Vickie Vikingoa - Seriea kapturatzen ari gara

Sortzailea Aju, 2006ko Maiatzaren 13a, 17:09:19

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Aju

Hemen ere Hattoriren berdina esaten dut:

"Beno, momentuz ekainaren azkenerarte TDTtik kapturatuko dut (kapturadora galdu ez badut  :? ) eta Taichisan ere ibiliko da hartzen, gero ya ekainetik aurrera inor aurkeztu ezean, Taichisan bakarrik ibiliko da, eta beno, baten bati eskaera egiten diot kapturatzeko badaezpada ze dena delakoagatik Taichisanek egunen baten huts egiten badigu, agur atal hori.

Momentuz 2 dauzkat montatuta eta atal gehixeago edukitzean jarriko ditut emulean ea nolako harrera daukaten ikusteko"

orionatk

ostiral honetatik aurrera nik ere grabatuko dut vickie vikingoa tdt.tik, norbaitek hartzen ez baten batek eukitzeko.

Taichisan

Arsenicum-ek baita vickie tdt-tik hartzen dabil, orduan honetarako ere 2 pertsona ditugu, bakarrik falta da Nono-chanetaz norbaitek arduratzea.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Arsenicum

Atzo uste dut Vickieren pelikularen bat eman zutela. Lo geratu nintzen ta ezin izan nuen kapturatu.

Orionatk, agian zuk hartu zenuen? Vickie kapturatzen jarraitzen duzu? Ia bion artean osorik lortzen dugun. Nik 35 atal dauzkat oraingoz. 33tik hasita... baten bat falta zait... 73rarte.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Arsenicum

Euskal Party gertu dago jadanik... 42 kapitulu dauzkat nik. Hemen irakurri dudanez Orionatk, zuk be grabatu dituzu, ez zaitut harrapatzen msntik... zurekin hitzegin behar dot, nireak edo zureak konpartitzeko...niri falta zaizkidanak baino gehiago badituzu jakiteko...
Geuk egin ezean, gureak egin dau.