Arturo Erregea - Koldo Mitxelenatik hartuko ditut VHSak ripeatzeko

Sortzailea Aju, 2006ko Maiatzaren 13a, 17:38:25

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Aju

Oraingo astean joan nintzen eta ederki kostatu eta gero lokalizatu nituen zintak. 1, 4 eta 5a falta ziren, baina espero dut besteren batek alokatu dituelako izatea.

Izena eman behar dut asteazkenean, eta ea ostiral goizean jasotzen dudan liburutegiko txartela eta alokatzen ditudan 3 vhs (3 vhs maximo aldi bakoitzeko, horregatik uste dut baten batek dauzkala alokatuta falta diren hirurak).

Denboraz oso justu nabil eta ez dakit kurtsoa bukatu orduko guztiak hartzeko astirik izango dudan baina saiatuko naiz. Lucky Luke ere bazegoen euskeraz (eta Txirrita, baia hau Taichisanek dauka) baina honentzat bai ez dagoela astirik. Datorren urtean izango da.

Dena den, galduta edo baldin badaude komentatu ditudan 3 vhsak, txarrenean ere mamorrok dauzka  :D

Banpiro Ehiztariaren zinta ere lor dezaket, Amorotoko (existe, eta Lekeitio ondoan dago) batek komentatu zion nire lagun bati daukala  :D

Taichisan

Bampiro heiztaria, oso interesgarria ^^jejeje ia arturo erregearen zinta guztiak badauden benetan, eta datorren urterako beste materiala utsiko dugu,ze oraingoz nik uste material dexente diagu 4 pertsonek edukita, asike^^aurrera ta patxadaz hartu
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!