Futboleko Errege Kopa

Sortzailea Arsenicum, 2009ko Martxoaren 04a, 16:25:27

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Arsenicum

Zer uste dozue? Nik baietz bozkatuko dot.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

nKo45

ni erabat antifutbol naiz beraz netzako errege koparik ez balego hobe, ba?a ze krixto nere iritzia emango dizuet:

Athletic-ek finala jokatu eta irabaztea gustatuko litzaidake espainiar erregearen kopa atzerrira etor dadin!!!
jijijiji
GiBi Racing

Seacool

Nire ustez finalera heldu bai, bai?a irabaztea zailtxo... alare nai nuke irabaztea!!!
Gurasoak ez dira existitzen, Hiru Erregeen asmakuntza da!!!

AKET

Irabazi egingo du, baina garrantzitzuena izango den geroa da.

Aju

?oooo, pozgarria da gipuzkoarrek halakoak esatea :biggrin: Gaur egongo den giroa kostako da berriro ikusten.

Taichisan

#5
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL!!!!!!!
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL!!!!!!!
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLL!!!!!
3 TXITXARRO LEHEN ZATIAN, LEHOIA JANGO DOZUEZ BAI, BAINO BERE TXIRIBITUAREN PUNTA!!!!!XDDDDDDDDD

Gaur San Mames jausten hari da ta gauan Bilbo jausiko da seguru! bihar festa bizkaia osoan!XD
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

jonnydbz

Orain heldu naiz etxera eta hau esateko gogoa sartu zait: Del Nido, BOKATXANKLAAAA!!!!!!!!!
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

nKo45

ZORIONAK ATHLETICZALEEI ETA ZORTE ON FINALEAN!!!
GiBi Racing

Aju

Eskerrik askoooooooooooooooooo!!!

Dios, kriston sentsazio arraroa daukat, ez dut sinisten

Seacool

ZORIONAK ATLETIK ZALEEI!!!!! Honai?o iritsita finala irabaziko al du?!?!?!  :biggrin:
Gurasoak ez dira existitzen, Hiru Erregeen asmakuntza da!!!

jonnydbz

#10
Finala ez dut uste, baina posible da.

edit: portzierto...

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Baina onena



Eta geroago morreo bat ere eman ziola uste dut.

nKo45

JAJAJJAJAJAJAJAJAJA ZE ONA TIPO OI!!!
GiBi Racing

Arsenicum


Atzokoa niri biziko partidurik onena san mamesen! Zelango giroa! 3. minituan 1-0 eta ez gendun sinesten!
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Aju

Aipamenaren egilea: Arsenicum  Noiz: 2009ko Martxoaren 05a, 20:16:49

Atzokoa niri biziko partidurik onena san mamesen! Zelango giroa! 3. minituan 1-0 eta ez gendun sinesten!
Esan guri, 7 pertsona ikusten partidua pisuan, ta Athleticekoak ginen danok isilik Javi Martinezen golean, jokoz kanpo edo zeozer pitako zebalakoan. Hasta Realekoak eta Osasunakoak sinesten zeben gehiago XD Argi egon zan Sevillen rezitala itxaroten zebela, ba?a holako partidu onagaz ezin zeben bromarik egin bez. EZ SINISTUTEKOA ZAN ATZOKOA!! TOQUEROK BE GOLA!!! Aber finaleko sarrera bat tokatzen jatzun, ta aber Bernabeun bada, ba?a ezinezkoa emoten dau diru kontuagatik.