www.filecloud.io

Sortzailea baronluigi, 2012ko Abenduaren 09a, 13:57:41

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

baronluigi

Internet-ean zehar bilatzen topatu dudan zerbitzari berri bat. Nire 200 Mbiteko kanpo zerbitzarian probatu dut eta hona hemen dituen abantailak eta desabantailak

Abantailak

* Biltegiratze denbora: Betierekoa (teorikoki)
*Gehiengo biltegiratze kopurua: Amaiagabea (publikoak behintzat. Hau da, jende guztiarentzat eskuragarri diren fitxeroen kopuru muga amaigabekoa da. Baina fitxero bat geuretzako bakarrik gorde izan nahi ezkero, 1GB gehiegenezko kopurua izango genuke bakarrik )
* Deskarga abiadura: Ikusi zuek zeuk nik egindako argazkiok (ez dira trukatuak. Zuzenean kopiatutakoak dira)




Desabantailak

*Fitxeroak jaisteko, ezinbestekoa da aurretik doako kontu bat sortzea.
* Oraingoz ezinezkoa da JDOWNLOADER-en bitartez fitxeroak jaistea. Linkak eskuz bakarrik onartzen dituzten abiadura bizkortzaile programen bitartez bakarrik jaitsi daitezke, nabigatzailearen bitartez gain.
*Captchak ditu.

Eta oraingoz hori da dena. Ea zer iruditzen zaizuen.

zumarra

Bai. Lehenago probatu nuen eta zuk aipatutako desabantaileengatik bertan behera utzi nuen...

ar_abatarra

Eta fitxategi baten gehienezko tamaina?

baronluigi


ar_abatarra

Ez zait iruditzen batere itxura txarrik duenik...
seguruenik jdownloaderren eguneraketetan sartuko dute horrelako eskaintza ona izanda...
itxoin beharko

burrundaie

Orain ez zeukat probatzerik, baina irakurritakoaren arabera eta aldeak alde, 4Shareden tankera hartzen zioat; baliagarria izan litekeela, alegia.

baronluigi

Nik 20 MBiteko etxeko konexioarekin Browser eta Orbit bitartez gehienez 1.56 MB/s segunduko abiadura hartzen dit fitxero bakoitzeko.

zumarra

Filecloud.io-n ezin da erabili Fileuploader nahiz eta zerbitzarien zerrendan agertu.

Bien artean, 4shared erosoagoa egiten zait, naiz eta kontu bakoitzak 15gb.ko muga duen (garai hauetan, akaso muga izatea abantaila da, kontua blokeatzekotan gutxiago galtzen da eta). 4shared-ek Fileuploader eta Jdownloader onartzen ditu eta Captcha-rik ez du....