Hasi naiz DBZ igotzen

Sortzailea baronluigi, 2008ko Apirilaren 18a, 17:19:57

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

baronluigi

Ba hori, jada hasi naiz igotzen.

Baina bi gauza esan nahi nituzke.

1- Bideoi helbidea aldatu diet. .TK .com-engatik aldatu det, horrela jendeak gure web-orrira ongi sartu ahal izango du. Honek zuei ez molestatzea espero det.

2- Linkak EL RINCON DEL MANGA eta MCANIMEN jarri al ditzazket? Horrela jende gehiagok bideo hauek ezagutzeko aukera izango ditu. (pentsa ezazu nire Death Noteko lehenengo atalak 1700 jeitsiera izan dituela...honek hainbeste izan baditu, dragoi bolak zer esanik ez.)

Beno, zuen erantzunen zain nago

Ikusi arte.

MikelEiza

Death Note-ek hainbeste deskarga izan ditu!!! ZORIONAK!!! Horrela behintzat motibaziorik ez zaizu faltako. Ez dut uste inork oztoporik jarriko dizunik elrincondelmanga eta mcanime-n atalak jartzeagatik. Hori bai portadan jarriko dituzu?

Ni nire aldetik disko gogorrean geroz eta leku gutxiago dudanez, Sakura kartak zakura hasi naiz megaupload-era igotzen. Gainera kontua premium denez, atalak ez dizkidate ezabatuko. Oraingoz bederatzi bakarrik igo ditut baina pixkanaka denak igotzea espero dut eta hauek bukatutakoan beste serieren bat igoko dut.

baronluigi

Aipamenaren egilea: BeleBeltz  Noiz: 2008ko Apirilaren 18a, 17:35:34
Death Note-ek hainbeste deskarga izan ditu!!! ZORIONAK!!! Horrela behintzat motibaziorik ez zaizu faltako. Ez dut uste inork oztoporik jarriko dizunik elrincondelmanga eta mcanime-n atalak jartzeagatik. Hori bai portadan jarriko dituzu?

Ni nire aldetik disko gogorrean geroz eta leku gutxiago dudanez, Sakura kartak zakura hasi naiz megaupload-era igotzen. Gainera kontua premium denez, atalak ez dizkidate ezabatuko. Oraingoz bederatzi bakarrik igo ditut baina pixkanaka denak igotzea espero dut eta hauek bukatutakoan beste serieren bat igoko dut.

Ez det uste azalean jartzen utziko didatenik, zeren eta azalean erdaraz dauden animeak jartzen dituzte bakarrik.

Megaupload kontu normal batean igotzen ari naiz atalak (premium a nire lagunarena da, eta ez diot espazio guztia kendu nahi xD). Hala ere, mantenimendu pixkatekin, atalak beti online egotea (hau da, megauploadek inoiz ez ezabatzea) posible da.

Aju

Bai bai, nigatik jarri edonon. Eta luzapenarena ere ondo egina :thumbsup

baronluigi

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2008ko Apirilaren 18a, 17:51:20
Bai bai, nigatik jarri edonon. Eta luzapenarena ere ondo egina :thumbsup

Nik galdetzen nun emulen artxiboen izena ez aldatzeko eskatzen zenutelako...ta ez nekien ere megauploaden berdina nahiko zenuten ala ez.

Aju

Aipamenaren egilea: baronluigi  Noiz: 2008ko Apirilaren 18a, 17:59:20
Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2008ko Apirilaren 18a, 17:51:20
Bai bai, nigatik jarri edonon. Eta luzapenarena ere ondo egina :thumbsup

Nik galdetzen nun emulen artxiboen izena ez aldatzeko eskatzen zenutelako...ta ez nekien ere megauploaden berdina nahiko zenuten ala ez.
Agian hobe da "[Euskal-Encodings]" hutsik jarri, .com gabe, ze emuleak filtro bat dauka .com eta horrelako gauzak kentzen zituena. Momentu honetan enaiz gogoratzen zer zen zehazki gertatzen zena, ba?a badakit horrela jartzen nituela arrazoiren batengatik.

jonnydbz

Nik aspaldi aldatu nituen atalen izenak, filtro kontu hori azaldu zenetik.

Death Note euskeraz 1700 jeitsiera?? Eta nondik dabiltza guzti horiek ba?? Pasa daitezela hemendik la ospera!!
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa