Alargunen Gailurra - Widows Peak (1994) John Irvin

Sortzailea maotsetun, 2022ko Ekainaren 12a, 11:02:57

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

maotsetun

Alargunen Gailurra  -  Widows Peak (1994)




Filmaren Ezaugarriak:

Herrialdea: Erresuma Batua
Generoa: Komedia / Intriga
Urtea: 1994
Zuzendaria: John Irvin
Gidoia: Hugh Leonard
Argazkia: Ashley Rowe
Musika: Carl Davis
Aktoreak: Mia Farrow, Joan Plowright, Natasha Richardson, Adrian Dunbar, Jim Broadbent, Tina Kellegher, Gerard McSorleyk
Ekoizpena: British Screen Productions, The Rank Organisation
Sinopsia: Irlanda, 20. hamarkada. Kilshanon herrira begira dagoen muino baten gainean, emakume aberats eta alargunen etxe-multzo bat zabaltzen da. Komunitateko buruzagia Counihan andrea da, bi senar lurperatu dituena eta Godfrey mimatuaren ama, Kilshanoneko ezkongabe gutiziatuena. Muinora alargun berri bat dator, komunitatearen bizitza xume eta anodinoa asaldatuko duena.
Nota Filmaffinityn: 6,2



Bideoaren ezaugarriak:

Hizkuntza: Euskara
Iraupena: 105 min
Kolorea: Koloreduna
Pisua: 756,9 MB
Erresoluzioa: 480p
Esteka (DRIVE)



arrakala

Eskerrik asko! Aldaketa batzuk egiten ari nintzen, irudia ez zuelako ongi kargatua eta estekak ere akatsen bat zuelako, eta nahi gabe esteka ezabatu dut.. barkau :pareta:  berriro esteka gehitzerik bai?

Aju

Epa.

Ikusi dudanagatik DVD original bat VLCrekin erreproduzitu eta erreproduzio horren pantaila-kaptura bat da. Nahi baduzu hurrengoan azalduko dizut nola erauzi DVD baten edukia ISO fitxategi batean eduki guztia gordetzeko.

Eskerrik asko.

arrakala

Bai, egia erran irudian nabaritzen da pantaila-kaptura bat dela, kolpeka bezala doa irudia. Juxtu bideotutorial bat ari nintzen prestatzen DVDak modu errazean nola ripeatu azaltzeko, eta hemen igo dut.

Hurrengo baterako ea baliagarri zaizun, maotsetun.

Eskerrik asko igoeragatik! Segi bizkor!