Asterix Gladiadorea [Proba]

Sortzailea Aju, 2010ko Irailaren 15a, 23:16:11

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Aju

Asterix Gladiadorea

Beno, ba gaur probatzeagatik eman dit. Esan behar dut lehen aldia izan denez, hankasartze asko egin ditudala, eta eskaneo nahiko potenteak egin ditut, dezente txikiagoak izan zitezkeen, eta laurden bat edo okupatu :meparto: Hurrengorako badakit.

Liburuek 16-17 urte dauzkate, eta orrien kolorea asko horitu (hobeto esanda, laranjatu) da, eta horri eskanerrean jartzeko zailtasuna gehitu behar zaio, 2 orriren artean "aldapa" moduko hori baitago, eta liburua 180?tan zabaltzea ezinezkoa da. Alboetako mozketa guztiak egin dizkiot, hau da, orrien arteko aldapa kendu eta goitik eta behetik irudia moztu. Portatilean egin dut eta hango monitorean perfekto ikusten da, alboak zuri-zuri. Torreko monitorean begiratu dut probatzearren, eta konturatu naiz portatilean ikusten ez zen kolore horixka hori perfektamente ikusten dela, eta mozketa txapuzero eta sinpleak egin ditudala ematen du (portatilean ez zen apreziatzen :smiley_1140:). Pentsatzen hasita, ez dakit nola kendu tono horixka hori, eta albo guztiak moztuta ere nahiko txapuzero geratzen da. Zer egiten dezaket?

Jaitsi mesedez, eta ea zerbait bururatzen zaizuen, egizue probaren bat.

jonnydbz

Fotoxopen ez dakit dagoen, baina Gimpen bai. Herraminta bat dago selekzioak egiteko koloreen arabera. Kolore baten gainean klikatu eta kolore hori duten pixelak selekzionatuko ditu, selekzioak gehituz nahi duzunerarte, eta desbiazioa ere kontuan izan (antzeko koloreak ere har ditzan). Nahi duzun selekzioa duzunean, kolore txuriaz estali, bi?eten gainean ez pasa pintzela, agian ez baita ezabatu behar.
Uste dut ez naizela oso ondo azaldu, ea ideia hartzen duzun.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2010ko Irailaren 16a, 13:32:17
Fotoxopen ez dakit dagoen, baina Gimpen bai. Herraminta bat dago selekzioak egiteko koloreen arabera. Kolore baten gainean klikatu eta kolore hori duten pixelak selekzionatuko ditu, selekzioak gehituz nahi duzunerarte, eta desbiazioa ere kontuan izan (antzeko koloreak ere har ditzan). Nahi duzun selekzioa duzunean, kolore txuriaz estali, bi?eten gainean ez pasa pintzela, agian ez baita ezabatu behar.
Uste dut ez naizela oso ondo azaldu, ea ideia hartzen duzun.
Ko?o, photoshopen ere bazegoen  elkarren ondo antzeko pixelak ere hartzeko. Ea zeozer lortzen dudan. Orain Joku Olinpikoetan eskaneatzen nabil.

MikelEiza

Aupa Aju, nahi baduzu paper horixka horiek zuritzeko pare bat truko erakutsiko dizkizut. Bere garaian Gabai-ren lehen atala eskaneatu eta garbitu nuen, pare bat truku ikasi ondoren. Gainera orain zertxobait gehiago ere badakit. Nahi duzuen etorri portatilarekin eta erakutsiko dizkizut.

Eta Gabai aipatzean komikia eskaneatua daukadala oroitu naizenez, hemen uzten dut nahi duenarentzat. Badakit atal bakarra dela eta oraingoz ez dudala asmorik gehiago eskaneatzeko, baina ezer ez baino gehiago da.

Gainera zure orriekin proba txikitxo bat egin dut eta hemen duzu emaitza:




A! Beste kontutxo bat, nire ustez irudi handiegiak utzi dituzu, nahiz eta 300ppp-ra eskaneatu gero hauek zertxobair txikitzea gomendatzen dizut, gutxiago okupatuko baitu.

Aju

Aipamenaren egilea: BeleBeltz  Noiz: 2010ko Irailaren 16a, 21:25:15
Aupa Aju, nahi baduzu paper horixka horiek zuritzeko pare bat truko erakutsiko dizkizut. Bere garaian Gabai-ren lehen atala eskaneatu eta garbitu nuen, pare bat truku ikasi ondoren. Gainera orain zertxobait gehiago ere badakit. Nahi duzuen etorri portatilarekin eta erakutsiko dizkizut.

Eta Gabai aipatzean komikia eskaneatua daukadala oroitu naizenez, hemen uzten dut nahi duenarentzat. Badakit atal bakarra dela eta oraingoz ez dudala asmorik gehiago eskaneatzeko, baina ezer ez baino gehiago da.

Gainera zure orriekin proba txikitxo bat egin dut eta hemen duzu emaitza:




A! Beste kontutxo bat, nire ustez irudi handiegiak utzi dituzu, nahiz eta 300ppp-ra eskaneatu gero hauek zertxobair txikitzea gomendatzen dizut, gutxiago okupatuko baitu.
2.a varita erabilita dago, asike hau ba?o hobeto dago, zuria zuri bihurtuta. Konturatu naizena da zuk ipinitakoen kolorea indartsuagoa dela, ta hori interesgarria da. Portatila... eske nire monitorean eskaneatu berritan ere ondo ikusten da :silba: Torrean egin beharko, ba?a bueno, azalpenak ez dira gaizki etorriko. Eta reeskalazioa niri egia esan berdin zait 85mb edo 170mb okupatzea, ba?a bueno.

jonnydbz

Nik gauza bat uste dut: gaur handia dena, bihar txiki geldituko da.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2010ko Irailaren 17a, 07:36:36
Nik gauza bat uste dut: gaur handia dena, bihar txiki geldituko da.
Bagara bi, bagara bi :meparto: Lehengo 640x480ko bideoekin pentsatu nuen, nola bere garaian la ostia ziren, ta gero ezereza. Behin egitekotan...

MikelEiza

Tamainarena gomendio bat besterik ez zen, 2500px-leko zabalera handiegia iruditzen zitzaidalako Full-HDk 1920px dituelako. Hala ere, Jonnydbz-k egia biribila bota du: "gaur handia dena, bihar txiki geldituko da". Beraz, dagoen modura utzita ere primeran.

Aju, komiki osoarekin proba bat egin dut, orri horiak automatikoki zurituz. Erakutsiko dizut nola gelditzen den eta nola egiten den. Ea balio badizu.

Ta eskerrik asko komikiongatik.