SPIDERMAN ETA BERE LAGUN ARRIGARRIAK

Sortzailea Taichisan, 2009ko Martxoaren 08a, 11:42:42

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Taichisan

Aupa guztioi, orain dela asko proiektu hau jarri zan martxan baino 2 urte pasa dira ta ondino ez da gauzatu, nork zen spiderman eta bere lagun arrigarriak releasearen arduraduna?? Zeren ni eta beste askok berriz ikusi nahiko genituzke telesail hori, eskerrik asko erantzunagatik.

EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

MikelEiza

Apa, aspaldian ez dut foroan asko partehartzen denbora gehiegirik ez daukadalako, baina honako honetan erantzutea tokatzen zait. Ni nintzen proiektu hori aurrera eraman behar zuena. Uste dut bi atal eginda utzi nituela eta aurkitzen baditut igoko ditut eta astebururen batetan denbora tartetxoren bat hartzen badut, saiatuko naiz zerbait egiten, baina ez dut ezer ziurtatzen.

jonnydbz

Joe, youtubeko bideo bat ikusi dut, eta benetan zaharra da, etb-n eman zuten hori?? Ez nekien euskeraz egongo zenik ere.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Taichisan

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2009ko Martxoaren 08a, 21:59:04
Joe, youtubeko bideo bat ikusi dut, eta benetan zaharra da, etb-n eman zuten hori?? Ez nekien euskeraz egongo zenik ere.

SUPER 1 KLUBA-ko VHStan atera zen eta editaturik Filmaxen garaian euskarazko MARVEL telesailak editatzen zituztenean: Robocop. Dinodunak, Hulk izugarria, Ziegak eta Herensugeak, 4 Izugarriak eta Spiderman eta bere lagun arrigarriak noski^^
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

AKET

Vhs eta dvdtan ere, ed bestela dvdra pasatu dute.

Taichisan

Aipamenaren egilea: AKET  Noiz: 2009ko Martxoaren 09a, 21:34:24
Vhs eta dvdtan ere, ed bestela dvdra pasatu dute.

Spiderman ez behintzat, DVDan editatzeko dago PLANETA JUNIORen eskutik baino ondino ez da zehatza euskara izango lukeen edo ez. Beste tituluak bai, filmax zituen eta bikoizketak.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!