Norbere pelota egin?????

Sortzailea bitxibat, 2007ko Abenduaren 31a, 22:13:20

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

bitxibat

http://www.youtube.com/watch?v=9ACdmVgW1LM&feature=related

hau da egia ala gezurra??????

erraza da a la saia da????

pilota bat 20 euro balio inguru

Aju

Nik eginda daukat bat, eta mas o menos horrela da. Baina guk egindakoaren barruko pelota kanika handi bat zen.

jonnydbz

Ba bai, egia da, neuk ere egin nuen bere garaian ikastolan.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

barraplaust

Ez dut bideoa ikusi baina harri kozkor batekin egitea ere badago, nik pilota-eskolan hasi nintzenean halaxe egin nuen bat. Orain penaturik nago utzi izanaz...  ;tximuzoro (hau da afizioa tximuarekin!  :xD)
Soilik herriak salba dezake herria.

Arsenicum


Nire pelota amaitu dut!! Bideoa ikusi eta pikatu egin naiz.

65 gramoko pelota bigun bat egin dut. Ez daukadanez larrurik esparadrapoa jarri diot kanpotik. Bihar probatzera joango naiz, ea zelan irten zaidan, baina behintzat itxura ona dauka.

Erdian jartzen den gomazko pilota horren ordez, potro bat jarri diot. Potroak lortzeko erarik errazena zuen txakurrarik golfeko pilota bat ematea da. Ez dakit denek berdina daukaten barruan, baina nire txakurrak (Jai) duela pare bat urte golfeko pilota bat lapurtu zidan eta apurtu egin zuen. Kendu nionean, barruan esku pilotako pelotak daukaten potroa zeukala ikusi nuen. :blink


Pelota ondo badago, desafiatzen zaitut Getxoztarra!!  Oraingoan nik irabaziko dot!!  ;tximuzoro
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

getxoztarra

Desafio gehiegitxo dekodaz aspaldian ba?a onartzen dot. Gaur ondino ajeagaz nago ta bihar edo etzi izan beharko da.
Ondo hasi 2008a danok!