CONAN DETEKTIBEA 001 taichisan & Aju release

Sortzailea Taichisan, 2008ko Uztailaren 15a, 13:24:46

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Taichisan

Hemen jarriko dut pandon lehen atala ikus dezazuen nola geratu den gutxi gora behera, ia gustoko duzuen edo zer:

EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju


Aju

Oso ondo geratu da atala, baina galdera bat daukat: endinga ez dute batenbaten eman? Baiezkoan nago.

Atala berriro ikusita gogoratu naiz egin zuten txapuzarekin. Aurrerapenean kristal baten aurrean dagoenean "akanbo" entzuten da esaten. Joder, japonierazko hitzak kentzea ere ahaztu? Hori profesionaltasuna bada, gu jainkoak gara.

Taichisan

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2008ko Uztailaren 15a, 15:18:57
Oso ondo geratu da atala, baina galdera bat daukat: endinga ez dute batenbaten eman? Baiezkoan nago.

Bai, bakar batean emititu zuten, baino nik ez dakat ta Arsenicumek ez didanez ezer esaten ezta pasatzen ba jai dekogu ze auskalo berak bere garaian grabatu zun ala ez.....

ARSENICUM, EUSKALEAN PASAIDAZU AUDIO GUSTIXEK MESEDEZ, ze aspaldi nabil esaten intentando no ser pesao ta erantzunik ez...
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Arsenicum


DVDtan grabatuta dekotaz. Pasatzen dana da jai ta jai nabilela ta forora gitxi sartu naz. Nahi dozunean deitu telefonoz ta geratuko garez. Conan, Galactik football, eta sakura dekotaz. Ez dakit ze atal dan sakurakoa falta da. Igual ez dekot.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Arsenicum

Geuk egin ezean, gureak egin dau.