Norbait behar dut asteburutan goizeko programazioa hartzeko ETB3tik

Sortzailea Taichisan, 2008ko Urriaren 18a, 12:50:14

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Taichisan

Aupa aspaldiko guztioi, arazo batekin nabil pasadan astetik hona etb3 dela eta, orregatik eskatzen dizuet laguntza graba dezakezuen guztioi.

Berez gauza batzuk soilik grabatzekoa asmoa nuen; Doremiren magia, kalimero, foofeur, Barkelytarrak, kazetari ausarta, sherlock holmes, kare kano eta viky bikingoa.

Eta nahiz eta grabagailuan grabatzeko jarri ez dit etb3tik ezertxoere grabatu....
Esan behar da etb1etik asteburutan 3 telesail hartzen ditudala, speed racer, nonochan ta conan detektbea eta hauek ezin ditut galdu inolan ere.

Orduan ia norbaitek prest dagoen esandako etb3ko telesailak SOILIK asteburutan grabatzeko, eskerrik asko^^
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

Nik ezin dut ezer grabatu, behar nuen Kare Kanoa ere telebistatik eurokonektore bidez hartu behar izan dut audioa... Aber noiz ostia jartzen duen ganorazko kobertura ze lotsagarria da urtebete faltan horrela egotea.

Taichisan

Karekanon beharrezko audioak zeintzuk ziren? gaurko programaketa grabatu zait ahal izan duena(Doremi, barkleytarrak, foofur, kriptako istorioak eta Karekano), gaur 4.atala emititu dute ta uste dut falta zen bat zela, gero 6tik 10erakoak ez ditugu ere ala audioak badituzu?
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

3 eta 4a dira. Biak hartu ditut, baina eurokonektoretik. Batenbatek TDTtik hartu baditu, pasa diezazkidala mesedez. Datorren astean montatuko ditut eta seriea amaituko dut.

AKET

Aupa,
Aste buru honetan ez dut ezer artu,
baina nahi baduzu asteburutan zerieren bat artzeko prest nago, esaidazu zein eta asteburu honetan hasiko nahiz.

Taichisan

Aipamenaren egilea: AKET  Noiz: 2008ko Urriaren 20a, 09:27:23
Aupa,
Aste buru honetan ez dut ezer artu,
baina nahi baduzu asteburutan zerieren bat artzeko prest nago, esaidazu zein eta asteburu honetan hasiko nahiz.

Ba ahal izatekotan hatzazu Kazetari ausarta ahal izanez gero...ze Sherlock holmes ere ezin det ni grabatu, ezta asteburuko Kalimero...
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

AKET

Orduan,
hartuko dut, asteburuetan kazetari ausarta,sherlock holmes eta kalimero, eta astean zehar heidi.

AKET

Norbaitek daki ze ordutan hasten den kazetari ausarta,sherlock holmes eta kalimero (asteburuan) etb ko horrian nago eta programazioan ez dut ezer ikusten.

Barbadil

Apa aspaldikok!

Berriz ere bueltan nahiz pixkabaterako.
Sherlock Holmes botatzen hasi zirela ikusi nuen eta grabatzen jarri dut. Noski ez ditut atal guztiak baina hemendik aurrerakoak grabatzen jarri ditut TDT-arekin EPG bidez, beraz ondo mantentzen badute EPG-a grabatuta geratuko dira.

Orain galdera: Audio bakarrik edo irudia ere mantenduko dut? (Ez dut disko gogorrean toki askorik)


Badakit hau ez dela toki egokiena (Baina ez dut denbora asko, lanean nago) baina Dr. Who ere grabatzen nabil. Hemen ere audioa bakarrik edo dena?


Aio!
Kupel txarretik...
ardo onik ez.

Taichisan

Aipamenaren egilea: Barbadil  Noiz: 2008ko Azaroaren 21a, 15:08:02
Sherlock Holmes botatzen hasi zirela ikusi nuen eta grabatzen jarri dut.
Orain galdera: Audio bakarrik edo irudia ere mantenduko dut? (Ez dut disko gogorrean toki askorik)

Ba jakinda eitbk soilik 2 dvd kaleratu zituztela, 8 atalekin guztira, nik uste dut bideo ta audioa beharrezko direla.

Who doktorekoa jada esan dizut bere postean^^

P.D: nola ez naz zutaz gogoratuko Barbadil!!baino bai, aspaldiko partez ikusi gabe forutatikXD ;tximuzoro
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2008ko Azaroaren 21a, 23:29:14
Aipamenaren egilea: Barbadil  Noiz: 2008ko Azaroaren 21a, 15:08:02
Sherlock Holmes botatzen hasi zirela ikusi nuen eta grabatzen jarri dut.
Orain galdera: Audio bakarrik edo irudia ere mantenduko dut? (Ez dut disko gogorrean toki askorik)

Ba jakinda eitbk soilik 2 dvd kaleratu zituztela, 8 atalekin guztira, nik uste dut bideo ta audioa beharrezko direla.

Who doktorekoa jada esan dizut bere postean^^

P.D: nola ez naz zutaz gogoratuko Barbadil!!baino bai, aspaldiko partez ikusi gabe forutatikXD ;tximuzoro
Lehenxeago esan bazenu, lehen atalaren bideoa izango nuen oraindik, puta kasualidad :serie1_wall: Dena den esaten dizuet ez nabilela hartzen, atal puntual bat izan zen kanalaren nobedadeagatik

Bide batez, abisatu behar dizuet gaurko akuamanen azken 4 minutuak falta zaizkidala atala beranduxeago hasi delako. Taichisan, grabatu duzu?

