Shrek (2001) [MEGA|1080p] [ONLINE]

Sortzailea NeuAitor, 2009ko Maiatzaren 25a, 09:59:12

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 2 Bisitariak erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

mir

Aupa, badirudi txekeatzaile lanak hartu ditudala...    :keinu:  6. atala falta da. Ahal baduzue igo, bale?

Mila esker!

burrundaie

Gaur gauean konponduko dut. Neure kontu.

burrundaie

Shrek mediafirera berrigota. Eskerrik asko abisatzeagatik.

Taichisan

EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

mir


anetxito

Ezjakin samarra naiz kontu hauetan eta laguntza beharrean aurkitzen naiz. Shreken 13 artxiboak deskargatu ditut eta gero join16.exe delakoarekin bildu ditut.
Orain artxibo bakarra daukat, baina ez dakit ze "extensio" daukan (avi eta mpg rekin saiatu naiz, baina alferrik), ezta ze programarekin ikusi dezakedan (bs eta windows media player dauzkat). Norbaitek laguntzerik bai?
eskerrik asko pelikulak eta marrazkiak igotzen dituzuenoi, ea nola ikusi ikasten degun ni bezelakook...

zumarra

Aupa:

7zip izeneko dohako programarekin konprimituta daude. Sakatu hemen eta itxoin 5 segundu:

http://sourceforge.net/projects/sevenzip/files/7-Zip/9.20/7z920.exe/download

Programa deskargatu, instalatu eta, orduan, lehenengo artxiboa (Shrek.7z.001)-ren gainean eskubiko botoia>"Estract here" eman eta berak bakarrik sortuko dizu behar duzun Shrek.avi izeneko artxiboa.

Ea asmatzen duzun.

Burrundaie: kontuz izenarekin... Hobeto "Shrk"...

burrundaie

Arrazoi duk, txipa aldatu beharra zeukat.

anetxito

BAI! eskerrik asko, zumarra!

burrundaie

Hau ere FILE-UPLOADen eskuragarri.

zumarra

Hau ere FU ".dlc invalid". Hala ere, Scooby-Doo - Alienak badabil. Eta beste batzuk ere bai.

burrundaie

FILEUPLOADetik 2SHAREDera aldatuba! :pozik:

burrundaie

FILE-UPLOADetik prest dagoeneko.  :pozik:

zumarra

Nik aspaldi honetan ezin dut ezer jeitsi File-Uploader-etik Jdownloader-en bidez. Zuzenean nabigatzailearekin egin behar dut.

Oharra jarriko litzateke: File-Uploade-ekin ezin da Jdownloader erabili.

burrundaie

Zerbait gaizki daukak, Zumarra. Linkak jarri baino lehen j downloaderretik jaisten dizkiat, dena ondo dagoela konprobatzeko. Bataz beste 6 mb-eko abiadura hartzen dik eta orain arte batere arazorik ez diat eduki....