Eta hemendik aurrera zer?

Sortzailea burrundaie, 2012ko Urtarrilaren 20a, 22:48:43

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Aju

Mediafireren 200mb-eko limitea mortala egiten zait; egia da zatituta konpontzen dela, baina denbora ederra galtzen da hor.

Aju

Aipamenaren egilea: burrundaie  Noiz: 2012ko Urtarrilaren 21a, 16:23:38
Honekin bat, bi, hiru... zerbitzaritara batera igo dezakezu artxiboa. Aurrena gurutze berdeari eman (artxiboak erantsi), segidan  Servidor jartzen duen tokiaren azpian multiselect kasilla aukeratu eta gero, servidor-en klikatuz nahi dituzun zerbitzariak aukeratzen dituzu. Ondoren, goiko zerrendan igotzekoak aukeratzen dituzu (lehen ez baduzu egin), beheko berdeari eman eta igotzen hasten dira. Behean azalduko dira linkak. Zerbitzarietan kontua eduki ezkero kontura igo ditzakezu eta gorde. Azken finean, hainbat zerbitzaritara erraz igotzeko plataforma. Baina erne, batzuetan errore ematen du eta.
Ez dut aurkitu zerbitzarietan logeatzeko aukera. Eta garrantzitsuena: ulertu nizun behin igo eta berak igotzen dizula X zerbitzaritara, baina keba, zu zeu zara igotzen duena.

jonnydbz

Aipamenaren egilea: baronluigi  Noiz: 2012ko Urtarrilaren 23a, 22:48:17
Mediafirek email hau bidali dit erantzun bezala

Thank you for contacting Mediafire. We are nothing like MegaUpload. We do not condone illegally uploaded files or copyrighted content. We are not in danger of being shut down. Your files are safe.

Best Regards,


Laburbilduz, ez daudela arriskuan eta ez kezkatzeko, ez daukatela ixteko asmorik edo arriskurik eta.
MediaFire - Llamados a declarar en los próximos 90 días

http://www.publico.es/culturas/418326/los-servicios-de-descarga-directa-entran-en-modo-panico
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Taichisan

Ikusiko dugu zer gertatzen den, ez dakit, uste dut honen inguruan bulo askotxo dabiltzatela botatzen... eta jada ez dakit zer pentsa.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

danbo

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2012ko Urtarrilaren 24a, 08:38:34
Aipamenaren egilea: baronluigi  Noiz: 2012ko Urtarrilaren 23a, 22:48:17
Mediafirek email hau bidali dit erantzun bezala

Thank you for contacting Mediafire. We are nothing like MegaUpload. We do not condone illegally uploaded files or copyrighted content. We are not in danger of being shut down. Your files are safe.

Best Regards,


Laburbilduz, ez daudela arriskuan eta ez kezkatzeko, ez daukatela ixteko asmorik edo arriskurik eta.
MediaFire - Llamados a declarar en los próximos 90 días

http://www.publico.es/culturas/418326/los-servicios-de-descarga-directa-entran-en-modo-panico

caza de brujas, 3% completado....

itxarotea zuhurrena, ez?

jonnydbz

#65
ADrive erabili duzue inoiz? 50 GB doan ematen ditu.
http://www.adrive.com/plans
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Taichisan

Backupetarako eta webgunearen guztirako oso ondo ikusten dut...
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju


jonnydbz

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2012ko Urtarrilaren 24a, 18:41:29
Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2012ko Urtarrilaren 24a, 17:58:35
ADriverekin proba. Ea nola doakizuen.
200era batazbeste JDownloaderrekin. Niretzat oso ondo.
Arazoa igoeran dago. Fitxategi hori igotzen utzi dut eta ez dut begiratu zenbat tardatu duen igotzen, baina orain Kairen lehenengo atalarekin nabil eta behar zuena baino ordu laurden gehiago tardatu dit.

