Avatar, Azken Aire Maisua (2005-2008) [MEGA|ONLINE] [61/61]

Sortzailea Taichisan, 2009ko Urriaren 26a, 16:53:05

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 3 Bisitariak erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

burrundaie

Egia duk, orain bazebilek. Agian goizegi probatu nian Mega JDownloaderrekin, denbora gehixeago eman behar nioken. Ea lasaitasuna emateko moduko zerbitzaria dugun hau....

Ippon

Berrio, beste 5 mezu:

2x02
2x07 (bi zatiak)
2x17
2x18

Horrela jarraituz gero denboraldi osoa kenduko didate :haserre:
Ez dut uletzen zergatik...
eta zergatik kentzen dizkidate zatika?

zumarra

Konponduta Ippon. Lasai egon; hau mantenimendu lana besterik ez da. Kontua blokeatzea da benetako putada.

zumarra

2. denboradia, 3x07 (falta zen) eta .dlc artxiboa, eskura berriz.

Xiaolin-ekin hasiko naiz, ba.

Euskadiman

3. denboraldiko 17.atala erorita dago. hemendik aurrera erortzen doazenaz MEGAra igoko ditut. guztiak zerbitzari berean edukitzeko. galdera bat: MEGA-k jaitsiera habiadura ona al dauka??

burrundaie

Oso ona dauka. J Downloader erabili ezkero banaka jaisten ditu linkak, baina bestela ondo.

Euskadiman


zumarra


Txosen

Kaixo denoi!

Aspaldi nenbilen euskal marrazkiak alde guztitatik bilatzen, eta hara non agertu zaizkigun paradisuko ateak!

Nafarroako gobernuari esker nire semeek marrazkiak euskeraz ikusteko aukera bakarra hau edo DVD tan kriston dirutzak gastau.  :haser:

Beno, ta orain nire eskakizuna: 3. denboraldiko azken atala gaizki dagoela adierazten dit 4shared-ek. Ba al zenukete berriz igotzerik edo zerbait gaizki egin dudan esaterik?

Milesker mesede honegatik eta web gune hau muntatzeagatik!! :keinu:

zumarra

Eskerrik asko abisatzeagatik. Segituan konponduko dut.

Edo agian jakinminarekin utziko zaitut nola bukatzen den jarri gabe....  :barre: :barre:

zumarra


Txosen


Txosen

Kaixo berriz.

Dena ordenean jartzerakoan zerbait oker dagola ohartu naiz: 3x07. atalaren artxiboan agertzen den istorioa 3x17. atalarena da, zirkuari buruzko zerbait.

Agur denoi

Euskadiman


Txosen