Telesailak amaitzen dira....

Sortzailea Taichisan, 2008ko Abuztuaren 01a, 11:43:39

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Taichisan

Aupa lagunok, azkenean eguneratu dute etb1eko programazio zakarra, ta datorren asterako, naiz ta telesail berdinak programatuta egon badira 2 telesail bere bermemisioa hasi behar dutenak, KERORO SARJENTUA eta POKEMON 1.DENBORALDIA.

KERORO SARJETUAren lehen atala baino ez zait falta ta astelehenean emititzeko da eitbren ustez, orduan telesail honen lehen pasea 94 atalekin geratzen da nahiz ta 103koa izan, espero dugu datorren ikasturtean atal gehiago ekarri behar digutenez emititzea(gogora dezagun, lehen denboraldia 51 atal dituela ta bigarren denboraldia 52).

POKEMONen 1.Denboraldiaren lehen pasea 29 atalekin geratzen da azkenean oraindik bikoizketa prosezuan bait daude ta ia ia bikoizketako azken atalera heldu dira, gogora dezagun telesail honen lehen denboraldia 79 atal direla guztira(ta nire usteetan denboraldirik honena).

ONE PIECE ere suposatzen da EITBren usteetan lehen ataletik hasiko direla emititzen "Berriz" abuztuak 11 aldera, espero dugu ezetz ta atal berriak emititzen hastea zeren bestela jai daukagu ta 2009an ikusi beharko genituzke atal berriak.

Lehen itzegin ez dudan aldaketei buruz errepasu bat emango diet, nahiz ta bapez interesgarri izan. DBGTren ordez Erreskate heroien 3.emisioa sartu dute; Mundu galduaren ordez Maskararen 2.denboraldia sartu dute; Naiz ta Tintinen abenturak amaitu izana segitzen dute emititzen a su puta bola; Badirudi Seaberten ordea(ez dute danak emititu ta a su puta bola be) Bola eta bill nazkagarria jarriko dabetela; Datorren ostiraletik aurrera Megaman sare borrokalariaamaitu ta megaman sare borrokalaria AXESSen 3.emisioa hasiko dira emoten.

Auxe izan da guztia, aldaketarik badago jakinaraziko dizuet, agur!
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!