HARTZ TXIKI [MG][65/65]

Sortzailea zumarra, 2012ko Martxoaren 04a, 07:04:39

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

burrundaie

Saiatu al zara deskargatzen antibirusa desaktibatuta? Antibusaren arazoa baldin bada nabarmen, horrela deskargatzea eduki beharko zenuke. Beste kontu bat da Firewallen arazoa izatea edo nabigatzailearen segurtasun konfigurazioarena....

Herensuge

Aupa gabon, deskargatzeko esan nahi nuen,baina azkenean lortu izan dut nahiz eta banan banan izan eta atal bat eta  hurrengoarren artean 90 minutu pasa behar dira deskargatu ahal izateko...gero arte!

zumarra

Joder!!!!

Jdownloader-a erabili duzu?

Herensuge


Herensuge

Jdownloader-a hori erabiltzen sailatu nuen,esan nuen moduan,eta antibirusak ekiditzen zuen, bistan da ez naizelinformatikako krak bat ezta? :barre:

tip-8

Ez dit zeinbait kapitulu deskargatzen uzten. Adibidaz 8. 19. eta 20. kapituluak
Konpon dezake norbaitek?
Miyesker!

zumarra

Erdia erorita dago. Berrigoko ditut.

Eskerrik asko abisatzeagatik.

zumarra

Serie osoa eskura berriz.  :threat:

ikantera

http://www.filetolink.com/3838a343

Egunon!
Filmaren esteka eroria.
Mila esker lanagatik eta zorionak.

Aiooo

zumarra

Hari hau seriearena da. Zer falta da, pelikula edo serieko atalak?

zumarra

Hemen atal gutxi batzuk falta ziren. MEGA-ra igota eta berriz serie osoa eskura dago.

.dlc artxiboa ere berrituta.

kutxipoo

Kaixo neska mutilok. Azkenekoz hemendik pasa nintzenean haurdun nengoen, orain nire Ametsek urte bat dauka jada. Eta gogoratuz, zumarrak hartz txiki gomendatu zidan beraz hona nator arin arin.

Esatea, 57-garren kapitulua jausita dagoela.

Eta galdera arin batzuk. Naiz eta 3 urtetik gorakoak izan Ametsi jarriko dizkiot hemendik topatzen dodazenak. Ba al dago Pocoyo, Canimals, Chugginton edo horrelakorik euskeraz? Goizean jartzen deutsat Clan eta lelo lelo gelditzen da hasten direnean. Edo Hartz txiki, Hello kitty, Shaun arditxoa, etabar berdinak dira?

Goraintziak guztioi eta eskerrik asko zuen lanagatik.

esmiyo

Kaixo:
Ez naiz batere habila ordenagilu gaietan. Seriea jeisten saiatu naiz baina ez dut lortzen.
Nire e-posta emanda, norbaitek bidaliko al lidake?? edota beste moduren batean...

zumarra

Atal zerrendaren gainean azalduta duzu bi oharrekin.

Aurrena Jdownloader eta 7zip izeneko programak instalatu behar dituzu. Bi ohar horietan dituzu deskargatzeko loturak.

Gero, bertako tutorialean ikusi dezakezunez, .dlc artxiboa kargatu. Jdownloader-ak artxibo guztiak kargatuko dizkizu eta deskargatuko ditu zure ordenagailura.

Gero 7zip programa erabilita artxiboak deskonprimitu behar dituzu (pasahitza: ab) bideoak sortzeko.

Akaso zaila dirudi baina pausoz pauso joan zaitez eta aterako da. Bestela galdetu trabatzen zaren tokitik.

lorezain

Kaixo! Lehenik eta behin, eskerrik asko materiala igotzeagatik! Nire alabari izugarri gustatzen zaizkio kapituloak.

Arazo bat daukat filme luzearekin, lotura ez dago ongi, ene ustez. Aukera izango zenukete berriz ere igotzeko beste modu batez?
Aldez aurretik eskerrik asko!