Filmeak katalogatzeko era berria

Sortzailea Taichisan, 2011ko Uztailaren 09a, 15:43:14

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Taichisan

Aupa guztiei,
Egia esan hau bakarrik filmeak igotzen dugunentzako da.
Gauza da askotan filmeak igotzen ditugula eta tituluarengatik ezdakigula ze filmea den zehazki ezta zeintzuk diren aktoreak ezta? Ba horretarako pentsatu dut hemendik aurrera Titulu printzipalak horrela jartzea "[MEGAUPLOAD] FILMEAREN IZENBURUA (Filmearen urtea)(Aktore printzipalaren izena)", horrela errazago izango da jakitea zein filme diren edo ta aktore edo urte bakoitzeko zenbat filme dauzkagu guztien artean.

Orduan, igota dauden filme guztiak birmoldatu egin beharko ditugu, nik sahiatuko naiz ahal ditudan guztiak aldatzen baino zuen igoerak ere zuek egin ahal dituzue, horrela askoz ere errazago izango da danontzat.

Eskerrik asko irakurtzeagatik.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

burrundaie

Nigatik arazorik ez. Laster batean aldatuko ditut nik igotako filmeak.

burrundaie

Laguntza behar dut. Ez dut asmatzen filmeen lehengo informazio hura aldatzeko orduan. Aldatzeko aukeran sartzen naiz, informazioa aldatu, baina gero bistaratzeko orduan, lehen zegoen bezalaxe geratzen da.

Godelet

Eup!
Oporretan egon naiz... baina bueltan nago  :goku:
Nigatik, ere ez dato arazorik.

:osopozik:
G o d e l e t

burrundaie


Taichisan

Eskerrik asko bioi.
Ba ez dakit zer gertatuko den, begiradatxo bat botako diot eta esango dizut, ados?
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

burrundaie

Kontua da, azken aldian igotako filmeekin badagoela aldatzea arazorik gabe, baina aspaldi igotakoetan aldatzeko aukera ez da azaldu ere egiten, "aipatu" baino ez. Hortxe dago ba koska!!

Taichisan

Ba niri arazorik gabe aldatzea utzi dit, ikusi baduzue ointxe berton amaitu ditut "A"ko filme guztiekin.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Burrunbada

Arazoa konponduta, segituan ekinen zioat lanari!!!

Godelet

Kaixo,
galdera bat. Nola sortzen duzue DVRipak?
Ordenagailu berria daukat. AVerTV6 dakar baina grabaketak ez zaizkit guztatzen (324x240).
Xvid instalatu dut baina ez zait ateratzen AverTV programan.
Aholkuren bat?
G o d e l e t

zumarra

Kaixo:

Instrukzio liburua (pdf):

www.avermedia.com/avertv/Support/DownloadCount.aspx?FDFId=1745

Grabaketak aldatzeko: 6.1 puntua.

Ea suerte duzun...