Dragoi Bola Z [Emule] [291/291] [Xvid] [480p]

Sortzailea Aju, 2006ko Maiatzaren 07a, 17:27:36

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Sephiroth

Kaaixo lagunak!



Barkatu aspalditik idatzi ez izana. Ikasi behar denean ikasten nabiielako ta oporretan.. jaiaz jaia nagoelako jajaja.

Naiz ta idatzi ez izana nere.. "etxeko lanak" egin ditut DBZ sakabanatzen laguntzen, zeren emulean jarri duzunetik dauzkat atal gehienak (55.arte uste dut) ta danak 60Kb igoeran ipinita gainera. Jakitekotan ea nola daukadan sakabanaketa emulean erakutziko zintuztedan ta zihur aski liluratutak geratuko zinateke :P.



Ajuk esan duenez orduan 95. atalatik zoazte ezta? oraindik ez ditut hauek emulean ikusi, baina zihur aski denbora gutxitan egongo dira :P.

Esan nai dizuet ba ASKO ezkertzen dizuela (denoi) egiten ari zareten lanagatik, zeren BERRIRO dragoi bola ikusarazi nauzue, ta ala da zeren oraintze nago ea noiz jaitziko den 56. atala ostia xD



taichisan zerbait behar alduzu ? nik orain (ta beti bezala) nahi duzunean geratu naiteke betiko lekuan xD. A, ta hire doblaje berriak ikusi ditinat youtuben. jajaja barregarria iruditzen zait ahotz esaguna entzutea serie batean. Baina ei, oso ondo dago zeren sonido bitzi mota asko egiten dituzu (din din din! laneraaa xD)



Enga lagunok ondo izan ta ea euskera zabaltzen dugun denon artean



laster artee

Arsenicum

Aipamenaren egilea: "Aju"


Arsenicumentzat






8)
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

knohibi

Atal guztiak jeitsitak! :D



Azkenak relleno asko dute (bulma dragoi bola galtzen eta hori), zapore txarra geratu zait xD

trojes

Eskerrik asko gustioi! Eskerrik asko nire partez eta nire lonjako kide guztien partez, benetako dragoibolazaleak garelako eta orain zoriontsuak garelako zuei esker!

Galderatxo bat egin nahi nizuen: openingak eta closinak zein kapitulotik zein kapitulura doaz bakoitzak??

Aju

Openingak



1-199 atalak: Dragoi Bola agertzen dena eta bertan Zren reflejoa jaisten.

200-291 atalak: Oraindik ez dut jarri baina jarriko dut bere momentuan. Hasieran Gohan, Goten eta Trunks agertzen dira Shenronen gainean; "Fusion", "El ataque del dragon", "el regreso de Broly" eta "El ultimo combate" erderaz ikusi baduzue, jakingo duzue zeinengatik nabilen.



Endingak



1-199 atalak: Gohan korrika agertzen dena denbora guztian

200-291 atalak: Hau ere falta da jartzeko baina jarriko da. Hemen ere Gohan da protagonista, baina hau ya ez duzue edukiko ikusita seguruena.



Eta beno, emulen jarrita dago beste opening bat, oraintxe ETB ematen ari dena, lehenengo 3 atalen sekuentzien montaje guarro bat dena, Raditz  agertzen dena. Hau frantziarrek egindako bideo kasero guarro bat da, seriea frantsesei erosi dieten lekuetan bakarrik eman dutena, dena den esango dizut lehenengo 104 kapituluetan eman zutela. Eta endingari buruz, ez ziren asko konplikatu eta Dragoi Bolako (Goku txikitan) bideoa jarri zuten, aunke uste dut ending berria ere egin zutela ze megatrixen ikusita daukat ending desberdin bat, eta ez nabil esaten veletak jarri zuena Raditz lurrera iristen den bideoa bikoizleen kredituekin. Sekula ez zuten eman osorik, de hecho pare bat segundo bakarrik eman zuten, eta gogoratzen dut 34. kapituluko Genki Bolarekin hasten zela, Vegetari botatzen diotena.



Amerikarrei buruz, uste dut serie guztian dela berdina.



Trojes, nongoa zara?

trojes

Eskerrik asko erantzuteagatik. Lehenengo 20 kapituluak CDra pasatu ditut(zeren nire ordenagailua ain da zaharra non dvdak irakurtzeko lektorerik jartzen ere ez naizen ausartu) eta openin 1 (montaje guarroa) eta ending 1 (DBrena) jarri ditut, etbn holan emaren ari baitira.



