BLUE DRAGON - DVD-RIP DUAL[MG][27/51]

Sortzailea Taichisan, 2009ko Urriaren 07a, 01:40:37

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

zumarra

Berdin. Esango nuke arazoa duzula Mediafire-kin. Beste zerbitzari bat probatu... 2shared.com, 4shared.com.... Norabaita igotzea lortzen baduzu, gero igoko dut nik Mediafirera.

Euskadiman

tira ba bihar saiatuko naiz. orain san juanera noaaaaaa :rock: :rock: :rock: :rock:

Euskadiman

#107

burrundaie


zumarra

Berdin. Segi horrela euskadiman. Gainera ez dituzu konprimitu behar.

Kasu honetan erregistruta egon behar da deskargatzeko. Ez dakit zergatik batzuetan bai eta besteetan ez...

Eguneratuta.

Euskadiman


burrundaie

Arazorik gabe deskargatzen da. Zumarrak esaten duen bezala, zerbitzari honek badu eragozpen txiki bat: beste batek deskargatu ahal izateko, gehienetan, erregistratu beharra dauka. Gu orain 2SHAREDekin probak egiten ari gara eta nahiko txukun dabil. Probatu nahi baduzu, hona helbidea: http://www.2shared.com/

Euskadiman

ongi oduan hemendik aurrera 2shared era igoko dut

zumarra

Eguneratua.

4shared-etik gustatzen zitzaidana zen artxiboak konprimitu behar ez izatea. Pegak dira erregistratu behar izatea eta borratzeko epea duela (agian azpijokotan sartuko dira ere bai). Momentuz 2Shared ondo dabil eta, teorian ez dira borratzen. Ikusiko dugu.

Nik errepikatu nahi dut, file-uploader-ekin 200 mb. arteko (199 mb.) artxiboak igotzen ari naizela. Nabigatzailearen bidez, Multiupload funtzioa erabilita, 100 mb. artekoak onartzen ditu soilik. File-uploader-ekin 2 pusketa bakarrik behar dira atal bakoitzeko eta ez 4.

Euskadiman

beno 2shared etik igotzea ez zait batere gustatzen eta beraz 4shared etik igotzen jarraituko dut. gero norbaitek jaitsi eta 2shared en edo mediafire ra igo nahi badu niregatik primeran.

4 atala: http://www.4shared.com/video/xDzROwEt/Euskal-Encodings_BL_DRGN_-_04_.html

norbaitek egiazta dezala ondo dabilela linka.

burrundaie

Zer dela eta ez zaizu gustatzen 2Sharedera igotzea?

Euskadiman

egia esan niri horra igotzea edo beste leku batera igotzea ez zait inporta baina nire arazoa da igo eta jdownloaderrean offline agertzen zait (mediafire rekin berdin gertatzen zitzaidan) eta gainera artxiboak zatitzearen kontua dago beraz errazagoa da igotzea. eta goian esan dudan bezala norbaitek nahi izanez gero atalak jaitsi eta gero berrigo ditzake beste zerbitzari batean.

burrundaie

Mediafire eta 2Sharedeko linkak offline agertzea oso arraroa da. Zuk 4Shared nahiago baduzu, aurrera. Gu saiatuko gara beste zerbitzarietara igotzen.

zumarra

Eguneratuta.

Ondo dago 4shared.

Nik esan behar dut, deskargatzen ari naizela eta gero, nire kontu, konprimitzen ari naizela atalok. 197 mb. ingurukoak geratzen ari zaizkit eta kalitatea berdina da. Galtzen den bakarra audio japoniera da baina uste dut horrekin posible dugula bizi.

Aurrerago, behar bada, arazorik gabe igoko ditut MF edo 2S-ra.

Euskadiman