Chihiroren Bidaia-Sen To Chihiro No Kamikakushi (2001)(H.Miyazaki)[1080p|ONLINE]

Sortzailea r522, 2011ko Urriaren 14a, 16:44:59

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

r522

CHIHIROREN BIDAIA  -  SEN TO CHIHIRO NO KAMIKAKUSHI (2001)






Filmaren Ezaugarriak:

Herrialdea: Japonia
Generoa: Fantasia, Abentura
Urtea: 2001
Zuzendaria: Hayao Miyazaki
Gidoia: Hayao Miyazaki
Produktora: Studio Ghibli
Sinopsia: Chihiro 10 urteko neska da, eta bere gurasoek -Akio eta Yugo- etxez aldatu behar dutela esaten diotenean, asko nahigabetzen da. Etxe berrirako bidean galdu egiten dira eta tunel misteriotsu bat aurkitzen dute, eta jakinguraz beterik, barnera doaz. Familia txikia itxuraz abandonaturiko herri baten kalean sartzen da, jatetxez betea, eta aitak bazkaltzeko leku on bat topatzen du. Baina gurasoak jan eta berehala sorginkeria baten ondorioz txerri bihurtzen dira. Chihiro mundu misteriotsu eta magiko horretan dagoen bainuetxean bizirauten saiatu beharko da.


1. Aukeraren Bideoaren ezaugarriak: (1080p) [ONLINE]

Iraupena: 2h eta 5m (125min)
Kolorea: Koloreduna
Pisua: 3,87GB
Erresoluzioa: 1920x1040 (1080p)
Esteka (MEGA - ONLINE)

2. Aukeraren Bideoaren ezaugarriak:

Iraupena: 2h eta 5m (125min)
Kolorea: Koloreduna
Pisua: 984MB
Erresoluzioa: 720x440
[Estekak (SOLIDFILES)
Estekak

r522

Filme hau hemen jartzea posibea izan da Ajuri esker berak lortu baitzituen filmearen linkak MILA ESKER Aju!!!!!!!!!!!!!!

Aju

Inork inoiz ikusi du pelikula honen blurayko bideorik? Badauzka bere urteak, baina nahiko famatua izanda pentsatzen nuen FullHD bideoren batek egon behar zuela.

r522

nahiko ondo ikusten da bideoa kalitate ona du. txarrena pisua da euskarazko audioa atera nahi nuen bakarrik hori edukitzeko baina azkenean ez nuen lortu

jonnydbz

Nik HDTV bat daukat 720p resoluzioan, euskeraz eta guzti. Tracker pribatu batean lortu nuen orain dela gutxi. Uste dut BluRay-ak ez direala atera japonian ere, ze Aurum-ek atera nahi zituen, baina japonian atera arte ezin da beste inon editatu.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju


jonnydbz

Lehenik baimena eskatu beharko nuke horretarako, ze bestela trackerretik botatzeko aukera egongo litzateke (eta horretara ez nago prest). Gero gaztelera eta katalana kentzean 5 bat gigako artxiboa geldituko litzateke (hau igotzeko niretzat erosoagoa izango litzateke emuletik egitea). Idatziko diot egileari ea zer dioen, bestela ere, raw-a nondik atera duen badakit.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

jonnydbz

Ajuz aparte ba al dago norbait interesatua Chihiro HDn?
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

MikelEiza

Ni ere interesatua nago. Atzo bertan komentatu nion Ajuri film mitikoen HDko bertsioa egitea gustatuko litzaidakeela (atera berri diren Star Wars-eko blu-ray-ekin bertsio oso ona egin daiteke), baina ez dudala denborarik.

Badauzkat animazio film batzuen bideo zein audioak jaitsita, baina denborarik ez egiteko. Ze Jonny, filma igotzeko asmoa daukazu ala?

jonnydbz

HDn dauzkat Chihiro eta Totoro (eta Porco Rosso jeisten nabil) multi-audio bertsio bat. Nigatik gaztelera, katalana eta japoniera kenduko nizkioke, baita subak ere, euskeraz ez baitaude (asko jota "forzadoak" itzuliko nituzke). Audioak kentzen badakit, baina sub bat atera eta berria sartu oraindik ez.

