Superman III beste gauen ETB.

Sortzailea FHarlock, 2006ko Uztailaren 22a, 14:40:22

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

FHarlock

Kasualitatez, beste egunean zapping egiten ikusi nuen emititzen zeudela.



Beldurtu nintzen asko, baina asko, horrelako emisio bat ikusita.



a) Formatua moztua, travelling faltsuekin akzioari seguika. Kristoren desastrea.

b) Irudia, gaizki luzatua zegoen, scopetik gaizki konbertitu balute bezala. Irudi guztia altueran luzatuta. Kristoren desastrea.

c) Betacan zaharra, koloreak erabat galduak. Gainera, pan eta scan egiterakoan, irudiaren nititaea galtzen da, baina betacamaren adinak, txarragotzen zuen gai hau. Beldurgarria. Bikoizketa, guztiz deteriotatuta betacam-ari esker.



Guzti horrek, pasatako bertsioa ikus ezina egiten zuen. Horrelako emisioak kriminalak dira. Eska diezaiotela Warnerri dvd-ko master bat, audioa filtratu eta horren gainean jarri, baina horrelako egoeratan, ez dezatela ezer emititu, jendeak ihes egiten du. Film on bat, txarra bihurtzen da horrela.



Eta gero, bikoizketa, ETB-ren historiaren pleistozenoan eginikoa gutxi gora behera, dena hikan, zuka existituko ez balitz bezala. Irudikatu zein zaharra izan zitekeen bikoizketa, Mikel Garmendia haundia sekundarioen abotsak egiten zegoela, eta bikoiztaile bezala ez zen hona, nik uste, gutxi bikoiztu zuen, ETB-ren hasieran, gero antzesle izan da beti, antzerkian haundienetarikoa izan da, Florido Pensil egin zuen euskeraz. Azken urteotan Goenkale lan bitalizioa hartu zuen gaixotu eta galdu genuen harte.

Taichisan

Neuk grabatu nuen euskaraz, asike beste filme bat dvdrip batekin muntaia egiteko
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

FHarlock

Ea soinuari filtroren bat psatzen diozun, betacam-a gaizki kontserbaturik zegoen, eta soinua ez zegoen batere ondo.



Beintzat, zuri esker, zuk etb-k egin beharko zukeeena egingo duzulako, era onargarrian ikusi ahal izango dugu.