Youtuben Jetman dago ingelesez azpititulatuta

Sortzailea Aju, 2009ko Irailaren 05a, 02:39:30

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Aju

Beno, norbaitek nostalgia badauka...

Duela denbora mordoa ea youtuben zerbait bazen begiratzea bururatu zitzaidan, eta azken atala aurkitu nuen. Gaur goizean begiratu dut, eta lehen 22 atalak igo dituen erabiltzaile bat dago "Jetmansub" izenekoa. Egia esan, atal guztiak duela 7 hilabete igo zituen, eta harrez gero ez da mugimendurik egon, baina nick horrekin ziur guztia igoko duela.

Lehen bi atalak ikusten egon naiz, eta lotsa eta dena eman dit XD "Ta nik hau ikusten nuen?" pentsatu dut XD Benetan... serie hau bere oroitzapen ona ez izorratzeko ikusi behar ez denetako bat da :meparto: Nik dena den komentatu egiten dizuet, ze nahiz ta ez ikusteko abisatu, beti izaten da norbere begiekin ikusteko gogoa.

Adi bigarren ataleko bigarren zatiko 7:30 inguruan, horizkoa eta zurizkoa airean daudela kablea ikusten da eguzkiaren argiak emanda :meparto: Eta zerutik erortzen daudela kriston fondoa igartzen da, tipoa garbi-garbi ikusten da kalitate onean, eta atzeko paisaia batek daki ze pelikula zaharretatik ateratzen duten, baina koloreak janda dauzka :meparto: :meparto:

baronluigi

Orain baino gauza penagarriagorik badago...ez al zara oroitzen ba ETBe-k botatzen zuen Spiderman Japoniarraz?

jonnydbz

Jajaja, oso ona da Jetman hori, agian ikusi egingo ditut dauden atalak xD
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Aipamenaren egilea: baronluigi  Noiz: 2009ko Irailaren 05a, 11:48:49
Orain baino gauza penagarriagorik badago...ez al zara oroitzen ba ETBe-k botatzen zuen Spiderman Japoniarraz?
Ba ez, ez du gogoratzen eman zutenik, baina youtuben inoiz zeozer ikusi dut eta... :meparto: :meparto: :meparto: Ta euskeraz. Joder, hori da hori kriterioa gauzak erosteko orduan.

Taichisan

Jetman Sentai serieetako lehen telesail japoniarra izan zen etbk exklusiboki erosi zuena, ta egia esan Sentaiak gustoko dugun orok aski daki JETMAN garai horretako telesairik hoberena zela.

Nire iritsi pertsonala jakin nahi baduzue, betidanik nahiago izan nahi ditut Sentai originalak Power rangerrak baino, bale, japoniarrak era oso arraroa daukate antzezteko ta oso "anime"erara, baino istorioa askoz ere mamitxuagoa da beti.
Nik jakin nahi nuke etb3n bere Remember telesailekin segitzen badu, inoiz ez duen berriz Jetman emitituko, niretzat paradisuan egotea balitz litzake hura euskaraz eskuratzea^^. Gainera oroitu egin naiz zeukan bikoizketazXD K2000n egindakoa, Ako(urdina)Eba ojanguren, Ryu(gorria) ez dut ondo gogoratzen, Guy(beltza)Pedro arrieta, Kaori(zuria) alazne erdozia eta horia(ez dut bere izana gogoratzen) joon goiri zanXD bestean ez naiz oroitzenXD
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2009ko Irailaren 05a, 13:47:24
Gainera oroitu egin naiz zeukan bikoizketazXD K2000n egindakoa, Ako(urdina)Eba ojanguren, Ryu(gorria) ez dut ondo gogoratzen, Guy(beltza)Pedro arrieta, Kaori(zuria) alazne erdozia eta horia(ez dut bere izana gogoratzen) joon goiri zanXD bestean ez naiz oroitzenXD
Ni pertsonaia guztienekin gogoratzen naiz.

Gogoratzen dut umetan telebistan edozer jarrita ere, ama alboan bazegoen, gogo onez edo txarrez bazen ere ikusi egiten zuela. Baina Jetmanekin ezin zuen, beti esaten zidan "ba?a zelan ahal dozu ikusi hau?" ta alde egiten zuen XD Aguante ona zeukan amak, baina serie honek gaixorik jartzen zuen. Lortu zuen bakarra izan zen XD

Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2009ko Irailaren 05a, 13:47:24
Nire iritsi pertsonala jakin nahi baduzue, betidanik nahiago izan nahi ditut Sentai originalak Power rangerrak baino, bale, japoniarrak era oso arraroa daukate antzezteko ta oso "anime"erara, baino istorioa askoz ere mamitxuagoa da beti.
Eske ez dago konparatzerik bata bestearekin.

baronluigi

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2009ko Irailaren 05a, 13:01:49
Aipamenaren egilea: baronluigi  Noiz: 2009ko Irailaren 05a, 11:48:49
Orain baino gauza penagarriagorik badago...ez al zara oroitzen ba ETBe-k botatzen zuen Spiderman Japoniarraz?
Ba ez, ez du gogoratzen eman zutenik, baina youtuben inoiz zeozer ikusi dut eta... :meparto: :meparto: :meparto: Ta euskeraz. Joder, hori da hori kriterioa gauzak erosteko orduan.

Ba ni atal batetaz behintzat ederki oroitzen naiz. Ez dakit zertaz zihoan, Mari Jane Parkerri bronka botatzen ari zitzaiola bakarrik, Spiderman etorri izan ez balitz hilda egongo zirela esanez eta Peterri koldar eta kakati bat zela leporatuz xD