[ebt1] Ostiralean ETXEKALTETXOAK filma

Sortzailea Taichisan, 2009ko Uztailaren 30a, 11:01:41

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Taichisan

Aupa lagunok, duda mudatan egon naiz ikusi nuenetik topickean esaten dizuedana, Etxekaltetxoak filmea....(suposatzen dut RUGRATS IN PARIS izango dela). Gauza da nik uste nuela Etxekaltetxoen filme bakar bat ere ezela euskaraz bikoiztu, ta hori esan nahiko du bikoizketa hau ia ahots guztiak ezberdin izango dituela.

Bide batez ere esan, Kodea Lyoko amaitutzat emoten da etb3n(denboraldi berririk ez antza) ta bere ordez pippi kaltzaluze animazioa jarriko dute. Baita ere Nick eta Perry amaitu ta etb3n Rantaroren 2.pasea emititzeko asmoa dute gaurtik aurrera.

Azkenik esan Lehengo muxuak, astean zeharreko emisioan, 2 atal emotetik atal bakarra emotera pentsatu dutela ta 2 atalaren ordez Eztia eta erleak errepikatu...

Ba auxe da dena oraingoz^^

P.D: ikusi duzue azelako nahaspila dekoten filmeekin derrepente???? Patxiren lagunak sartu etbn ta askoz ere zapuztu, orain ostegunetan futbola sartzen homen dute, filmeak astelehenetan jarri, ta errepikatuak gainera( URTE ONA NON OSTIA ZEGOK!!!EMITITU BARIK DABIL ONDINO!) ta igandeko filmeak berriz Euskal filmeak(aintxinara bueltatzen berriz ere)...
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!