Avatar, Azken Aire Maisua (2005-2008) [MEGA|ONLINE] [61/61]

Sortzailea Taichisan, 2009ko Urriaren 26a, 16:53:05

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.


Euskadiman


zumarra

Eguneratuta: Animo! azkena bakarrik falta da eta!!!  :pozik:

Euskadiman

#78
beno ba hemen dakar azkenengo atala:

21: http://www.4shared.com/video/pSne8tKI/VTR_ZKN_R_MS_-_3x21_Sozin-en_k.html?

aprobetzatzen dut eskerrak emateko ippon-ni eta zumarrari eskaini didaten laguntzagatik igoera honetan. GORA EUSKAL ENCODINGS FAMILIA !!!!!!!!

zumarra

Eskerrik asko, euskadiman! Eguneratuta eta .dlc-a jarrita.

Tarteka begiratu kontuak; oraintxe 3x10 borratuta zegoen eta berriz igo dut. .avi formatuan igo dituzu eta, akaso, arriskutsua izango da.

Euskadiman

bai, gutxi gora behera astean behin begiratzen ditut eta arrapatzen badizkidate 7zip formatuan berrigoko ditut. oraintxe sakuraren telesaila 7zip ean igotzen hasi naiz zeuk aholkatu zenidan moduan.

Dino

Aupa zuek!

Kriston lana egin duzue berriz ere. Ikusi duzue Avatarren jarraipena? Aurten estreinatu da, Avatar: The Legend of Korra, eta dagoeneko lehenbiziko denboraldia bukatu da eta bigarrena egitekotan dira, uste dut hurrengo urterako. Ingelesez ikusi dut, gaztelaniazko azpidatziekin, eta ederra iduritu zait.

GeorgeSGMG

#82
Kaixo lagunok!
Interesatuta bazaudete, "Avatar: The Legend of Korra" gazteleraz ikusteko aukera daukagu orain. Joan zaitezte hurrengo webgunera:
http://arutognvideos.blogspot.com.es/search/label/La%20leyenda%20de%20Korra
Ea euskaraz ipintzen duten.
:omgomg:

Ippon

Media Firera igotako 2. deboraldiko kapitulu batzukin One Pieceren berdina gertatu zait :haserre:
Hau bidali didate:

The file (2x20.7z.001) violates the MediaFire Terms of Service. Due to it being distributed from your account, it has been removed. Also, a Strike has been placed against your account and can lead to a termination of service.

Check our policy violations page for more information.

Thank you for using MediaFire as your cloud based file sharing service provider.

Sincerely,

The MediaFire Team

Please do not respond to this email, it does not accept incoming emails! Please review the Term of Service at Terms of Service


Ez dut ulertzen zergatik; ikusten duduzuen bezala artxiboaren izenak ez dauka batere zerikusirik seriearenarekin. Gainera konprimatuta eta pasahitzarekin igo nituen oker ez banabil.
Oraingoan 6 mezu bakarrik iritsi zaizkit, igotako kapituak 20 izan badira, zergatik?

Euskadiman

ba ez dakit zer esan Ippon, agian norbaitek salatuko zituen  :shrug:, neuri ere noizbait halakorik gertatu izan zait mediafiren

zumarra

Hauek dira falta direnak:

Nahi baduzu berrigoko ditut beste batera atal osoak:

2x01.7z.002
2x10.7z.002
2x14.7z.001
2x14.7z.002
2x16.7z.001
2x20.7z.002

Ippon

Ados
horrela nik One Piecerekin jarraituko dut

Eskerrik asko!! :barre:

zumarra


burrundaie

Ados. Gero nik neure bertsioa erantsiko zioat. Dagoeneko Megarekin adiskidetu al haiz? Hala ere, iradokizun bat: oraindik J downloaderrek Megakin funtzionatzen ez duenez, eta Megak giga bat arteko artxiboak onartzen dituenez gero, ez al da erosoago jaisteko filma link batean edo gehienez bitan jasotzea?

zumarra

Beno. Nik oraindik Firefox 18.0.1 betsioarekin ezin dut ezer deskargatu MEGA-tik. Chrome jartzeko eskatzen dit eta ez daukat asmorik. Eta orokorrean probatzen ari naiz. Egia da zati haundiagoak egin beharko nituela zerbitzari honetarako; ohitura falta  :keinu:

Baina nabigatzailetik ezin dudan bezala, arazorik gabe deskargatzen dut MEGAtik Jdownloader-ekin: