Lamu (124/218) [1080p][Mega]

Sortzailea Taichisan, 2009ko Urtarrilaren 28a, 10:28:11

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

jonnydbz

Atzo lehen atal ikusi nuen eta grazia egin zidan zenbat ile eta zinkinkeria beltz agertzen den bideoan. Benetan antiguedade batekin topo egin dugu xD. Gero jeitsiko dut Ajuren bertsioa aldea ikusteko, baina gazteleraz ikusi ditudan beste muntaiekin alde ederra dago. Eta nire iritzia jakin nahi baduzue, tituluen asuntorako, ez konplikatu larregi, srt batekin nik nahikoa eta soberan daukat.

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2009ko Otsailaren 04a, 01:43:17
Nahi baduzue ni prest nago seriea montatzeko. GT eta Lamu eramango nituzke batera, eta One Piece egia esan nahiago dut gerorako utzi.
Nik uste bat ahaztu duzula... mmmmmmmmm a bai!!

Spoiler
ARTURO ERREGEA!!!
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Ba justo oraintxe bertan azken atala kargatzen nago sinkronizatzeko, asike... :silba:

jonnydbz

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Taichisan

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2009ko Otsailaren 04a, 09:55:26
Lehen atala

Audio bakarra dauka. Bideoa ez denez kristona, bitrate nahiko ona behar du, eta horregatik gehiago pisatzen du. Begira egon nintzen eta audio bakarrarekin ya 230mb dira, eta ya 250mb jartzea...

Ahal baduzu Lamuren audioak gorde itzazu aparte, ze zure releasean ya 128kbps-ra egongo dira, eta beste konpresio bat eginda kalitate dezente galduko dute (kalitatearekin obsesionatuta nago, bai :silba:)

Lasai audioengatik, DVD bideoak egiten nagoela, AC3an dekodaz audioak nahi baduzu formatu horretan pasako dotzut ta hortik haurrera zeuk komprimitu ados?
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2009ko Otsailaren 04a, 14:36:59
Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2009ko Otsailaren 04a, 09:55:26
Lehen atala

Audio bakarra dauka. Bideoa ez denez kristona, bitrate nahiko ona behar du, eta horregatik gehiago pisatzen du. Begira egon nintzen eta audio bakarrarekin ya 230mb dira, eta ya 250mb jartzea...

Ahal baduzu Lamuren audioak gorde itzazu aparte, ze zure releasean ya 128kbps-ra egongo dira, eta beste konpresio bat eginda kalitate dezente galduko dute (kalitatearekin obsesionatuta nago, bai :silba:)

Lasai audioengatik, DVD bideoak egiten nagoela, AC3an dekodaz audioak nahi baduzu formatu horretan pasako dotzut ta hortik haurrera zeuk komprimitu ados?
Konforme. Hasieran atzeratuta ibiliko naiz, lehenengo ISOa jaitsi behar baitut alderatzeko, eta gero aukeratzen dudanaren arabera, bertsio horren atal guztiak. Baina nire asmoa nahiko egunean eramatea da, ez One Piece bezala (ze serie honek ahalik ondoen atera behar du lasai-lasai eginda). Neu ere hartzen nabil audioak, baina eztago erraz jartzen ETB saskibaloiarekin, ta komentatuko dizut zer galtzen dudan eta zer ez.

kutxipoo

Eskerrik asko mutilak!
Pasa dan astean gurasoenean egon nintzan ta flipatuta gelditu nintzan Lamu etb-n ikustean. Ahal izan dudanean sartu naz hona iha proiektua hartu dozuen. Eskerrik asko berriz.

Taichisan

Pasadan asteko atalak eskuragarri dituzue jada, ongi izan!
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

shanks_op

mila esker taichisan!
azkenean Ajuk dvd-ripa egingo du?
pepito tolejo ataca de nuevo!!!! EITB no tokes los cojones espa?ol!!

Aju

Aipamenaren egilea: shanks_op  Noiz: 2009ko Otsailaren 12a, 07:45:58
mila esker taichisan!
azkenean Ajuk dvd-ripa egingo du?
Bai. DVD dexente ditut rawtarako, eta laster hasiko naiz.

Taichisan

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2009ko Otsailaren 12a, 18:35:14
Bai. DVD dexente ditut rawtarako, eta laster hasiko naiz.

Ba Aju, esaidazu noiz hasiko zaren batez ere audioak AC3an ateratzen hasteko ta pasatzeko ados? bide batez be One pieceko batzuk pasako dizkizut.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2009ko Otsailaren 12a, 19:03:06
Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2009ko Otsailaren 12a, 18:35:14
Bai. DVD dexente ditut rawtarako, eta laster hasiko naiz.

Ba Aju, esaidazu noiz hasiko zaren batez ere audioak AC3an ateratzen hasteko ta pasatzeko ados? bide batez be One pieceko batzuk pasako dizkizut.
Asteburuan zeozer egiteko asmoa badaukat ya.

Aju

Bueno, pixkanaka ripeatzeko pendiente neukan guztia egunean jartzen ari naiz eta Lamuren txanda heltzen dabil. Lehen 3 atalak montatuta dauzkat (3.ak zentsura dauka ??), eta orain laugarrena ari naiz jaisten megauploadetik, audioa hartzeko. Dena den pasaizkidazu DVDtik zuzenean hartutakoak, eta kalitate diferentzia nabarmena badago berriro egingo ditut.

shanks_op

nork ikusi du LAMU? asteazkenean?  :brickwall audio akats pilo bat egon ziren, eta ez dut uste nire TVaren arazoa izango zenik
pepito tolejo ataca de nuevo!!!! EITB no tokes los cojones espa?ol!!

Taichisan

Ba ez dakit, begiratuko dut.... bide batez esan geo arratsean pasadan asteko atalak jarriko ditudala martxan :silba:
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Taichisan

Pasadan asteko atal guztiak zuen eskura, goza itzazue^^ :holas:
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!