ETBri berreskuratzeko falta zaizkion serie/pelikulak

Sortzailea Aju, 2012ko Otsailaren 20a, 20:50:30

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

kutxipoo

Orain dala 7 urte ez nagoela Euskal Herrian bizitzen zer emoten daben jakiteko, baina Txef txikia ez badabe emon, kontuan euki daiela.

Eta bazegoen beste bat, inoiz ez dot izena gogoratzen. Mutil txiki bat, gerlari sacratu bat zela edo eta bere ama galdu ebala, edo jainko bat zala edo horrelako zeozer. Beti daukot irudi bat opening-a edo ending-a zela balada bat eta ume hori ezpata erraldoi baten gainean eserita eta amaren irudia atzekaldean. Eta abestiak amaren zeozer zioen.

Aju

Aipamenaren egilea: kutxipoo  Noiz: 2012ko Otsailaren 25a, 20:57:54
Orain dala 7 urte ez nagoela Euskal Herrian bizitzen zer emoten daben jakiteko, baina Txef txikia ez badabe emon, kontuan euki daiela.

Eta bazegoen beste bat, inoiz ez dot izena gogoratzen. Mutil txiki bat, gerlari sacratu bat zela edo eta bere ama galdu ebala, edo jainko bat zala edo horrelako zeozer. Beti daukot irudi bat opening-a edo ending-a zela balada bat eta ume hori ezpata erraldoi baten gainean eserita eta amaren irudia atzekaldean. Eta abestiak amaren zeozer zioen.
Txef txikia hon dala 2-3 urte berriro emon dabe, nahiz eta ez daukagun hemen (:beldur:).

Diozun beste seriea Pigmalion da, oker ez banabil.

kutxipoo

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2012ko Otsailaren 25a, 21:01:36
Txef txikia hon dala 2-3 urte berriro emon dabe, nahiz eta ez daukagun hemen (:beldur:).

Diozun beste seriea Pigmalion da, oker ez banabil.

Bai! Beti konfunditzen dot Fly-ren abenturekin eta badakit ez dala, baina ez jat ateratzen. Ba hori, gogoratzen dot kapitulu batzuk ikustea baina ez denak, ze kendu egiten eben edo ordutegia aldatu edo horrelako zerbait. Azkeneko abestia kristona zan, txikitan beti egiten neban negar, igual horregatik gustatzen jatan seriea. XD

Bide batez, ze pena txef txikikiarena, oso gustoko a neban ó.ò

Aju

Ba txef txikia fijo taichisanek osorik daukola grabatuta, baina denbora atara behar ripeatzeko. Egia esan neu ere damututa nago grabatu ez izanaz, baina esaten dozu "nahiko liatuta nabil eta fijo beste batek egingo dabela", eta azkenean zuk egiteko nik egiteko...

Ronbin

#19
Irudi errealeko pelikulak
-Emerald forest (ez dakit nola deitu zuten hemen, baina nik peli hau euskeraz ikusi dut)

Animazio filmak
-Eguzki ezpata
-VIP, nire anaia super heroia

Irudi errealeko serieak
-Motley Hall-eko mamuak

Animazio serieak
-Miserableak

Aju


egoninobi

Garfield eta lagunak: Gogoan dut txikitan ikaragarri gustatzen zitzaidala serie hau.
Ea berriro emititzen duten.  :omgomg:

anbotoko.mari


Aju

Aipamenaren egilea: Nitrome8  Noiz: 2012ko Otsailaren 26a, 23:13:13
Garfield eta lagunak: Gogoan dut txikitan ikaragarri gustatzen zitzaidala serie hau.
Ea berriro emititzen duten.  :omgomg:
Hau ETB3n eman dutela ziur ziur nago. Ez da asko ematen dutela.

Aipamenaren egilea: anbotoko.mari  Noiz: 2012ko Otsailaren 26a, 23:18:25
eta non da emakume bionikoa??? ahaztu al duzue??
Badago jarrita.

Arsenicum

Ewan Mcgregorren http://www.imdb.es/title/tt0115744/ Brassed Off

The princcess Bridge http://www.imdb.com/title/tt0093779/  Printzeza ezkongaia??  Ez nago ziur eman bazuten.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

egoninobi

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2012ko Otsailaren 26a, 23:26:26
Aipamenaren egilea: Nitrome8  Noiz: 2012ko Otsailaren 26a, 23:13:13
Garfield eta lagunak: Gogoan dut txikitan ikaragarri gustatzen zitzaidala serie hau.
Ea berriro emititzen duten.  :omgomg:
Hau ETB3n eman dutela ziur ziur nago. Ez da asko ematen dutela.
Ba nik ez dut gogoan etb3n ikusi izana, ea besteren batek ere gogoratzen duen ziurrago egoteko.

Beste bat zerrendarako: Jim zizare.
Hau ziur ez dutela eman etb3n.

Aju

Ez, hori ETB3 baino lehenago izan zen, Arsenicumek grabatuta dauka. Beste bat zerrendarako.

egoninobi


Aju

#28
Aipamenaren egilea: Nitrome8  Noiz: 2012ko Otsailaren 27a, 17:47:25
Donkey Kong eta bere herrialdea
Serie aparta, ea berriro emititzea lortzen dugun. :omgomg:
Hau ere duela ez asko berreskuratu zuten, ETB3ren hasieretan bazegoela fijo, Sherlock Hounden atzetik edo aurretik.

Oker ez banabil Taichisanek grabatuta dauka.

JON I

Uste dut gazteak telesaila ere ez dutela bota nik beti izan dut hau lostzeko gogoa ea igotzen duzuen ze ez dut lortzen emule jartzerik.