Dragoi Bola Z [Emule] [291/291] [Xvid] [480p]

Sortzailea Aju, 2006ko Maiatzaren 07a, 17:27:36

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 2 Bisitariak erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

siru

Kaixo denoi! Berria naiz foruan. Zorionak foruagatik benetan!
Orain dela 2 urte edo, euskal encodingeko dragoi bolaren episodioak jeisten nituen problemarik gabe, baina orain ez dakit zer gertatzen den emulerekin oso gaizki doa. Ez da zuen linken arazoa, emuler arazoa baizik.
Beste bide bat bilatu nahi dut rapidshare edo bestelakorik.
Badakizue orduan zer gertatzen hari zaion emuleri?
Ba al daude dragoi bola z ren rapidshare/megaupload linkak?
Mila ezker!

Aju

Aupa, ongi etorri. Subforo honetan bertan megauploadeko linkak aurki ditzakezu.

jonnydbz

Aupa siru, ongi etorri.

Emuleri dagokionez, jaitsiera tasa handiak lortzeko iturri asko behar dira, eta hemen, zoritxarrez, ez dago iturri askorik. Hala ere, beti gomendio bat esaten dut, badaezpada: KAD sarea aktibatu. Gainera, zerbitzari gehienak gaur egun ez dira fidagarriak.

Deskarga zuzeneko linkei buruz, irakurri hurrengo haria. Kontuan izan DB ez dela foro honetako banaketa bat, kalitate eskasa duen beste bat da.

Dragoi Bola/Z/GT/OVAK/Extrak -[DVDRIP][EUSKERAZ][MEGAUPLOAD]
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

siru

Guau! primeran!! jeisten hari ditut, a ze diferentzia emulerekin konparatuz.
Mila ezker!

Spinel Sun

Ez dakit zergatik 13. DVDa hasi naiz deskargatzen ta ez ditu fuenteak... ez dira deskargatzen kapituluak! :vueltasss bakarrikan faltatzen jata azken 3 DVDak!!!!!!! Ze in leiket?

Aju


Spinel Sun


Aju

Beno, nola jaisten duzun ya zure gauza da, baina konturik ez badaukazu, horixe da aukerarik onena, jakina.


kargot

Kaixo jende!!!

Badakizue nun aurkitu ahal ditut Dragoi Bola Z atalen tituloak??

Mile esker

jonnydbz

Aipamenaren egilea: kargot  Noiz: 2010ko Irailaren 01a, 23:54:26
Kaixo jende!!!

Badakizue nun aurkitu ahal ditut Dragoi Bola Z atalen tituloak??

Mile esker
Bai, foro honetan bertan, hala ere, ez da guztiz osaturik.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

RYOGA

Dragoi Bolako jarraitzaile guztiei ezkertuko nieke Dragon Ball Multiverse ikustea, orain euskaraz dagoelako
Dragon Ball Multiverse euskaraz
Eta hutsegiteak ikusten baduzue, idatzi iruzkin bat azkenengo orrian. Nik Ziurtatzen dut txarto badago, kasu egingo dudala, nik itzultzen dudalako.

RYOGA


RYOGA


Aju

Aipamenaren egilea: RYOGA  Noiz: 2011ko Irailaren 14a, 23:40:09
Konpondu duzue 226 eta 227 atalena?
Egia esan berdin dio, berrizendatzea baino ez da, eta seriea ikusten ari dena segituan konturatuko da.