Aju

#70
Joder, probatzen dudana probatzen dudala denek daukate pegaren bat. Zenbat irauten dute rapidsharen fitxategiek?. Bale, 30 egun jaitsiera gabe :evil: Joder......... guztia popatik hartzen botatzeko gogoa ematen du.

jonnydbz

Angulak jatera ohitu gara, eta orain ezin jan... jajaja. Nik uste ezingo dela MUren zerbitzu berdina lortu, bestela mundu guztiak jakingo luke zer egin. Zerbait eskasagoarekin konformatu beharko.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Taichisan

Jonnydbzrekin nago, orain ditugun aukerak aprobetxatu ditzagun, epe luzerako ez direla balioko? ba bueno, beste zehozer asmatuko dugu, baino ezin duguna egin da, gure zerbitzua etetea inolan ere... eta gendea Euskal-Encodinsetik ez aldentzeko batez be...
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Taichisan

Ia, Tokuriders foro/blogeko kideek hau erabaki dute eta nik uste dut ez dela epe laburrerako idei txarra:
"Traduzco lo que se hablo con otros Fansubs y lo que GUIS explica como nuestra posicion:
"...Hemos pensado mucho acerca de como continuar la distribucion de nuestros trabajos del Fansub cuando todos los servicios de descarga directa estan evaluando su situacion o han caido. Primero pensamos en hacer un tracker de Torrents con otros grupos y en verdad nadie parecio interesado.
Asi que decidimos continuar publicando nuestros trabajos en Torrents publicos como el de  NYAA.
Compartir nuestro trabajo a traves de Torrents indica que vamos a tener que adquirir un SEEDBOX, y esto es lo que se ha hecho.
A partir de mañana, vamos a tratar de compartir las series a traves de esta modalidad, pero el seedbox no puede hacer todo el trabajo por si solo por lo que pedimos la ayuda de todos. El seedbox cuesta un poco menos de 20 Euros al mes, asi que si alguien quiere ayudarnos con donaciones, seria de gran ayuda.
Asi mismo, no nos importa compartir en nuestro seedbox trabajos de otros grupos si estan dispuestos a ayudarnos con los pagos, si estan interesado contactennos".

Con esto, dejo a su criterio si bajan o no nuestros trabajos ya que he leido por ahi gente que hasta nos ha dicho que comenzaran a bajar trabajos similares de otros fansubs pequeños que si apuestan por el tema de DDL. No nos gustan las advertencias y en realidad como siempre hemos dicho, las cosas las hacemos para FANS de parte de nosotros FANS, nosotros no somos un grupo que aparece de la noche a la mañana, somos uno de los grupos mas antiguos de todas la movida de fansub de Tokusatsu y el mas antiguo en habla hispana, 7 años despues, podemos seguir compartiendo cosas con las personas que aprecian eso y no tener que al final las personas quieren que uno se acomode a sus necesidades y no a las necesidades de la mayoria.

Gracias a todos los que nos siguen, y gracias a todos los que nos dejaran de seguir por esto.
Over-Time, G.U.I.S, KITTs y nosotros seguiremos con el tema de Torrents.

KamiKaxxe "

Honekin zer esan nahi dut? ba Nyatorrent trakerrak erabiliz ere gehien diren telesail edo filmeak igo daitezkeela azken finean, nik adibidez disko gogorrean ditudan telesail guztiak ez dira hortikan mugituko. Horregatik eta batez be disko gogorrean material hori eduki ezgero egin daitekeen gauza da, batez ere jakinda jaisten asko garela, eta bakoitzak duen material hori kompartitzen badugu ba askoz ere hobeagoa izango dela, ta Emulea bezalakoxea izanda egia esango dizuet, nahiago ditut Torrent-a.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2012ko Urtarrilaren 24a, 22:41:44
Jonnydbzrekin nago, orain ditugun aukerak aprobetxatu ditzagun, epe luzerako ez direla balioko? ba bueno, beste zehozer asmatuko dugu, baino ezin duguna egin da, gure zerbitzua etetea inolan ere... eta gendea Euskal-Encodinsetik ez aldentzeko batez be...
Lasai, ez dira aldenduko, mundu guztia dago-eta gu bezain izorratuta, eta batez ere foro bakarra garelako euskarazko materialarekin. Lasai, ez dira aldenduko :ezez:

Niri izugarri izorratzen dit orduak ematea igotzen gero edozein momentutan ezabatua izateko. Eta ni bai nago zerbitzua momentuz etetearen alde, ezin dena izan da gigak eta gigak igotzea alferrik jendeak esan dezakeenaren beldurrez. Esklabuak ere ez gara.