Honetaz aparte, lehen esan dudan bezala, niretzat emulez egitea askoz erosoagoa litzateke. Bide horretatik jeisteko prest bai?
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

mkvmergerekin zabaldu eta barruan dagoen guztia agertuko zaizu; desgaitu kendu nahi duzuna eta gorde. Ezin sinpleago.

jonnydbz

#11
Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2011ko Urriaren 23a, 14:55:05
HDn dauzkat Chihiro eta Totoro (eta Porco Rosso jeisten nabil) multi-audio bertsio bat. Nigatik gaztelera, katalana eta japoniera kenduko nizkioke, baita subak ere, euskeraz ez baitaude (asko jota "forzadoak" itzuliko nituzke). Audioak kentzen badakit, baina sub bat atera eta berria sartu oraindik ez.

Honetaz aparte, lehen esan dudan bezala, niretzat emulez egitea askoz erosoagoa litzateke. Bide horretatik jeisteko prest bai?
Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2011ko Urriaren 23a, 16:20:45
mkvmergerekin zabaldu eta barruan dagoen guztia agertuko zaizu; desgaitu kendu nahi duzuna eta gorde. Ezin sinpleago.
Gorriz dagoena da behar dudana :deabru:
Sub bat atera esaten dudanean, srt artxiboa eskuratzea esan nahi dut. Mkvmerge-rekin egin ahalko da ezta?
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2011ko Urriaren 23a, 19:38:19
Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2011ko Urriaren 23a, 14:55:05
HDn dauzkat Chihiro eta Totoro (eta Porco Rosso jeisten nabil) multi-audio bertsio bat. Nigatik gaztelera, katalana eta japoniera kenduko nizkioke, baita subak ere, euskeraz ez baitaude (asko jota "forzadoak" itzuliko nituzke). Audioak kentzen badakit, baina sub bat atera eta berria sartu oraindik ez.

Honetaz aparte, lehen esan dudan bezala, niretzat emulez egitea askoz erosoagoa litzateke. Bide horretatik jeisteko prest bai?
Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2011ko Urriaren 23a, 16:20:45
mkvmergerekin zabaldu eta barruan dagoen guztia agertuko zaizu; desgaitu kendu nahi duzuna eta gorde. Ezin sinpleago.
Gorriz dagoena da behar dudana :deabru:
Sub bat atera esaten dudanean, srt artxiboa eskuratzea esan nahi dut. Mkvmerge-rekin egin ahalko da ezta?
Ez, ateratzeko tsmuxer erabili behar duzu. Ez du merezi azaltzea ere, mkvmerge bezalakoa da.

jonnydbz

Ba ez dakit, 1.10.6 bertsioa jeitsi dut, eta honako hau egiten dut:
- Add botoian eman eta mkv artxiboa sartu.
- Tracks sailean dena desaktibatu nahi dudan suba ezik (str bat).
- Output sailean Demux aukera jarri.
- Demux botoia sakatu.
Honek .sup fitxategi bat sortzen dit, eta zabaltzean kaka pila dauka.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2011ko Urriaren 24a, 00:11:49
Ba ez dakit, 1.10.6 bertsioa jeitsi dut, eta honako hau egiten dut:
- Add botoian eman eta mkv artxiboa sartu.
- Tracks sailean dena desaktibatu nahi dudan suba ezik (str bat).
- Output sailean Demux aukera jarri.
- Demux botoia sakatu.
Honek .sup fitxategi bat sortzen dit, eta zabaltzean kaka pila dauka.
Ba horrek esan nahi du azpitituluak ez daudela srt formatuan, sup formatuan baizik, ze tsmuxerrek barruan dagoen bezala ateratzen du. Formatu hori ez dut sekula erabili, ba