Akatsik gabe - Flawless (2007) [MEGA|ONLINE]

Sortzailea NeuAitor, 2009ko Apirilaren 15a, 09:06:38

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

NeuAitor

AKATSIK GABE  -  FLAWLESS (2007)







Filmaren Ezaugarriak:

Herrialdea: AEB
Generoa: Drama/Thriller
Urtea: 2007
Zuzendaria: Michael Radford
Gidoia: Michael Radford
Argazkia: Richard Greatrex
Musika: Stephen Warbeck
Aktoreak: Demi Moore, Michael Caine, Lambert Wilson, Joss Ackland, Constantine Gregory, Nathaniel Parker, Rosalind March, Nicholas Jones, Shaughan Seymour, Natalie Dormer
Sinopsia: Laura Quinnek (Demi Moore) London Diamond Corporationen lan egiten du, 1960ko diamante enpresa nagusienean. Laura oso langilea izan arren, ezintasuna sortzen dio karreran aurrera egin ezin izateak, enpresaren matxismoaren ondorioz. Horrela, Hobbes jauna (Michael Caine) aurkitzen du, lapurreta baterako plan perfektua duela dioen langilea.
Nota Filmaffinityn: 6,0



1. bideoaren ezaugarriak:

Iraupena: 1h eta 44m (104min) (25 fps-tara)
Kolorea: Koloreduna
Pisua: 4.82 GB
Erresoluzioa: 1080p
Esteka (MEGA)



2. bideoaren ezaugarriak:

Iraupena: 1h eta 48m (108min) 23.976 fps-tara
Kolorea: Koloreduna
Pisua: 848MB
Erresoluzioa: 480p
Esteka (MEGA)

Taichisan

Oso ona aportazioa Neuaitor!! Aspaldi on zaude lan oso ona egiten, eskerrik asko zure Releasengatik. Espero dut gutxika gutxika guztion artean filmeen DVDRIP bertsioak kaleratzea^^

P.D: Neuaitor, pribatu batean esango zenidake zeintzuk filme muntatzeko asmoa duzun?? diot nik ez montatzekoXD eskerrik asko
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

zumarra


Ainz


Josu Etx


Aju

Lehen mezua eguneratuta 1080p bideoa eta audio berria duen bertsioarekin.

Aju

Lehen mezua eguneratuta HD bertsioaren 2. bertsio batekin. Lehenaren audioa ez zen ondo erreproduzitzen telebistetan.

arrakala

Eskerrik asko, Aju! Baina 1. aukera (1080p) erorita dagoela dirudi, eta 480p bertsioaren estekak 1080p-ra bidaltzen du..  :auskalo:

Aju

Aipamenaren egilea: arrakala  Noiz: 2023ko Uztailaren 27a, 21:39:02Eskerrik asko, Aju! Baina 1. aukera (1080p) erorita dagoela dirudi, eta 480p bertsioaren estekak 1080p-ra bidaltzen du..  :auskalo:
Tiro bat emango naiz. Bigarren bertsioa igotzean, 480 bertsioaren lekuan jarri dut...

Ea Josuk 480 bertsioaren esteka berriz jar dezakeen...

Aju

Lehen mezua eguneratuta SD bideoa ondo jarrita.