Arrosaren izenean - Der name der rose (1990) [MEGA]

Sortzailea Taichisan, 2008ko Urriaren 26a, 16:58:21

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

zumarra

Bale. .rar onartzen du baina .dlc ez. Bi artxibo "problemas de servidor" jarri dit baina "Reiniciar" emanakoan hasi dira besteak bezala. Guztira 16 artxiboak batera jeisten hasi dira abiadura haundian.

Balio dezake, ezta? 200 mb. arteko artxiboak. Kontua neurririk gabe. Kadukatzeko epea ez dut ikusi... Itxura ona du.

burrundaie

Niri berdin gertatu zaidak. Batean "problemas de servidor" agertu, baina reiniciar-i eman eta arazorik ez. Linkak jaso eta txukun-txukun gorde daitezke karpetatan, eta jaitsiera  azkarra eta, 2shareden ez bezala, erregularra dik. Ikusiko diagu noraino ematen duen...

zumarra

2Shared irregularra, eh? ez nintzen konturatu... ondo dago jakitea.

burrundaie

Beti linken bat geratzen duk atzean nahiko motel, eta horrek deskarga luzatu egiten dik.

zumarra


pelloe

Kaixo, egunon:
Aurrena esan orrialde zoragarria duzuela, denei komentatzen diet.
Arrosaren izenean filma lortu nahian arazo bat daukat, mediafire-ko 6. atala ezin dut deskargatu, behin eta berriro saiatu arren.
Eskerrik asko zuen lanagatik,

burrundaie


pelloe

Ordenagailuaren aurrean jarri naiz, eta gaua iritsi ez bada ere, oraintxe saiatu naiz falta zitzaidan zatiarekin... eta bikain jaitsi da. Mila esker!!!

mainate

Kaixo, bi ordenaigailuan desberdinak mediafire-part1 (www.mediafire.com/?pnla36lr9lfkxqw) saiatu dut jeistea baina bitan zatiak lotu nahi ditudanean errore bat ematen dit. :shock :giveup:

burrundaie


burrundaie

Aipamenaren egilea: mainate  Noiz: 2015ko Abenduaren 17a, 09:18:45
Kaixo, bi ordenaigailuan desberdinak mediafire-part1 (www.mediafire.com/?pnla36lr9lfkxqw) saiatu dut jeistea baina bitan zatiak lotu nahi ditudanean errore bat ematen dit. :shock :giveup:

J Downloader2 programa erabiliz gero, berak zatiak jaitsi eta lotu egingo dizkizu batere errorerik eman gabe. Nik oraintxe egin dut aproba eta arazorik gabe jaitsi dut filma.

Ainz

Ez dakit guztiz zuzen nabilen baina filme honen fitxa teknikoa gaizki dagoela esango nuke. Nik uste filme hau hemengo hau dela https://www.filmaffinity.com/es/film288865.html Honen arabera, izenburu originala Der Name der Rose izango litzateke, urtea 1986 eta nazionalitatea Mendebaldeko Alemania.

burrundaie

Zuzenduta, eskerrik asko Ainz. Bide batez, post-a txukundu egin dut. :Zahar:

burulue

#28
Aupa danori!!!

Lehenik eta behin, eskerrik asko egiten dozuen lanagaitik. Zeueri esker pantailia euskeraz dekogu etxean. Laguntza eske natortzue. DBH 2ko Historia irakaslea naz eta Erdi Aroa aztertzen ari gara. Filme hau euskaraz jarri gura dautseet. Urtero arazo bardinagaz egiten dot topo. Filme hau ez dot deskargatzea lortzen. Ez dot ulertzen ETBk zelan ez dauan eskuragarri jartzen, behintzat audioa!!!! Eskertuko neuke, baten batek pasatzerik baleuko. Osasune ta libertadie!!

Josu Etx

Aipamenaren egilea: burulue  Noiz: 2021ko Azaroaren 12a, 13:52:18Aupa danori!!!

Lehenik eta behin, eskerrik asko egiten dozuen lanagaitik. Zeueri esker pantailia euskeraz dekogu etxean. Laguntza eske natortzue. DBH 2ko Historia irakaslea naz eta Erdi Aroa aztertzen ari gara. Filme hau euskaraz jarri gura dautseet. Urtero arazo bardinagaz egiten dot topo. Filme hau ez dot deskargatzea lortzen. Ez dot ulertzen ETBk zelan ez dauan eskuragarri jartzen, behintzat audioa!!!! Eskertuko neuke, baten batek pasatzerik baleuko. Osasune ta libertadie!!
Mega-ko esteka gehitu dizut.