ETB-ek euskeraz emititutako marrazki bizidunak

Sortzailea Ronbin, 2006ko Abuztuaren 20a, 14:43:07

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Aju

Ez da Bobobo, Bobobob baizik. Nuk ere hasieran berdina ulertu nuen.

JosuLeeJou

#61
Hoixe bera, "Els Bobobobs", baina euskeraz "Boboboak" deitzen ziren. Ez beste BoBoBo delako tipo arraro hori, jeje. Hori tipua ezaguna dot bai, google-en Boboboak bilatzen dodazen bakotzean haren marrazkiez betetzen jate pantailla...

Bai, jonnydbz, foruan "boboboak" bilatu, ta hau zan hari bakarra. Ez naz oso forerua, baina uste dot jendiai ez jakola gustetan hari zaharrak "berpiztea", asike barkamena eskatzeot...  :lotsa: Baina eske segituan itxiko zan hari bat zabaltzeko, nahiago neuen Boboboak aurretik aipatu izan diezen hari baten galdetzea. Agian txarto ein neuen...

Jo, ba pena bat da... Neukezan zinta ia guztiak oin dala urte dexente "desagertu" ein zien. Lehengusin txikiei erun behar zitzauela esan eban amak, baina oin ez da horretaz akordetan, asike usteot nik basurara zuzenean jun ziela...  :triste: Agertzen badie, esangotzuet, eta nahibaozue zuetako norbaitekaz geratuko naz zintak usteko, nik ezpadekot ordenagailura pasetako katxarro horretakorik. (Pena gehiena emateoztena beste hari batean aipatu neban "Amona Kulixkaren Ipuinak" da, euskal ipuin eta mitologiari buruzko istorioekaz...)

Aju

Aipamenaren egilea: JosuLeeJou  Noiz: 2014ko Uztailaren 15a, 11:17:06
Hoixe bera, "Els Bobobobs", baina euskeraz "Boboboak" deitzen ziren. Ez beste BoBoBo delako tipo arraro hori, jeje. Hori tipua ezaguna dot bai, google-en Boboboak bilatzen dodazen bakotzean haren marrazkiez betetzen jate pantailla...

Bai, jonnydbz, foruan "boboboak" bilatu, ta hau zan hari bakarra. Ez naz oso forerua, baina uste dot jendiai ez jakola gustetan hari zaharrak "berpiztea", asike barkamena eskatzeot...  :lotsa: Baina eske segituan itxiko zan hari bat zabaltzeko, nahiago neuen Boboboak aurretik aipatu izan diezen hari baten galdetzea. Agian txarto ein neuen...

Jo, ba pena bat da... Neukezan zinta ia guztiak oin dala urte dexente "desagertu" ein zien. Lehengusin txikiei erun behar zitzauela esan eban amak, baina oin ez da horretaz akordetan, asike usteot nik basurara zuzenean jun ziela...  :triste: Agertzen badie, esangotzuet, eta nahibaozue zuetako norbaitekaz geratuko naz zintak usteko, nik ezpadekot ordenagailura pasetako katxarro horretakorik. (Pena gehiena emateoztena beste hari batean aipatu neban "Amona Kulixkaren Ipuinak" da, euskal ipuin eta mitologiari buruzko istorioekaz...)

Ezta gertatzen ezer hari zaharrak igoteagatik.

Horrelako serie zaharra horrelaxe bakarrik ager daiteke, baten batek VHSan grabatuta, ze ez dut ikusten ETB berriro erosten.

Heitorkawano

Kaixo, 1988an estreinatu zen "Munduari bira 80 egunetan" telesail baten berri izan dut, norbaitek badu informaziorik, hemen berria naiz eta ez dakit hau bidaltzeko leku egokia den.

Aju

Kaixo eta ongi etorri. Horrela esanda, ideiarik ez zein den. Googlen begiratu dut eta Willy Fog agertzen da. Badago beste emaitza bat ere, itxura oso kaxkarra duena, baina suposatzen dut ez dela hori ere.

Heitorkawano

#65
Seguruenik Willy Fog marrazki bizidun hau izango da, "Charlie Brown" baino lehen egon zen 18:15ean, oraingoz froga bakarra telebistako ordutegia duen egunkari bat da.
https://goiena.tok-md.com/pdf/EGOIE-HEM-00014275-1988_12_30.pdf

Aju

#66
Hara, enekien Egunkariaz gain beste halako informazio iturririk bazenik ere. Ba segur aski denok ezagutzen dugun seriea izango zen, bai. Kuriosoa egiten zait Donkey Kong hori, Googlen ez dut ezer aurkitzen... Urrezko hiri misteriotsuak bagenekien emititu zela: Link.