K2000 CHRONICLES 2nd WEEK(1. Atala)

Sortzailea Taichisan, 2006ko Maiatzaren 08a, 15:57:16

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Taichisan

Kaixo lagunok, hementxe nago astero bezala(3 egun astero hobe esanda) K2000an ikusi dudanari buruz eta berriei buruz.

Gaur eguna jardun dut Manu Heras zuzendari/bikoizlearekin(ahotsa esagutuko diozue , Genma Saotomere egiten du RANMAren bikoizketa berrian)Ranmaren bigarren denboraldiaren azkena bikoizten hari ziren eta.
Heldu naizenean, ya esaguna nintzenXDD hori bai dela hona jejeje, gero 3.Salara joan naiz eta hortxe Ana tere Bengoetxea(Akane) eta esagutzen ez nuen neskato bat(Mikadoren papera egiten duena)zeuden bikoizten, Ana tere pixkat aserre "convocatorien"gauza bategaitik.

Gero Jon G.(Louie) etorri da sekundarioen paper batzuk egitera...eta justu justu esagutu nuen bikoizlerik bikainena(eta oso pertsona hona gainera) bera daa!!!!!! EBA OJANGUREEN!!!!!!....ez duzuela esagutzen? bai ba! GT-ko Goku txikiren ahotsa da eta!^^edo nahibaduzue Ranma mutil/neskaren ahotsa, apartekoa izan da azkenean esagutzea, nola modulatzen duen ahotsa, nola bikoizten duen, ze frezkotasunaXDDD
Eta preview bat esango dizuen, Eba friki xamarra da, baita Manu ereXDDDD Eba Ranmaren lehengo denboraldiaren bila dago oraindik eta Manu MONONOKE PRINTZESAren bila dago DVDnXDD azkenena nik grabatuko diot biharko MONONOKE ManuriXDD
Eta hau izan da guztia gaukoz,bihar GUNPARADE MARCH ikusiko dut zeren gaur bi saletan bikoizten zeuden(RANMA  eta GUNPARADE MARCH), besterik gabe, euskal encodingsen inflitratua K2000an,AIO!!!
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Barbadil

Ederki dago infiltratu bat edukitzea ze serie edo pelikula euskaratuko dituzten jakiteko.  :lol:
Kupel txarretik...
ardo onik ez.

Taichisan

Euskaraz K2000 muy jodidoXD edertracken edo irusoinen egonda zihuraski, baino ez dizut esaten igual egun baten euskarazko bikoizketa bat egitea k2000, baina gogoratzen dudan euskarazko bikoizketa bakarra vickye bikingoa daXD
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

Ez pentsa, badaude serie dexente, baina ia guztak 90eko hamarkadakoak. Orain adibidez Berebiziko Espioiak datorkit burura. Dena den, azkenaldion euskeraz bikoiztu duten guztia infumablea da (Berebiziko espioiak bera XD)

Barbadil

K2000-n ez dakit zergatik euskaraz bikoizten zutela uste nuen.  :oops:
Kupel txarretik...
ardo onik ez.