena da (beraz, asmatutako bideoa) eta beste erdia ez... Nire asmoa, laburpenaren zatian, daukadan ripeoa jartzea izan da, eta bestean, rawa, baina ripeoa 25fpstara dago, eta rawa 29.97fpsra... eta bideoak nahasteko fps berdinetara egon behar dira...

Soluzio bat, bietakoren bat bestearen fpstara jartzea litzake, baina 23.976 --> 25fps aldaketa audioan asko aldatzen bada, 25 --> 29.97fps aldaketan... Zoratzekoa.................. Ez dakit zer egin :wacko

Aju

14. atala, baina raw bertsioa, gehituta. Zati txiki batzuetan egiten dute japonieraz, beste guztia musika da, beraz, nahi duzuena egin, hau gabe ere seriea ondo doa, extra bezala nahi baduzue... Nik hor uzten dizuet.

Aju

15. atalaren bi bertsioak igota, "editatua" bertsioa ETBn eman den bideoaren berdina da, eta "raw bertsioa", lehen erdia laburpena da, eta beste erdia kapitulu normala.

Aju

16. gehituta. Ea gauza arraro gehiago ez diren suertatzen eta rawekin bat badatoz bideoak. kapitulu honek gutxiago okupatzen du zuri-beltzean delako ia guztia

Aju

#19
Atalen eskaera ikusita, gauzatxo bat, ematen du ez zela ulertu eta :embarrassedd

14. eta 15. atalek 2 bertsio dauzkate

14. atala raw bertsioa: Japoniako bertsioa, lehen 9 atalak banan-banan aztertzen dira, ataleko gauzarik garrantzitsuenak hartuz. Bideoa azeleratuta doa eta inork ez du hitz egiten (atalen emisio data eta portzentaia batzuk emateko ez bada), musika bakarrik dauka. Hasierako eta amaierako kanta eta aurrerapena kenduta, beste guztia japonieraz dago. Egia esan, japonieraz esaten dena ulertu gabe ere berdin-berdin geratzen zara.
14. atal editatua: ETBk eman zuen bideoaren bertsioa da, aurreko ataletako sekuentziarik garrantzitsuenak hartu eta atal bat montatuta, komentario eta guzti. Euskeraz da atal osoa
15. atala raw bertsioa: honen lehen atal erdia 10-13 atalen laburpena da, bideo azeleratua eta fondoko musikarekin doana. Bigarren zatia ya atal normala da, eta zati hau euskeraz jarri dut. Hasierako kanta, amaierakoa, atalaren 2. zatia eta aurrerapena euskeraz daude, atalaren lehen zatia, japonieraz.
15. atal editatua: hau ere ETBk emandako bideoaren bertsioa da. Aurreko ataletako zati garrantzitsuenak hartuta lehen zati berri bat egin diete. Beste zatia atal berri bat denez, hau originalaren berdina da. Atal osoa da euskeraz

Rollo bat da, baina raw bertsioak ikusten dituzuenean, ulertuko duzue atal hori zegoen bestean ezin zela emititu, edo salto egiten zen, eta sekuentziak hartuta berria egiten zen. Nire ustez ondo egin zuten. Ideia onegia, ezta? Lasai, distribuitzaileak horrela eman zion, ez da ETBren gauza :xD

Taichisan

Jodo, ba ez dakit zer demontre gertatu dan baino 14.atala Rawa ez dit jaisten uzten?? ta nik bi bertsioak euki nahiko nituzke(Frikada bezelaXD). ia lortzen dudan emulean sartzea berriz.....

Oso lan ona Aju, benetan!^^ aspaldion oso fuerte zabiz jejeje, ia Dragoi bola GT noiz ekartzen diguzun^^
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

Ez dakit lehen nola zegoen, baina elinka aldatu dut iturri moduan ni gehituta.

GTri buruz, lehenengo nahiago dut audio guztiak eskura izatea, ze montatzen hasi eta ya 9 eta 13 atalak faltatzea... Itxaron dezagun ea beste paseren bat badago

Aju


Aju

#23
18.a jarrita

EDIT: Fijatu zaitezte behar bezalako hitzekin ez itzultzearren zelako txorrada esaten duen Arimak

Aju

Rescue Heroesen kontura deskojonatzen egon naiz eta amaitu denean Betizu Kanala ipini eta ya hasita egon da gaurko atala... Ordubete lehenago hasi da... Gauean izan beharko da, baina gauekoa ere orduz aldatu badute, galdu egingo dut seguruena...

Arsenicuc, SOS!

Aju

Eskerrak gaur etxera ordubete lehenago etortzeko eman didan, ze gauean ere ordubete lehenago hasi da atala, openinga amaitzen harrapatu dut  :kexa Inozentada egin didate

Orduak astegunetan (aunke hauekin batek daki)
13:25 eta 20:25

Eta bihar asteburua hasten da, eta kanal honetan asteburuetan beste ordutegi bat dago, asike... Ala, ordutegiak aberiguatzera...

19a jarrita. Serie honek gero eta animazio arraroagoa darabil :xD

Kiogo

Mila esker Aju egiten ari zaren lan guztiagatik! :hail
ETBn botatzen zutenean kapitulu batzuk bakarrik ikusi ahal izan nituen, ea oraingoan osorik ikusteko aukera dudan!!  :tv_happy
Ahal bezain laster jarriko ditut jeisten...  :vueltasss
Eta ea egunen batean osorik hartzen dudan Betizu kanalean, ordutegi aldaketarekin ez dut bat bera ere osorik ikusten  :kexa ta gainera marrazki "arraro xamarrak" izanda ezin da familia aurrean ikusi...  :embarrassedd

Aju

Atzokoa incomingen sartu bai, baina abisatzea ahaztu. Hemen daukazue ba 20. Gero gauean 21a

Aju

21a jarrita. Ending osoari jarri diote letra kapitulu honetan :blink

Aju