EUSKAL-ENCODINGS Facebookera salto egin du Orrialde berriarekin!!

Sortzailea Taichisan, 2017ko Martxoaren 01a, 21:26:16

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Taichisan

Aupa lagunok, zelan zabiltzate?
Aspaldi pentsatzen hasitako proiektua hasi naiz prestatzen egun hontan ta azkenean forma pixkat emoten hasi naiz.
https://www.facebook.com/euskalencodings/?skip_nax_wizard=true
Hauxe da sare sozialeetarako behar genuen bultzada, gure horri berri horretan, foruan admin den guztiek edukiko dute baimena hantxe publikazioak egin ahal izateko, baina nik saiatuko naiz astero astero begiradatxo bat ematen foruari, egin diren igoera berriak bultzatu ta berri emoteko.
Orduan, Facebooken zaudeten Euskal-Encodingseko kide guztiok, segi ezazue horrialdea ta bila nazazue (joseba"taichisan"cordon) abisu emoteko ta admin bezala jartzeko ere horrian. Baita ere norbaitek gure logotipoa JPG edo PNG formatuan eukitzekotan, bidali nazala eguneratu ahal izateko portada.
Euskara edatuz, sareak gauzatuz!
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Arsenicum

Ideia ona iruditzen zait. Web orria egin gabe, jendeari begietatik sartzeko balioko du. Beste web orri euskaldun batzuek badaukate, eta erabili egiten dute.
Esteka hoiekin jendea forora sartuko da betiko moduan. Gainera, jende gehiagora hel gaitezke eta agian jende partehartzaile gehiago lortu.

Facebook hori ofiziala denez, ortografia oso ondo zaindu beharko da (xuxen edo antzerakoak erabil daitezke), eta euskara batuan idatzi.

Bestalde, lehen zegoen Euskal-Encodings taldea ezabatu beharko litzatekeela uste dut. Horrela gaizkiulerturik ez egoteko.

Eta nik, hau aprobetxatuz, foroaren inguruan ditudan ideia, proposamen edo iruzkin batzuk, idatziko ditut.

-Filmen zerrenda osatzen jarraituko duen arduradun beharko genuke, eta online edo offline dauden jakiteko beste bat. Baliteke filmeen posterrak edo irudiak berrigotzeko beste bat behar izatea baita ere. (Nik zerrenda hau oso aurreratuta daukat, baina online eta offline daudenak ez ditut apuntatzen bukatu).

-Filmeentzako, Zumarrak marrazki bizidunentzako daukan orri moduko bat, edo azpitituluak.com webguneak daukan ordenatzeko zerrenda. Letraka, irudiekin, urtez urte...

-Berdina animazio filme, edo telesailekin.
-Manga atalean badaude galdu egin diren gauza asko. Egindako lana ez litzateke inoiz galdu behar. Gogoratzen ditut, Death Note, Heroiak, Walking Death, etab....

-Wiki atal bat sortu, bertan jendeari azaltzeko era ordenatu batean zer egin dezakeen laguntzeko. VHStatik audio edo bideoa atera, mangak nola garbitu eta sortu, azpititulu bat hartu eta nola euskaratu... Organigrama edo fluxu diagramaren bat egin daiteke dena argiago eta ordenatuago jartzeko. Edo bestela goian aipatu dudan "lan zikina" egiten lagunduko digun jendea; foroko akatsak zuzendu etabar.

-Proiektuen atal bat, non bakoitzak urtean zehar zer egiteko asmoa duen edo egiten saiatuko den, eta bertan jarri ze laguntza beharko duen.


Ideia batzuk dira bakarrik, (eta kriston txapa  :txistu2:)
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

egoninobi

Sare sozialetara jauzi egitea ideia oso ona da. Baina, Facebookez gain, pentsatu al duzu Twitterren ere?
Nik Facebook ez dut inoiz erabili eta egia esan ez dakit zer abantaila dituen, baina Twitterren badira jarraitzaile dezente eta aukera ona izan liteke horra ere zabaltzea.

Bestalde, Arsenicumek botatako ideiak oso interesgarriak dira. Baina jende gehiago beharko dugu hori guztia antolatzeko.

Arsenicum

Filmeen wikipediako orria sortzea ere, proiektu bat izan daiteke. Eusko jaurlaritzak askatutako filmeen sinopsiak izateko.