Por cierto, perfila eguneratu dut eta ya jarri dut Barakaldokoa naizela

Ronbin

Bigarren opening eta ending-ak youtuben daude (japonieraz eta mexikarrez). Nik ez nituen sekula ikusi baina abestiak askotan entzunda neuzkan, bideojokoren batetan suposatzen dut. Pena euskerazko bertsiorik ez existitzea.

jonnydbz

Apenas 5 egunetan falta zitzaizkidan azken 15 atalak jeitsi ditut, azkenean 60ak ditut. Orain jende desberdin ugari eginten dizkit eskaerak, badirudi hau aurrera doala... :D



Partiak eragina izan duela uste dut.



Mila esker Aju, nahi duzunean gehigo jarri  :roll:  :lol:
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Taichisan

Boo sagaren opening eta endigari buruz, euskarazko bertsio bat daukat baita ere euskaraz eukiteko dana, neuk abestutakoak(youtuben sartu bazarete ikusi ahalko zenukete nola abesten dudan),eta espero dut horrekin material gehiena euskaratua izatea;)
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

kurdok

Atal guztiak jaitsita ta konpartizen  :D

Aju

Beno, 61-80 atalak jarrita. Gogoratu hauek direla bideo 'ofizialak' nolabait esateko, hauek ondo sinkronizatuta daukate audioa.



81 eta 82 atalak ere aurki ditzakezue emulean, baina horiek audioa desinkronizatuta edukitzeaz aparte, bideo zaharra daukate, Veletarena. Orain boxeko kriston rip onak nabil erabiltzen, definizio gehiago daukate eta gainera erresoluzioa 640x480 da, eta zaharrak 576x432. Bakoitzak erabaki dezala zer jaitsi.



Jaisten jartzen badituzue, esaidazue ea linkak dabiltzan edo ez, ze foroan elinkak jartzean suposatzen da kortxeteak kendu eta parentesiak jarri behar direla, eta nik kortxeteekin jarri ditut, baina badirudi badabiltzala.

jllube

Aju, jllube naz Gernikaldetik. 60tik 80ra ondo sinkronizatuta dituzula diozu eta, 81 eta 82.nak emulen. nik euskal--partin aurkitu nituen 82 garrenerarte eta ordutik ona, ordenadora gabe egon nazelez, ez dakitz zuen azkenen berri.

hau dala eta galderatxo bat dekot. nok zabaldu bazen 82. atalerarte euskalen? danak dute eta zuen firma (adib: Dragoi Bola Z - 068 - [www.euskal-encodings.tk] Xvid.avi)

Aju

Joder, ba ez dostazu si?estuko ba?a neuk be hori galdetu nahi dotzut, noren atalak jaitsi zenituen?



Jarri dodaz nik daukadazena talak eta hash berdina dauke. Audioak berriro sinkronizatu arren, audioak tamaina bardin-bardina daukate ze blokeak mugitu besterik ez nuen ein audioa, eta exaktamente bardin pisatzen dabe atalek. Ez dakit zelan doan hash-aren rolloa, igual izen ta tamaina bardina edukitzearren berdina asignatu die, ta orduan zureak bajatzen hasi eta niretik zatiren bat hartzen dabenen bideoak estropeatu egingo dira bi bideo ezberdinetako zatiak edukitzearren?? Eske ya moska nago.



Nik uste neban taichisanek bakarrik zeuzkala ondo sinkronizatutako audiodun bideoak eta uste neban party ondoren pasa nizkiola, ba?a hontxe komentatu didate partya orduko izan zala eta arsenicum eta orionatk-k ere bazeuzkatela, eta hauek partyan zabaldu zeben. Ba?a metalyzerrek (Eibartarra da) be bazeuzkan bideoak ba?a audio desinkronizatuenakin, eta Sauron_EHk komenta zuen Eibarko jende mordoa joan zala partyra, eta seguruena metalyzerren bideoak jaitsiko zeben. Ni ondi?o moska nago asuntoarekin.



Baten batek lortu dau 64. atala jaistea?? Aber, baten batek jaitsita badauko, mesedez, ikusi Vegeta Rikumekin ostika hasten den zatia, energia kargatzen hasten dena eta jauzi bat egin eta pu?etazo bat ematen diona aurpegian. Gogoratzen dut desinkronizatuak kolpearen zarata desfasatuta zeukala. Ondo badago, resulta ke emulean daudenak ondo dagozela ??



jllube, 81 eta 82 atalak kendu mesedez, ze nik daukadazenek bideo berria dauke, dezente hobea.







