itzulpen taldea

Sortzailea danbo, 2011ko Otsailaren 21a, 19:10:59

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

danbo

Ez dut ulertu, Dragon Team-ekoak berdina egiten ari dira? Ala euskarazko audioa duten DVD-ak igotzen?

jonnydbz

Momentuz ez, baina batek hori egin nahi du, eta DVD japoniar asko ditu eta ISOak igotzen ari da. RAWentzat diot.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Taichisan

Nik gauza bat proposatzen dut...
Arale atal asko direnez eta seguruenik ezin izango dugunez osorik atera momentuz (2 gaudelako ondino), zergatik ez gara Anime labur batekin?
SENGOKU BASARA lehen denboraldia adibidez, Rawak baditut (amerikarrark) eta Timingaren asuntua DVDaren azpitituetatik atera daiteke...
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2011ko Martxoaren 15a, 10:50:27
Nik gauza bat proposatzen dut...
Arale atal asko direnez eta seguruenik ezin izango dugunez osorik atera momentuz (2 gaudelako ondino), zergatik ez gara Anime labur batekin?
SENGOKU BASARA lehen denboraldia adibidez, Rawak baditut (amerikarrark) eta Timingaren asuntua DVDaren azpitituetatik atera daiteke...
Subak beti lortu behar dira kanpotik (ziur badaudela), norberak timinga egitea suizidioa da, denbora gehiegi kentzen du. Danbo, ez galdu denbora Aegisubekin, lortu sub batzuk (erderaz edo ingelesez) eta itzuli.

danbo

eta itzulpena egin ondoren, nola egiten duzue zuek SUB-ak muntatzeko? zein programa erabiltzen duzue zuek? (nik, esan bezala, Aegisub-a erabiltzen dut sub-ak egiteko, eta ondoren Avidemux-a dena muntatzeko)

Aju

Aipamenaren egilea: danbo  Noiz: 2011ko Martxoaren 15a, 15:58:42
eta itzulpena egin ondoren, nola egiten duzue zuek SUB-ak muntatzeko? zein programa erabiltzen duzue zuek? (nik, esan bezala, Aegisub-a erabiltzen dut sub-ak egiteko, eta ondoren Avidemux-a dena muntatzeko)
VirtualDub xviderako eta meGUI x264erako (azken honetan mkv erabiltzen denez subak ez dira bideoan itsasten)

danbo

meGUI horretarako, hemen ipintzen duen guztia beharrezkoa al da?

AipatuNik gauza bat proposatzen dut...
Arale atal asko direnez eta seguruenik ezin izango dugunez osorik atera momentuz (2 gaudelako ondino), zergatik ez gara Anime labur batekin?
SENGOKU BASARA lehen denboraldia adibidez, Rawak baditut (amerikarrark) eta Timingaren asuntua DVDaren azpitituetatik atera daiteke...
Nola egin genezake gure artean antolatzeko?

Aju

Aipamenaren egilea: danbo  Noiz: 2011ko Martxoaren 15a, 16:37:58
meGUI horretarako, hemen ipintzen duen guztia beharrezkoa al da?
meGUI jaitsi eta berak dauka gauza guztiak eguneratzeko aukera. Hori bai, interfazea ez da VirtualDubarena bezain ona, hor ez dago bestean beste aukera.