Facebookeko orrian begira ibili naiz, eta publikazioak programatzeko aukera du. Tantaka tantaka publikazioak jartzeko balio dezake. Filmeak ostiraletan ordu berean programatzeko, edo animea... edozer.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

JASS

Ideia ona! 👍
Wikipediako orriak nola egiten diren azaltzen den tutorial bat baduzue, igo mesedez. Horrela neuk lagundu ahal izango dut horretan...

Arsenicum

Twitt
Aipamenaren egilea: JonAnderMindegia  Noiz: 2017ko Martxoaren 02a, 14:07:31
Ideia ona! 👍
Wikipediako orriak nola egiten diren azaltzen den tutorial bat baduzue, igo mesedez. Horrela neuk lagundu ahal izango dut horretan...

https://es.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Asistente_para_la_creaci%C3%B3n_de_art%C3%ADculos

Hau aurkitu dut, gazteleraz. Gida hau euskaratzea ere, proiektu bat izan daiteke!

Aipamenaren egilea: Egoni  Noiz: 2017ko Martxoaren 01a, 23:43:00
Sare sozialetara jauzi egitea ideia oso ona da. Baina, Facebookez gain, pentsatu al duzu Twitterren ere?
Nik Facebook ez dut inoiz erabili eta egia esan ez dakit zer abantaila dituen, baina Twitterren badira jarraitzaile dezente eta aukera ona izan liteke horra ere zabaltzea.

Bestalde, Arsenicumek botatako ideiak oso interesgarriak dira. Baina jende gehiago beharko dugu hori guztia antolatzeko.

Uste dut badagoela eraren bat Facebooken idatzitako guztia, automatikoki twitterren idazten duena. Kontuak lotu eta kuadrotxoren aukera horri eman. Begira zenezake hau Taichisan?
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

JASS

Ederto, ordu libre batzuk aurkitzean euskaratuko dut gida...  :keinu:

jonnydbz

Jarraitzaile berri bat, baina beste nik batekin XD
Profil irudi ederra jajaja

Aipamenaren egilea: Arsenicum  Noiz: 2017ko Martxoaren 01a, 23:26:11
-Wiki atal bat sortu, bertan jendeari azaltzeko era ordenatu batean zer egin dezakeen laguntzeko. VHStatik audio edo bideoa atera, mangak nola garbitu eta sortu, azpititulu bat hartu eta nola euskaratu... Organigrama edo fluxu diagramaren bat egin daiteke dena argiago eta ordenatuago jartzeko. Edo bestela goian aipatu dudan "lan zikina" egiten lagunduko digun jendea; foroko akatsak zuzendu etabar.
Wikia sortzearen inguruan, euskal-encodings barruan diozu edo euskarazko wikipedian zerbait egitea? Web guneko atal bat izatea itzela litzateke. JDownloader nola erabiltzeko tutorialarentzat leku aproposa.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Arsenicum

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2017ko Martxoaren 02a, 21:32:19
Jarraitzaile berri bat, baina beste nik batekin XD
Profil irudi ederra jajaja

Aipamenaren egilea: Arsenicum  Noiz: 2017ko Martxoaren 01a, 23:26:11
-Wiki atal bat sortu, bertan jendeari azaltzeko era ordenatu batean zer egin dezakeen laguntzeko. VHStatik audio edo bideoa atera, mangak nola garbitu eta sortu, azpititulu bat hartu eta nola euskaratu... Organigrama edo fluxu diagramaren bat egin daiteke dena argiago eta ordenatuago jartzeko. Edo bestela goian aipatu dudan "lan zikina" egiten lagunduko digun jendea; foroko akatsak zuzendu etabar.
Wikia sortzearen inguruan, euskal-encodings barruan diozu edo euskarazko wikipedian zerbait egitea? Web guneko atal bat izatea itzela litzateke. JDownloader nola erabiltzeko tutorialarentzat leku aproposa.

Jarraitzailearena ez dut harrapatu...

Wikiarena, euskal-encodingsen bertan diot. Berez badago  "zalantzak eta tutorialak" izeneko azpiforoa baina, zerbait ordenatuagoa eta jendeareri zuzendua edo.

Wikipedian ere sortzeko diot. Filmeen fitxak adibidez. Edo lehen jarritako artikuluak ere sor daitezke eta gero hemen jarri.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

JASS


Arsenicum

Geuk egin ezean, gureak egin dau.

jonnydbz

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Arsenicum

Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Arsenicum

Geuk egin ezean, gureak egin dau.