GTko atalei buruz, badakizu nork kendu dituen audio jp ta subak??? Edo OGMn jaitsi ta gero zeuk kendu dozuz?



Ba atzo entera nintzan klaseak urriak 2n hasten ditudala (beste guztiok irailak 25 XD), eta datorren astetik aurrera topera jarriko naiz ta espero dot urriak 2rako 1-101, 133-149 montatuta edukitzea, ta gero emulen DBko 3 ova daude eginda, ta baita Bardock-en speciala ere, Trunksen speciala ere eginda daukat, eta baita 'munduko indartsuena' pelikula ere, eta Turlesena ere montatu behar dut, bide batez, zelako ondo ikusten den pelikula hau, ematen du aurten egindakoa dela

jonnydbz

Eskerrik asko Aju atal hauengatik!!



Nik uste nuen kortxeteak ez zirela ondo ibiliko, foroko etiketekin arazoak emango zutelakoan, baina ondo doaz  :D



Baina gauza arraro bat gertatzen da. Teorian oraingoz iturri oso bakarra zeu izan beharko zinateke, baina iturri oso gehiago daude. Partyan atal berdinak zabaldu ziren orduan  :?: Bai arraroa...



edit:



Justo gauza arraroa da benetan expediente X
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Joder, ba ez dostazu si?estuko ba?a neuk be hori galdetu nahi dotzut, noren atalak jaitsi zenituen?



Jarri dodaz nik daukadazena talak eta hash berdina dauke. Audioak berriro sinkronizatu arren, audioak tamaina bardin-bardina daukate ze blokeak mugitu besterik ez nuen ein audioa, eta exaktamente bardin pisatzen dabe atalek. Ez dakit zelan doan hash-aren rolloa, igual izen ta tamaina bardina edukitzearren berdina asignatu die, ta orduan zureak bajatzen hasi eta niretik zatiren bat hartzen dabenen bideoak estropeatu egingo dira bi bideo ezberdinetako zatiak edukitzearren?? Eske ya moska nago.



Nik uste neban taichisanek bakarrik zeuzkala ondo sinkronizatutako audiodun bideoak eta uste neban party ondoren pasa nizkiola, ba?a hontxe komentatu didate partya orduko izan zala eta arsenicum eta orionatk-k ere bazeuzkatela, eta hauek partyan zabaldu zeben. Ba?a metalyzerrek (Eibartarra da) be bazeuzkan bideoak ba?a audio desinkronizatuenakin, eta Sauron_EHk komenta zuen Eibarko jende mordoa joan zala partyra, eta seguruena metalyzerren bideoak jaitsiko zeben. Ni ondi?o moska nago asuntoarekin.



Baten batek lortu dau 64. atala jaistea?? Aber, baten batek jaitsita badauko, mesedez, ikusi Vegeta Rikumekin ostika hasten den zatia, energia kargatzen hasten dena eta jauzi bat egin eta pu?etazo bat ematen diona aurpegian. Gogoratzen dut desinkronizatuak kolpearen zarata desfasatuta zeukala. Ondo badago, resulta ke emulean daudenak ondo dagozela ??



jllube, 81 eta 82 atalak kendu mesedez, ze nik daukadazenek bideo berria dauke, dezente hobea.



Zaharra





Berria





Uste dut igartzen dela aldea (ondoen belarrian apreziatzen da), eta edukiko kontuan zaharra 576x432 dela eta berria 640x480. Dena den berria ez da justo-justo horrela ikusiko, hori bideo originaleko frame bat da, beti galtzen da kalitate pixkatxo bat xvidera pasatuta ba?a apenas igartzen da. Portatilleko pantallan bai igartzen da zerbait, pantalla likida bat da ta aurrez-aurre ikusi behar duzu pantalla bestela alboz txarto ikusten da, ba?a pantalla normalean ez da igartzen ezer





GTko atalei buruz, badakizu nork kendu dituen audio jp ta subak??? Edo OGMn jaitsi ta gero zeuk kendu dozuz?



Ba atzo entera nintzan klaseak urriak 2n hasten ditudala (beste guztiok irailak 25 XD), eta datorren astetik aurrera topera jarriko naiz ta espero dot urriak 2rako 1-101, 133-149 montatuta edukitzea, ta gero emulen DBko 3 ova daude eginda, ta baita Bardock-en speciala ere, Trunksen speciala ere eginda daukat, eta baita 'munduko indartsuena' pelikula ere, eta Turlesena ere montatu behar dut, bide batez, zelako ondo ikusten den pelikula hau, ematen du aurten egindakoa dela :wink: