Foroaren 4 urteurrena - hobekuntzaren bat egin beharko da ezta?

Sortzailea Arsenicum, 2009ko Urriaren 18a, 16:47:14

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Taichisan

Haber,....AVATAR telesailaren releasea hasi nahi dut atal guztiak ditut eta, DVDripak jaisten egon naiz baino Ripeo GUZTIAK 29 frametan daude ta niretzako imposible da muntaketa egite horiekin, horregatik bilatzen egon naiz eta Animelliuren release bat aurkitu dut, gauza da DVB dela baino egia esan niri ez zait axola(K3 logotipoa dauko) zeren kalitatea oso ona da ia aurkitu ditudan DVDripak baino hobeagoa, ordun, esaten dizuet Bideo horiekin egingo dudala releasea, jakin dezazuen.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

jonnydbz

#16
Kaixo,
Bada denbora bat lehen atala egin nuela, hemen jartzen dizuet ikus dezazuen nola izango zen. Ikusten baduzue eta iritziren bat badaukazue, esan dezakezue. Rawak jeisteko torrenta hau da, baina nahikoa duzue lehen atala jeistearekin (Ghost in the Shell - Stand Alone Complex -.TV.2002.BDRIP.x264.AAC.VFR.EP01_DECAY.mkv).
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

jonnydbz

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

+ o - :meparto: :meparto:

jonny, nik ez daukat ezertarako astirik :silba: Unia hasi denetik ez dut astirik izan ezta One Pieceko atal puta bat edo Dragon Questeko orri puta bat egiteko ere.

jonnydbz

Eta DBko subak begiratzeko? Beste bi ere egin ditut ::Vudu
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju


Taichisan

Nire partetik tamalez dena zapuztu dit ordenagailuaren heriotzak ta nire partetik behintzat ezin izango dut ezertxoere egin urteurreneanU__U sentitzen dut... :brickwall
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

darko

#22
Tira, nire iritzia emango dizuet:

Beno, nik ezagutzen dudanetik behintzat foro honek gorabehera handiak izan dituela uste dut, baina Euskal Encodings bezalako zerbait oso garrantzitsua da euskal hiztunontzat. Zer esanik ez gaur egun daukagun panorama antieuskaldun obsesiboarekin. Hemen xentimorik jaso gabe egiten dena ikusita politikari guzti-guztiek lotsa-lotsa eginda egon beharko lukete.

Nire uste apalean bloga edo web orria kendu egin beharko litzateke erregulartasunez eguneratu ezin bada, bestela Euskal Encodings ezagutzen ez duenak hori ikusten badu urtean bi gauza besterik ez direla jartzen pentsatuko du eta ez dio arreta handirik jarriko.

"Legea"ri dagokionez zerbait jartzea garrantzitsua iruditzen zait niri ere, inoiz ez da jakiten zer gerta daitekeen eta gutxiago Euskal Herrian. Nik ez dut uste dendetan eskura dezakegun materiala hemen jarri behar litzatekeenik, baina eztabaida hori FHarlockekin amaitu zelakoan nago. Gutxienez Arsenicumek aipaturiko "eskuak garbitze" hori egitea komeni dela uste dut.

Ez dakit zenbat aldiz esan izan da logotipo bat egin behar zela eta oraindik ez dut uste ezer dagoenik. Ez litzateke txarra 4. urteurrenean behin betiko logotipo ofizial bat aurkeztea ere.

Nire aldetik, abenduaren 3an zerbait jartzeko asmoa nuen euskararen eguna zela eta, baina internetik gabe nengoen ?? Atzo berriz egun osoan kanpoan nintzen, eta gaur... Gaur ez dut ezer ospatzen. Bihar jartzea pentsatzen nuen, baina nahi baduzue asteko beste egunen batean ere egin dezaket. Zuek esango duzue.

A, bai. Zorionak eta urte askotarako! Eta zorte on ordenagailuarekin, Taichisan.

PD: Azpiforo hau nik lehen ezin izaten nuen ikusi eta gaur agertu zait bat-batean. "Mailaz aldatu" edo horrelako zerbait egin al didazue?
Hizkuntza bat ez da galtzen ez dakitenek ikasten ez dutelako, inperialistek eurena inposatzen dutelako baizik

jonnydbz

Egia esan ondo dago ausnarketa egitea, ze orain arte ezer gutxi pentsatu da orain arte egin denaren inguruan.

Aipamenaren egilea: darko  Noiz: 2009ko Abenduaren 06a, 20:49:24
Nire uste apalean bloga edo web orria kendu egin beharko litzateke erregulartasunez eguneratu ezin bada, bestela Euskal Encodings ezagutzen ez duenak hori ikusten badu urtean bi gauza besterik ez direla jartzen pentsatuko du eta ez dio arreta handirik jarriko.
Honekin bat nator. 2008ko abuztutik 7 sarrera baino ez daude, eta azkena apirilekoa da. Ematen du euskal-encodings geldi dagoela, baina hori ez da egia: Taichisan Keroro eta Blue Dragonekin hasi zen, beste gauzen artean (gero ordenagailua izorratu zitzaion); Dairen abenturak Ajuri esker daukagu; AKETek eta NeuAitorrek filmak igo dituzte; bestelako gauza esporadikoak ere egin dira, DBZko azken filma fansubeatu, DBKko lehen atala,... ; orain gemusen DBZko filmak HDn eskura ditzakegu foro honetan. Hau da, foroak badauka mugimendua, baina hori ez da blogean ikusten.

Aipamenaren egilea: darko  Noiz: 2009ko Abenduaren 06a, 20:49:24
"Legea"ri dagokionez zerbait jartzea garrantzitsua iruditzen zait niri ere, inoiz ez da jakiten zer gerta daitekeen eta gutxiago Euskal Herrian. Nik ez dut uste dendetan eskura dezakegun materiala hemen jarri behar litzatekeenik, baina eztabaida hori FHarlockekin amaitu zelakoan nago. Gutxienez Arsenicumek aipaturiko "eskuak garbitze" hori egitea komeni dela uste dut.
Bai, foro gehienetan jartzen den "No nos hacemos responsables del kontenido que cuelgan los usuarios" horretaz ari zara ezta? Ez da ideia txarra.

Aipamenaren egilea: darko  Noiz: 2009ko Abenduaren 06a, 20:49:24
Ez dakit zenbat aldiz esan izan da logotipo bat egin behar zela eta oraindik ez dut uste ezer dagoenik. Ez litzateke txarra 4. urteurrenean behin betiko logotipo ofizial bat aurkeztea ere.
Logotipoa egiteko norbait izendatu beharko litzate, photoshop, gimp edo antzekoak erabiltzen ondo dakien bat. Diseinuak egiteko idearen bat badago?

Aipamenaren egilea: darko  Noiz: 2009ko Abenduaren 06a, 20:49:24
Gaur ez dut ezer ospatzen.
Gaur San Nikolas da-eta!!!!! :meparto:

Aipamenaren egilea: darko  Noiz: 2009ko Abenduaren 06a, 20:49:24
PD: Azpiforo hau nik lehen ezin izaten nuen ikusi eta gaur agertu zait bat-batean. "Mailaz aldatu" edo horrelako zerbait egin al didazue?
Hasiera batean foro hau emulen iturriak bermatzeko sortu zen, atalak emulen mantentzeko konpromezua zutenentzat. Adibidez, Ajuk DBZko atalak jartzen zituenean hemen jartzen zituen lehengo, horrela publiko egitean ez zen bera bakarrik egongo banaketaren hasieran. Baina gerora gelditu egin da, izan ere gauza asko zuzenean deskargan jartzen delako, eta orain foroko beste gauza batzuk komentatzeko balio du petit comiten. Deskarga Zuzena izenburuak orain zentzurik ez duela esan daiteke.

Abenduaren 8an urteurrena da, eta azkenean hemen ez dugu ezer antolatu, ematen du gaurtik 5. urteurrenerako gauzak prestatzen hasi  beharko dugula xD
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa