ETB3ko programazioa

Sortzailea Aju, 2008ko Urriaren 08a, 20:21:59

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Aju

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2008ko Urriaren 16a, 23:16:55
Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2008ko Urriaren 16a, 23:03:29
Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2008ko Urriaren 16a, 22:47:31
Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2008ko Urriaren 16a, 19:00:41
Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2008ko Urriaren 16a, 11:24:05
Azkenean One Pieceren lehen atala eman al zuten?
Berri oso onak Aju....ONE PIECEKO LEHEN ATALA OSORIK EMITITU ZUTEN!!!! OSO OSOA, LABURPENA BARNE!!!!!
Horrek esan nahi du hasierako kapituluetan egindako dvb-kable partxeaketa zuzenduko dela?? :silba:
Oker ez banago, ia dena dago zuzenduta. 3. atalaren azken 5 minutuak zeuden kableko audioarekin, eta gero tdtko audioarekin igo zen, ez?? Eta 9 edo 10. atala (Luffy labarretik jausten dena) ere zati baten kableko audioarekin igo zen, ba?a gero tdtkoa zeukana igo zen, ezta? Esaidazue ze ni ya enaiz gogoratzen. Suposatzen dut zu AC3 audioak zeramatzatenengatik zabiltzala.
Nik ez dut inon irakurri igo egin zirenik, eta igoerako lehen mezuan ere ez du inon jartzen v2-rik. 9. atala da zuzenduta datorren bakarra. Eta AC3ena, ba, egiten bada primeran.
Ok, orduan ez nituela igo, jeje, ba eginda behintzat badaude aspalditik, baina oker ez banabil, dvd hau galdu egin nuen, eta taichisani bidali nion kopia bat galdu aurrean. Begiratuko dut bihar eta ea nola egiten dugun.

Arsenicum

Aipamenaren egilea: darko  Noiz: 2008ko Urriaren 16a, 23:12:33
Nik berriz ere EiTB kritikatu behar dut. Nik ez daukat LTDrik eta beraz ezin dut ETB3 ikusi. Orain arte ez zidan askorik ajola, baina gaur Hitzetik Hortzera hasten da eta ETB3n bakarrik. Ez al dute ETB1en eman behar? ZER DA HAU?

:henker: :henker: :henker: :henker:

Suposatzen da ETB3 ETBSaten lekuan sartu dala eta ETBSat lehen be LTDtik edo Digital+-etik baino ezin zan ikusi. Eta ETBSat Canal Vascoren lekuan sartu da. Beraz...
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

jonnydbz

Gaur (ostirala) gauean ETB3 ikusi dugu apur baten lokalean (etxean oraindik ez daukat) eta 23:50tan kontzertu bat botatzen ari ziren, aspaldikoa. Talde ingeles bat zirudien. Kasualitatez, ez zuen inork grabatuko ezta???
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

darko

Beno, azkenean Hitzetik Hortzera igandeetan izango da ETB1en. Baina bietan programa berdinak emateko, ez dakit zertarako dagoen ETB3...
Hizkuntza bat ez da galtzen ez dakitenek ikasten ez dutelako, inperialistek eurena inposatzen dutelako baizik

Taichisan

Aipamenaren egilea: darko  Noiz: 2008ko Urriaren 20a, 23:39:39
Beno, azkenean Hitzetik Hortzera igandeetan izango da ETB1en. Baina bietan programa berdinak emateko, ez dakit zertarako dagoen ETB3...
Telesailen ending guztiak euki ahal izatekoXD ta pixkana pixkana material berria lortzea^^
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!