Zergatik ezin dut ripeatu?

Sortzailea ar_abatarra, 2011ko Abuztuaren 25a, 12:27:18

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Godelet

Hau da!
Tamalgarriena ez da informazio gehiago lortzea kanpoko web orri batean ETBkoan baino. Neretzat, mingarriena, LA RAZONeko webgunean edota ABCekoan informazio hori lor ditzake. Eta guztiok dakigu horiek zenbat maitzen duten euskara eta euskaldunak...  :haser:

Guk geurera! Animo guztioi! :goku:
G o d e l e t

Arsenicum

Neuk be, arazo pare bat dekotaz ripeatzerako orduen.

MP4a ez dost adobe auditionek zabalduten. Adioa baino ez deu zabalduten eta ganera zarata baino ez da entzuten.
Beste arazoa MeGUI-gaz AVI bat sortzerakoan dator. XVID-ak errorea emoten dost.

Konponbiderik?
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Aju

Aipamenaren egilea: Arsenicum  Noiz: 2012ko Otsailaren 05a, 22:09:26
Neuk be, arazo pare bat dekotaz ripeatzerako orduen.

MP4a ez dost adobe auditionek zabalduten. Adioa baino ez deu zabalduten eta ganera zarata baino ez da entzuten.
Beste arazoa MeGUI-gaz AVI bat sortzerakoan dator. XVID-ak errorea emoten dost.

Konponbiderik?
Xvidena komentatu neban ez nabela egiten neuri bez. Igual 32 biteko bertsioan ibiltzen zan, baina ez nago seguru. Hon dala urteak lortu neban xviden ripeatzea eta taichisanentzako Kerororen pila bat atal ripeatu nebazan, baina gero ez ei ziren ondo ikusten dvd reproduktoretan. Xviderako erabili Virtualdubmod, erosoago da eta.

Besteari buruz... ze bertsio daukazu??. Nik pila bat bertsio probatu nebazan eta x264ekin konprimitutako bideoak 1.5ak eta igual 4ak bakarrik zabaltzen bezen, eta ganera 4n nahiko txarto ikusten zan. Nik 1.5ekin jarraitzen dot, danetatik zaharrena da eta nire erabiltzen dodanerako onena.

Arsenicum

Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Aju

Aipamenaren egilea: Arsenicum  Noiz: 2012ko Otsailaren 05a, 23:00:31
Hemendik bajatu nendune da. 1.5
Joder, ba niri nik jarritakoak 1080p eta dana kargatzen nitxuz.

Arsenicum

Desintalatu ta instalatzen probatuko dot ba.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.