(DIGITALA) BETIZU KANALA ABUZTUA

Sortzailea Taichisan, 2006ko Abuztuaren 16a, 11:08:51

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Taichisan

Kaixo, intrigarekin egon naiz azken aldiotan jakin nahian zein telesail interesgarri emititzen hari dauden BETIZU kanalean, hona emen ematen ari diren saioak:



ASTELEHENETIK OSTIRALERA GOIZEETAN:



Superheroiak

Scooby doo-ren abenturak

Tarzan

Rosey txikia

Kriptako historioak

Scooby eta scrapy doo

Lazkao txiki

Kazetari hausarta 2

Dennis eta gashner

Harriketarrak

Dinosauroen harana



ASTELEHENETIK OSTIRALERA ARRATSALDEETAN:



Giozeetan ematen dituzten serie berberak



ASTEBURUETAN:



Pedro eta Pabloren show.a

Scooby dooren misterioak

Seabert

KONG

Unibertsolariak

Burdin aho

eta astean zehar ematen dituzten serie berberak....



Konklusion! BETIZU kanala eukitzea ez du ezertarako balio, askoz gehiago ematen dute etb1(y ya es decir)digitalean baino...
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Arsenicum

Hori zer da, euskalteleko kanala? Ezertarako ezertarako... Zerbaitetarako balioko du.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

FHarlock

Ei, zerbait berezia ematen dute, Tarzan, Filmation-eko izango da, 60-70 seria.



Hori kenduta, ezertarako ez du balio, umeak edozein momentuan marrazki bizidunak euskeraz izan dezaten etb1 emititzen ez badago. Agian, Etb1-ekin eskubideak konpartitzen dituztelako daude horrelakoak ematen.



Obe izango litzateke Etb1-en dependentzia kentzea, eta bihurkorrak ematea, edo bikoiztuta dagoen beste material urteetan ikusi gabea, adibidez, Tromoitxoriak, horiek badute banatzailea espainian oraindik.

Zangalotino

Ba tarzan ondo legoke etb-ek berriro ematea, ni beti ikusten neban, (Nire  hurrengo nor da pertzonaia zapuztu didazue :D ) he-manen animazio estilu berbera eta pertzonai disenua erabiltzen du, ez nekien fimationa zena  :) .

Eta super heroiak auzkalo ze zerie izango da. Besteak ez ddidate arreta deitu.

Naruto jetix emango du,  beste telebista generalistak  ez dakit.

Hunrexhunter la sexta ematen du, larubat eta igandetan, nire herrian ezinda hartu  :evil: . Telebista lokalak lehenago eman dute, niri gustatzen zitzaidan.

tv programadoreak :twisted:  :twisted: