UDARAKO PROGRAMAZIOA

Sortzailea Taichisan, 2008ko Ekainaren 05a, 19:11:51

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

baronluigi

#15
Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2008ko Ekainaren 07a, 19:45:39
Aipamenaren egilea: baronluigi  Noiz: 2008ko Ekainaren 07a, 12:44:45
Kero Kero Kero opening-a 51garren atalerarte da...hortik aurrera beste bat botatzen dute...(hala ere, ETBe-k berdina botako duela uste dut xD)
Izatez horrela izan beharko zuen, badakigu ta japoniarrek openinga ta endinga aldatzen dutelako, Baino gauza bat jakin behar duzue eta da LUK INTERNACIONALen lizentzia dela ta hori esan nahi du, Doraemon, Shinchan eta Kochikameren moduan opening ta ending bakarrarekin hasetzen direzela, ta klaro, horrela egoten garela betirako(kochikamerena gainera ez da lehen openinga baizik eta 2.a), ordun naiz ta openinga aldatu Cartoon networken(ta jakinda azken finean abesti berdina dela) ba neri berdin zait ze Euskal Encodings muntaian opening guztiak egongo dira, euskaraz ez daudenak japoniarrez ta listo;) Gainera "KERORO SARJENTUA" kortinillak emititzen dutenez gero perfekto dago rotuluan jartzeko;)

P.D: Anomi Aju, azterketak gainditzazu ta bidali azkar materiala mutaia egiten hasi nahi dut eta XD

Domusic-ek (gaztelaniako bertsioa ekoizten duen empresak) Opening desberdinak jarri zituen, tokatzen zitzaizkionak, baina beti audio berdinarekin (hau da, Kero Kero Kero kantatxoarekin xD). Nei Keroro-ren japoniar openingak ikaragarri gustatzen zaizkit, batez ere bigarrena.

Hau da nik diodana

http://youtube.com/watch?v=YufiaexuN6w&feature=related

Taichisan

Post.a aldatu det udako programazioagaz
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

Ostias, hori guztia?????????

Joder, goizean goizetik hasita 20:30ak arte ez dago atsedenik Gaur Egunaren tartea kenduta baina :blink :blink :blink :blink :blink :blink :blink :blink :blink :blink Ziur ez dela ETB3? :xD :xD

Taichisan

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2008ko Ekainaren 20a, 17:30:59
Ostias, hori guztia?????????

Joder, goizean goizetik hasita 20:30ak arte ez dago atsedenik Gaur Egunaren tartea kenduta baina :blink :blink :blink :blink :blink :blink :blink :blink :blink :blink Ziur ez dela ETB3? :xD :xD

Susmoa nuen bai horrelako zerbaitXd baino poliki poliki ikusten hari gara ETBk aldatuz doala....hobera?inork ez daki ondino baino behintzat bide onean hasi du aldaketa^^ horain amets egitera XD
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

baronluigi

Intriga ni jaten ari da...

Zer telesail botako ote dute?

Begiratzera noa....?? xD

Aju

baina hori ekaina amaituarteko ordutegia izango da, gero uztailean gutxiago emango dute, hori urtero izaten da horrela. Ekainean eskolak goizez bakarrik izaten direlako egiten dute hori.

Taichisan

Ahaztu zait esatea ere badirudiela larunbat guztietan emitituko dutela ONE PIECE supernanny baino lehen...!!
Ta egia esan orain ateratzen zaidan audioak flipatzekoak dira asike aprobetxatu beharko dira eh, Aju?XD
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

Bai bai!!!!! Bihar adi ibili behar gara, biharkoa behar da ta!

baronluigi

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2008ko Ekainaren 21a, 00:06:46
Bai bai!!!!! Bihar adi ibili behar gara, biharkoa behar da ta!

Nahi baduzue....VHS-an graba dezaket...ba al du inork VHS ripeatzailerik?

Arsenicum

Aipamenaren egilea: baronluigi  Noiz: 2008ko Ekainaren 21a, 01:45:29
Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2008ko Ekainaren 21a, 00:06:46
Bai bai!!!!! Bihar adi ibili behar gara, biharkoa behar da ta!

Nahi baduzue....VHS-an graba dezaket...ba al du inork VHS ripeatzailerik?

Nik
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Aju

Hombre, jakinda noiz emango duten eta tdt bidez hartu ahal bada... ni saiatuko naiz, aber bihar gogoak ematen dion kapturadorari, aurreko astean eman zion baina etzen behar :xD

shanks_op

Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2008ko Ekainaren 21a, 00:05:11
Ahaztu zait esatea ere badirudiela larunbat guztietan emitituko dutela ONE PIECE supernanny baino lehen...!!
Ta egia esan orain ateratzen zaidan audioak flipatzekoak dira asike aprobetxatu beharko dira eh, Aju?XD

:;barri :;barri :;barri
  one piece ez larunbatetan bakarrik, igandetan eree :vueltasss
pepito tolejo ataca de nuevo!!!! EITB no tokes los cojones espa?ol!!

darko

Ba zuei ez dakit, niri behintzat "aldaketa" okerrera iruditzen zait eta ETB1en egoera penagarria, negargarria eta lotsagarria.

Marrazkiak beste ezer ez dago!!!
Hizkuntza bat ez da galtzen ez dakitenek ikasten ez dutelako, inperialistek eurena inposatzen dutelako baizik

Aju

Bai bai, zurekin nago, gehiegizkoa iruditzen zait hainbeste ordu sartzea. Euskerazko kanal bakarra izanda, barietate handiagoa izan behar luke. ETB3rako probak izango dira :xD

shanks_op

etb3 ateratzen den agunean ni jubilatuta egongo naiz  ;tximuzoro
pepito tolejo ataca de nuevo!!!! EITB no tokes los cojones espa?ol!!