Taichisan

Suposatzen dut bai hartu dudalaXD egia esan ez dakit seguru zeren badakizue asteburuko grabaketak pixkat desastre izaten direla: 7:35tik 8:35ra etb 1(speed racer hartzeko). 8:35 tik 10:55ra etb3( kalimero, harriketarrak, akuaman, snorkak eta foofur hartzeko, dena den larunbatetan kalimero beti moztuta hasten daXD), 10:55tik 12:00rarte etb1(conan detektibea grabatzeko, baino klaro, larunbat batzuetan 11:14ean hasi beharrean 10:45an hasten da ta atala moztuta agertzen zait)

Orduan nik uste dut bai hartuta izango dudala, dena den gauza bat esango dizut Aju, telesail hauek nostalgiagatik hartzen dira, ta atalen bat faltan bada ez da ezer pasatuko, putada izango da ez izatea osorik baino bastante banabilela ia 20 telesail batera grabatzen ezta?XD :meparto:
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2008ko Azaroaren 22a, 11:16:17
Suposatzen dut bai hartu dudalaXD egia esan ez dakit seguru zeren badakizue asteburuko grabaketak pixkat desastre izaten direla: 7:35tik 8:35ra etb 1(speed racer hartzeko). 8:35 tik 10:55ra etb3( kalimero, harriketarrak, akuaman, snorkak eta foofur hartzeko, dena den larunbatetan kalimero beti moztuta hasten daXD)
A ze sustoa eman didazun, gaur ezuten ematen :meparto:

Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2008ko Azaroaren 22a, 11:16:17
10:55tik 12:00rarte etb1(conan detektibea grabatzeko, baino klaro, larunbat batzuetan 11:14ean hasi beharrean 10:45an hasten da ta atala moztuta agertzen zait)
Konturatu naiz bai, 25 minutuko programa grabatzeko aurretik eta atzetik kriston marjena utzi behar dela... Osorik daukat hartuta gaurkoa dena den.

Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2008ko Azaroaren 22a, 11:16:17
Orduan nik uste dut bai hartuta izango dudala, dena den gauza bat esango dizut Aju, telesail hauek nostalgiagatik hartzen dira, ta atalen bat faltan bada ez da ezer pasatuko, putada izango da ez izatea osorik baino bastante banabilela ia 20 telesail batera grabatzen ezta?XD :meparto:
Keba keba, gauzak ondo egin behar dira, behin egitekotan osorik egin behar da.

Taichisan

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2008ko Azaroaren 22a, 12:42:04
Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2008ko Azaroaren 22a, 11:16:17
Suposatzen dut bai hartu dudalaXD egia esan ez dakit seguru zeren badakizue asteburuko grabaketak pixkat desastre izaten direla: 7:35tik 8:35ra etb 1(speed racer hartzeko). 8:35 tik 10:55ra etb3( kalimero, harriketarrak, akuaman, snorkak eta foofur hartzeko, dena den larunbatetan kalimero beti moztuta hasten daXD)
A ze sustoa eman didazun, gaur ezuten ematen :meparto:

Webgunean ikusi dut orain, ta egia da, ez dute emon, ezta Harriketarrak ere,...programazio aldaketa hauek kriston putadak egiten dizkit, behintzat ordutegi finkoa dekot gauzak grabatzekoXD

Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2008ko Azaroaren 22a, 11:16:17
10:55tik 12:00rarte etb1(conan detektibea grabatzeko, baino klaro, larunbat batzuetan 11:14ean hasi beharrean 10:45an hasten da ta atala moztuta agertzen zait)
Konturatu naiz bai, 25 minutuko programa grabatzeko aurretik eta atzetik kriston marjena utzi behar dela... Osorik daukat hartuta gaurkoa dena den.[/quote]

Marjena etbrekin kristona da gaineraikusi duzu speed racererako ordu bat grabatzen dudala 22 minutu telesaila ,beste guztia marjena, ta conanekin berdin ta ikusten duzu zer gertatzen den gero, dana moztuta.

Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2008ko Azaroaren 22a, 11:16:17
Orduan nik uste dut bai hartuta izango dudala, dena den gauza bat esango dizut Aju, telesail hauek nostalgiagatik hartzen dira, ta atalen bat faltan bada ez da ezer pasatuko, putada izango da ez izatea osorik baino bastante banabilela ia 20 telesail batera grabatzen ezta?XD :meparto:
Keba keba, gauzak ondo egin behar dira, behin egitekotan osorik egin behar da.
[/quote]

Haber, ahal izanez gero noski baietz, hobe gauzak ondo egitea. baino telesail asko ripeatzen dituzunean ezinezkoa da denetarik guztia eukiteaXD
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Barbadil

Joder! Ez nekien hainbeste telesail zeudenik! Akuaman ere? Jaja, ea ikusten dudan!
EPG-an begiratu nuen lengoan eta hutsuneak zeuden 30minutukoak edo (orain ulertzen dut zer ziren).

Ea berriz ere foroko aria hartzen dudan...
Kupel txarretik...
ardo onik ez.