Irailak 11 hori

Sortzailea joseba01, 2009ko Otsailaren 16a, 01:06:19

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

joseba01

Irailak 11 hori


Dokumentala:

Irailak 11, beldur hari batek hiru gertaera lotzen ditu. Irudimenaren eta askatasunaren inkisidoreak, munduko jauntxoak, eliteak, teknologia eta bitarteko guztiak erabiliz, errealitatea distortsionatu eta gizartea eraldatzeko ahaleginetan dabiltza. Beldurra, bortxakeria neurrigabea eta propagandaren bidez, mundu osoan zehar, Munduko Ordena Berria ezartzen ari dira.

Ilegalizazioak, debekuak, salbuespen neurriak, Parot dotrina, tortura, atxiloketa prebentiboak, justizia prebentiboa, eta abar luze bat, konplot honetan Euskal Herrian tokatzen zaigun kuota dira.

Gezurretan ari zaizkigu!

KOPIATU ETA ZABALDU!

ASKATASUNA!!

Egilea: Joseba Leizeaga
Data: 2008-2009ko negua

Erresoluzioa: 700x576
Neurria: 442,2 Mb
Iraupena: 00:57':34''
Codecs: DivX 6,6 (Bideoa) mp3 128 bps(Audioa)
Hizkuntza: Euskera
Ekoizpena: 4Egunetan egina filmak
Musika: Conflict, Chopin, Bizet, R.C. Nakay & Peter Kater, Mimoun Rafroua, Fermin Muguruza, -gailu, Chumbawamba, LLuis LLach, Trova Mercedes Sosa + Pablo Milanes.

ed2k://|file|Irailak%2011%20hori%20(Euskaraz)%20divx-mp3.divx|463688786|99F06D73BE4806BBDCA9AC1A2A000A27|/

Dokumentala kalitate osoz ikusi eta doan kalitate osoz deskargatu nahi baduzu:

http://www.euskalnet.net/leize/irudigilea/bideoak/i11h.html




darko

Eskerrik asko joseba01. Filmaren egilea zu al zara?
Hizkuntza bat ez da galtzen ez dakitenek ikasten ez dutelako, inperialistek eurena inposatzen dutelako baizik

joseba01


Aju

?o, hau berria da, etxean egindako dokumentala. Etxera heltzean jarriko dut jaisten, eskerrik asko.

jonnydbz

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Ostras, jaitsi behar nuela ta... ahaztu egin zait. Aber asteburu honetan :holas:

AKET

Nik jada jeitsi dut eta oso ondo dago.