[AURKIBIDEA] FILMEAK IRUDI ERREALA [2014-03-15.an Akt.]

Sortzailea Taichisan, 2009ko Uztailaren 28a, 10:57:35

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Arsenicum

Aipamenaren egilea: xbartola  Noiz: 2015ko Urtarrilaren 14a, 13:52:28
Kaixo, lagunok! Azken errepasoa eman behar badiot ere, jada bertan dauden film guzti-guztiak jaitsi ditudala uste dut. Lan honekin hasi nintzenean, soilik filmei erreparatzen nien, ez Euskal Encodings orri osoari eta ez nekien zerrenda zegoenik ere. Horrexegatik, ni neure zerrenda egiten hasi nintzen. Excel baten ditut film guztiak, alfabetikoki ordenatuta (nire ustez, oso garratzitsua den kontua...) eta ondoan oharrak jartzeko lekua. Bertan zuzendari edo aktoreak nor diren ageri ohi da. Baina, bada excelak eskaintzen duen beste aukera pollit bat: koloreen bidez nork bere sailkapenak egin ditzake (ikusita/ ez ikusita, komedia/poliziakoa/westerna/drama/haurrentzakoa...) edota, besterik gabe, oharren bat idatzi (gustukoa izan dugun, latza den, negar egitekoa, kaka hutsa...). Gainera, 1. orrian filmak topatuko dituzue eta 2.ean marrazki bizidunak. Baina kasu! marrazkien zerrenda ez dago osorik!

  Besteontzat ere baliagarria izan daitekeelakoan, bertan txertatzea otu zait. Hori bai, agian zuek, administratzaileek beste lekuren baten jarri nahi izango duzue. Zuek ikusi, baina nire asmoa azken filmekin eguneratuta mantentzea da...

  Izan ongi eta hobeto bizi!!

Kaixo Xbartola! Zure excel hori lortu nahiko nuke! Posible al da berriz nonbait jartzea? Eskerrikasko!
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

xbartola

Aipamenaren egilea: Arsenicum  Noiz: 2017ko Urtarrilaren 24a, 08:17:47
Aipamenaren egilea: xbartola  Noiz: 2015ko Urtarrilaren 14a, 13:52:28
Kaixo, lagunok! Azken errepasoa eman behar badiot ere, jada bertan dauden film guzti-guztiak jaitsi ditudala uste dut. Lan honekin hasi nintzenean, soilik filmei erreparatzen nien, ez Euskal Encodings orri osoari eta ez nekien zerrenda zegoenik ere. Horrexegatik, ni neure zerrenda egiten hasi nintzen. Excel baten ditut film guztiak, alfabetikoki ordenatuta (nire ustez, oso garratzitsua den kontua...) eta ondoan oharrak jartzeko lekua. Bertan zuzendari edo aktoreak nor diren ageri ohi da. Baina, bada excelak eskaintzen duen beste aukera pollit bat: koloreen bidez nork bere sailkapenak egin ditzake (ikusita/ ez ikusita, komedia/poliziakoa/westerna/drama/haurrentzakoa...) edota, besterik gabe, oharren bat idatzi (gustukoa izan dugun, latza den, negar egitekoa, kaka hutsa...). Gainera, 1. orrian filmak topatuko dituzue eta 2.ean marrazki bizidunak. Baina kasu! marrazkien zerrenda ez dago osorik!

  Besteontzat ere baliagarria izan daitekeelakoan, bertan txertatzea otu zait. Hori bai, agian zuek, administratzaileek beste lekuren baten jarri nahi izango duzue. Zuek ikusi, baina nire asmoa azken filmekin eguneratuta mantentzea da...

  Izan ongi eta hobeto bizi!!

Kaixo Xbartola! Zure excel hori lortu nahiko nuke! Posible al da berriz nonbait jartzea? Eskerrikasko!

Egun on, Arsenicum!
Atxikirik duzu taula, eguneratua. Nik uste irudi errealeko film guztiak daudela; marrazki bizidunetakoak ez, ordea...
Segi pozik!
Egin BAT! Egin ZUK!! Eta BATZUK izango gara!!!

Arsenicum

Eskerrikasko!!!  :Olatu:
Ea honekin zerbait egiten dudan!
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Arsenicum

Irudi errealeko filmeen zerrenda osoa egin dut, post guztietatik hartuz, eta...

942 Filme daude Euskal-Encodings orrian gaur egun.

Excelean egin dut zerrenda.
Online daudenak eta ez daudenak jakitea izango litzateke hurrengo pausua.
1000 filmera heltzen garenean ospakizuna egin beharko da!
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Taichisan

Eta lan paregabe hori guztion artean lortutako sari bikaina da ahin zuzen!!
Nik badauzkat erositako filme askotxo egunen batean ripeatu ta igo beharko ditudanak...
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Taichisan

Bide batez, Godeleten aurkibideari buelta bat eman beharko genioke eta aspaldiko partez eguneratu, ia norbaitek denbora pixkat badauko.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

Aipamenaren egilea: Arsenicum  Noiz: 2017ko Urtarrilaren 25a, 12:04:04
Irudi errealeko filmeen zerrenda osoa egin dut, post guztietatik hartuz, eta...

942 Filme daude Euskal-Encodings orrian gaur egun.

Excelean egin dut zerrenda.
Online daudenak eta ez daudenak jakitea izango litzateke hurrengo pausua.
1000 filmera heltzen garenean ospakizuna egin beharko da!
Hori da hori lana  :txalo1:

burrundaie


Arsenicum

Online eta offline daudenen zerrenda osatzen nabil eta pelikula bakoitza ze zerbitzaritan dagoen. D-raino daukat beteta.

Fitxategia atxikiko dut.

Bestalde, zerbitzaririk onenak Cloudmail.ru, Google Drive eta Mega direla dela ikusi dut, eta txarrenak 2Shared, Sendspace, Mypuploak.dk.... eta Artadi+Mega oso eraginkorra dela!

Zerbitzaria   Ondo   Txarto
4Shared   1   1
CluodMail.ru   44   0
Google Drive   9   0
Mediafire   10   2
Mega   132   10
Myupload.dk      4
Sendspace      7
Skydrive      1
Solidfiles   12   9
Youtube   1   
Ziddu   3   2
2 Shared      10
Rapidshare      1
Filedrive      1
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Arsenicum

Filmeen zerrenda eguneratu dut. Hemen duzue excel fitxategia:

https://mega.nz/#!JjIX1CKa!MhKKDBz6lEznUGqY6pq6U0dglMoFoFURC1rlhMeZIhg

Euskarazko 951 film daude foroan.
Horrez gainera, azpitituludun beste 37 film daude.
988 Egingo lituzke horrek.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.