Altzairu Alkimista [1/19+]

Sortzailea jonnydbz, 2007ko Abenduaren 28a, 16:21:12

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Arsenicum

Geuk egin ezean, gureak egin dau.

jonnydbz

Jesus darko, hau bai lan pilla!! Bigarren bertsioa datorren astetik aurrera jartzen saiatuko gara, orain unirako lan batzuk egin behar ditut eta.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Neriel

Liburuki osoa irakurri det eta bikaina da!

Hala ere, nik proposamen bat det: Zenbait orrietan (39, 56-57 eta 113), goitik behera jartzerakoan zerbait, adibidez "filosofoen harria" edo "altzairu alkimista", ezkerretik eskubira irakurtzen da. Hau pixka bat arraroa egiten zait neri, beste manga guztia eskubitik ezkerrera irakurtzen delako. Agian, hobeto litzateke hau ere eskubitik ezkerrera jartzea. Baina hau noski, nere iritzia da. :xD

Mil esker! :thumbsup
Ez degu inoiz malkorik isuri behar. Gizakiaren porrota da, eta emozioen aurrean amore ematen badegu
frogatzen degun gauza bakarra hauek menperatzeko gure ezintasuna da.

jonnydbz

Kiogorekin hau hitz egin dut, eta egia esan ezin dut ulertu. Binetak eta bertako bokadilloak irakurtzeko ordena bada eskuinetik ezkerrera, baina bokadillo barruan dagoena betidanik irakurri da ezkerretik eskuinera. Hau horrela geldituko da, ze niretzat arraroa zuk diozuna da :lol
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Arsenicum


Nik be Nerielek dinon moduan irakurri nendun. Bokadillo barrukoa be eskuinetik ezkerrera irakurtzeko joera hartzen da.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

MikelEiza

Niri ere Neriel eta Arsenicumi gertatu zaien berdina gertatu zitzaidan. Irakurtzen ditudan mangetan behintzat horrela dela uste dut.

Aju


darko

Hizkuntza bat ez da galtzen ez dakitenek ikasten ez dutelako, inperialistek eurena inposatzen dutelako baizik

jonnydbz

Niri berdin gertatu zitzaidan hemengo mangak irakurtzean, bertikalki irakurri beharrekoak alderantziz zeudela ikustean. Galderatxo bat, noiz ikasi zenuten eskumatik ezkerrera irakurtzen?? Niri ikastolan beti esan zidaten ezkerretik eskumara egin behar zela. Biñetak jarraitzeko ordena bada eskumatik ezkerrera. Biñetako bokadilloak irakurtzeko ordena bada eskumatik ezkerrera. Baina bokadillo barruan doana euskarazko testua da, beraz normal irakurtzen da. Ez ditut manga gehiegi jarraitzen FMA eta Fairy Tail soilik, baina ez dut alderantzizko testurik ikusi.

Bokadillo batzutan gauza bat eta bestetan beste bat?? :wacko

PD: nahiko burugogorra naiz, beraz, badakizue zer daukazuen 100 bazarete ere :bleh
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

barraplaust

Arabiarrek bezela irakurtzen dezute ala?  :xD :xD Zurekin ados Jonny, arraroak eurak dira!  ;tximuzoro :lol
Soilik herriak salba dezake herria.

Taichisan

Aber aklaratzen garenXD
Ez da burugogor izateko gauza ala ez, baizik eta lehen jakin nola irakurtzen diren mangakXD guk betidanik irakurtzen dungun alderantzizkoa da beti, japoniarrek eskubitik ezkerrera irakurtzen dira betidanik.

Nik tamalez ondino ezin izan dot liburukia irakurri baino irakurtzen dodanean neure iritzia emango det^^
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

jonnydbz

Burugogorrarena diot ze bat baino gehigo 7 pertsona hori esatean atzera egingo zuelako, neuk ez dut horren erraz atzera egiten.

Mangak nola irakurtzen diren lehen azaldu dut, baina errepikatu egingo dut:

  • Bi?etak: eskumatik ezkerrera.
  • Bi?etetako bokadilloak: eskumatik ezkerrera.
  • Bokadillo barruko testua: japoniarrek bost axola niri nola irakurtzen duten eta zer egiten duten mangekin, neu euskalduna naiz, euskaraz idazten dut eta euskara idatzi daitekeen unetik ona beti ezkerretik eskumara idatzi da.

Argudio hoberik ez baduzue, jai duzue nirekin, ze bestela lerro batean idatzitako hitzak kontrako ordenean jarri behar ditut?? Edo hitzetako hizkiak?? Eta "arraroa egiten zait" eta "besteek horrela egiten dute" ez ditut argudio bezala onartzen.

:starwars
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Taichisan

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2008ko Urtarrilaren 03a, 21:20:34
Burugogorrarena diot ze bat baino gehigo 7 pertsona hori esatean atzera egingo zuelako, neuk ez dut horren erraz atzera egiten.

Mangak nola irakurtzen diren lehen azaldu dut, baina errepikatu egingo dut:

  • Bi?etak: eskumatik ezkerrera.
  • Bi?etetako bokadilloak: eskumatik ezkerrera.
  • Bokadillo barruko testua: japoniarrek bost axola niri nola irakurtzen duten eta zer egiten duten mangekin, neu euskalduna naiz, euskaraz idazten dut eta euskara idatzi daitekeen unetik ona beti ezkerretik eskumara idatzi da.

Bale, horain arrapatu zaitut ze esan nahi zenuen. Orduan esan nahi dut barruko testua hemen iraakurtzen dan moduan izan behar da noski, pentsatzen nuen estabaidatzen hari zinetela bineten bokadiolloak zirelaXD

Barkatu :embarrassedd

Argudio hoberik ez baduzue, jai duzue nirekin, ze bestela lerro batean idatzitako hitzak kontrako ordenean jarri behar ditut?? Edo hitzetako hizkiak?? Eta "arraroa egiten zait" eta "besteek horrela egiten dute" ez ditut argudio bezala onartzen.

:starwars
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Arsenicum

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2008ko Urtarrilaren 03a, 21:20:34
Burugogorrarena diot ze bat baino gehigo 7 pertsona hori esatean atzera egingo zuelako, neuk ez dut horren erraz atzera egiten.

Mangak nola irakurtzen diren lehen azaldu dut, baina errepikatu egingo dut:

  • Bi?etak: eskumatik ezkerrera.
  • Bi?etetako bokadilloak: eskumatik ezkerrera.
  • Bokadillo barruko testua: japoniarrek bost axola niri nola irakurtzen duten eta zer egiten duten mangekin, neu euskalduna naiz, euskaraz idazten dut eta euskara idatzi daitekeen unetik ona beti ezkerretik eskumara idatzi da.

Argudio hoberik ez baduzue, jai duzue nirekin, ze bestela lerro batean idatzitako hitzak kontrako ordenean jarri behar ditut?? Edo hitzetako hizkiak?? Eta "arraroa egiten zait" eta "besteek horrela egiten dute" ez ditut argudio bezala onartzen.

:starwars

Nik ez dotzut aldatzeko eskatu. :xD Holan irakurri dotela baino.

Halan ta guztiz ez da hasarratzekoa...
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

jonnydbz

Ez, haserretu ez naiz egin, baina harritu pila bat.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa